سایر موضوعاتسایر آزمون ها

ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ همزمان با ثبت نام و انتخاب رشته آزمون امکان پذیر می باشد. داوطلبان در بازه زمانی ثبت نام می توانند تمامی اطلاعات خود را ویرایش کنند. نقص در مدارک ثبت نامی منجر به بروز مشکل در روند نام نویسی آزمون خواهد شد و حتی ممکن است قبولی داوطلب نیز لغو شود. در این مطلب به بررسی ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

داوطلبانی که مدرک کاردانی خود را کسب کرده اند و قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی دارند، باید در آزمون کاردانی به کارشناسی شرکت کنند. البته ورود به مقطع کارشناسی از کاردانی به صورت بدون کنکور نیز امکان پذیر است اما برای پذیرش در رشته های با آزمون باید حتما در آزمون شرکت نمایید. 

اطلاعات داوطلبان در کنکور بسیار حائز اهمیت است به طوری که اگر هرگونه مغایرتی در اطلاعات ثبت نامی مشاهده شود، در هر مرحله ای که باشد از شرکت در مراحل بعدی منع خواهد شد و حتی قبولی او نیز لغو می گردد. اما با این حال هموار امکان ثبت اشتباه اطلاعات در کنکور وجود دارد و به همین دلیل سازمان سنجش امکان ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 را فراهم کرده است تا داوطلبان بتوانند در زمان تعیین شده اطلاعات خود را اصلاح کرده و با مشکلی در این زمینه مواجه نشوند. 

 

زمان ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

افرادی که در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام به نام نویسی کرده باشند اما اطلاعات شان به دلایل مختلف به صورت اشتباه ثبت شده باشد، می توانند در زمان تعیین شده برای ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 به سایت سنجش مراجعه نمایند. زمان ویرایش اطلاعات همزمان با شروع ثبت نام کنکور و انتخاب رشته شروع می شود و تا پایان زمان ثبت نام نیز امکان ویرایش اطلاعات وجود خواهد داشت. 

طبق اطلاعیه های سازمان سنجش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ‍۱۴۰۳ از ۲۷ خرداد شروع شده و تا ۳ تیر نیز ادامه خواهد داشت. در این بازه زمانی داوطلبان می توانند مجددا به سایت مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

معمولا سازمان سنجش زمانی را به عنوان تمدید مهلت ثبت نام نیز در نظر می گیرد که در آن زمان نیز امکان ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ وجود خواهد داشت. هنوز زمان دقیق تمدید مهلت مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

در صورتی که قصد ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را دارید، باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. برای ورود به بخش ویرایش اطلاعات ثبت نامی به کد رهگیری ثبت نامی خود نیاز خواهید داشت. نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjesh.org در مرورگر خود وارد سایت سنجش شوید. 

2️⃣ در صفحه اصلی گزینه کاردانی به کارشناسی را انتخاب نمایید. 

ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

 

3️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. 

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

 

4️⃣ گزینه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ را انتخاب نمایید. 

5️⃣ اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید. 

6️⃣ گزینه ویرایش اطلاعات را انتخاب کرده و اطلاعات خود را اصلاح نمایید. 

7️⃣ در نهایت بر روی گزینه ثبت نهایی کلی کنید. 

نکته: توجه داشته باشید که تعداد دفعات ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 محدود است پس از درستی اطلاعات مطمئن شده و سپس به صورت نهایی ثبت کنید. 

 

موارد مجاز برای ویرایش در آزمون کاردانی به کارشناسی

در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور کاردانی به کارشناسی داوطلبان می توانند بخش هایی از اطلاعات خود را ویرایش کنند. ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ در زمان ثبت نام و تمدید مهلت هیچگونه محدودیتی نخواهد داشت و داوطلبان می توانند تمامی اطلاعات خود را اصلاح نمایند. از این اطلاعات می توان به اطلاعات هویتی، تحصیلی، عکس، معدل و تغییر کد رشته محل های انتخاب رشته اقدام کرد. 

در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد اما موارد قابل ویرایش در این زمان محدود تر هستند. داوطلبان تنها می توانند اطلاعات مربوط به دین، جنسیت، زبان امتحان، نظام آموزشی، معلولیت، مشکل در عکس و ناخوان بودن متن عکس را اصلاح نمایند. این اطلاعات را باید به صورت حضوری و از طریق باجه های رفع نقص اصلاح نمایید. 

 

ویرایش معدل در کنکور کاردانی به کارشناسی

یکی از مهم ترین اطلاعات در کنکور کاردانی به کارشناسی معدل داوطلبان می باشد. داوطلبانی که فارغ التحصیل شده اند، می توانند معدل درج شده بر روی مدرک کاردانی خود را در فرم ثبت نام وارد نمایند. اما داوطلبانی که هنوز فارغ التحصیل نشده اند ممکن است با ابهام در این زمینه مواجه شوند. 

در هنگام ثبت نام کنکور می توانید آخرین معدل ثبت شده تان را وارد کنید اما در نهایت باید در زمان ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 معدل نهایی خود را که در مدرک درج شده است وارد کنید. در صورت عدم اصلاح معدل در فرم ثبت نام، قبولی داوطلب لغو خواهد شد. 

 

فراموشی کد رهگیری برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی

همانطور که گفته شد برای ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ و ورود به سایت سنجش به کد رهگیری خود نیاز خواهید داشت. این کد پس از ثبت نام آزمون در سایت سنجش به شما داده می شود. در صورتی که کد رهگیری خود را فراموش کرده اید نگران نباشید چراکه می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سنجش این اطلاعات را بازیابی کنید. در صورت مشکل در دریافت کد رهگیری می توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

نکات مهم در ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

👈 قبل از ثبت نام تمامی مدارک و اطلاعات مورد نیاز را آماده کنید تا در تکمیل اطلاعات با مشکل مواجه نشوید. 

‌👈 در زمان ویرایش اطلاعات صفحه را به صورت مجدد بارگزاری نکرده و یا گزینه back را نزنید چرا که به مرحله قبلی بازخواهید گشت. 

👈 در هیچ یک از مراحل ویرایش کد رشته امتحانی و شهرستان محل امتحان وجود ندارد. 

‌👈 ویرایش اطلاعات ثبت نامی به صورت محدود امکان پذیر است پس در ثبت نهایی اطلاعات دقت کافی داشته باشید. 

 

مشاوره کنکور کاردانی به کارشناسی

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند، می توانند از ۲۷ خرداد تا ۳ تیرماه اقدام به ثبت نام در سایت سنجش نمایند. مراحل ثبت نام کنکور و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی به صورت همزمان انجام می شود. داوطلبان در بازه زمانی ثبت نام می توانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور کاردانی به کارشناسی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا امکان ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 وجود دارد؟

    بله داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده اطلاعات ثبت نامی خود را اصلاح نمایند. 

  2. زمان ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

    در بازه زمانی ثبت نام یعنی از ۲۷ خرداد تا ۳ تیر می توان اطلاعات ثبت نامی را ویرایش کرد. 

  3. چه اطلاعاتی در کنکور کاردانی به کارشناسی قابل ویرایش هستند؟

    تمامی اطلاعات ثبت نامی به جز کد رشته امتحانی و شهرستان حوزه امتحان قابل ویرایش هستند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره