کارشناسی ارشدانتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ معمولا در خرداد ماه می باشد و داوطلبان می توانند با پیگیری اطلاعیه های سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در زمان دقیق آن به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند. زمان انتخاب رشته معمولا در حدود چند روز تمدید می شود و امکان انتخاب رشته و ویرایش کد رشته محل ها در این زمان وجود خواهد داشت. در این مطلب به بررسی کامل مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

هر ساله مدتی پس از برگزاری آزمون کتبی دکتری، کارنامه اولیه این آزمون منتشر می شود و وضعیت مجاز شدن یا نشدن داوطلبان به انتخاب رشته مشخص می گردد. داوطلبانی که رتبه حد نصاب را کسب کرده باشند، مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده و باید فرم انتخاب رشته خود را در سایت azmoon.org تکمیل نمایند. 

داوطلبان باید در مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1403 اقدامات لازم را انجام دهند و در صورت از دست دادن زمان، دیگر امکان انتخاب رشته وجود نخواهد داشت. زمان دقیق انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد در سال جاری هنوز مشخص نشده است اما با توجه به روند سال گذشته که از 11 خرداد تا 18 خرداد بود، می توان پیش بینی کرد که در سال جاری نیز در همین بازه زمانی یعنی در اواسط خرداد ماه باشد. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان دقیق انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

 

تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد زمانی را به عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1403 در نظر می گیرد تا داوطلبان متاخر بتوانند انتخاب رشته خود را انجام دهند. توجه داشته باشید که در صورت پایان تمدید مهلت انتخاب رشته دیگر به هیچ عنوان زمان تمدید نمی شود و داوطلبان باید برای ثبت نام رشته های بدون آزمون اقدام کرده و یا در کنکور سال بعد شرکت نمایند. 

سال گذشته تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از ۱ تیر شروع شده و تا ۳ تیر ماه نیز ادامه یافت. داوطلبان جا مانده از انتخاب رشته در این بازه زمانی می توانستند به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته خود را با توجه به اولویت بندی مدنظرشان تکمیل نمایند.

در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته، داوطلبان می توانند نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود نیز اقدام کنند. هنوز زمان دقیق تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد آزاد مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبان متاخر در زمان مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1403 می توانند به سایت azmoon.org مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند. نحوه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس azmoon.org وارد سایت دانشگاه آزاد شوید. 

 2️⃣ بر روی لینک فعال انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ کلیک کنید. 

مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

 

3️⃣ کد دسترسی 7 رقمی و کد ملی خود را وارد کرده و سپس گزینه ورود را بفشارید. 

4️⃣ اطلاعات خود را بررسی کرده و در صورت اطمینان از درستی آن ها با کلیک بر روی گزینه پرداخت، هزینه انتخاب رشته را بپردازید. 

5️⃣ وارد صفحه انتخاب رشته شده و حداکثر 100 کد رشته محل را با توجه به اولویت بندی صحیح وارد کنید. 

نکته: نحوه اولویت بندی کد رشته محل های ارشد دانشگاه آزاد بسیار مهم است و تاثیر مستقیم بر روی قبولی شما خواهد گذاشت. به همین دلیل توصیه می شود که برای انتخاب رشته با افراد متخصص در زمینه تحصیلی مشورت نمایید. 

 

مشاوره انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

داوطلبان جامانده از انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد می توانند در زمان  تمدید مهلت انتخاب رشته اقدام کرده و فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند. همچنین داوطلبانی که قبلا انتخاب رشته کرده اند نیز می توانند در این زمان فرم خود را اصلاح نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1403 چه زمانی است؟

    انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد معمولا در اواسط خرداد ماه شروع می شود.

  2. تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

    سال گذشته تمدید مهلت در اوایل تیر ماه بود و انتظار می رود در سال جاری نیز در همین بازه زمانی انجام شود. 

  3. آیا در مهلت انتخاب رشته ارشد آزاد امکان ویرایش فرم انتخاب رشته نیز وجود دارد؟

    بله داوطلبان تا پایان مهلت انتخاب رشته می توانند مجددا به سایت مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته خود را ویرایش نمایند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره