ثبت نام کنکور سراسریکنکور سراسری

سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴ همان سایت سنجش است که داوطلبان می توانند همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری به این سامانه مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. داوطلبان پذیرفته شده در مصاحبه فرهنگیان برای ثبت نام نهایی خود در دانشگاه باید به سایت گلستان education.cfu.ac.ir مراجعه کنند. با توجه به اهمیت ثبت نام غیر حضوری در سامانه، در این مطلب به بررسی کامل سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴ پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان sanjesh.org ۱۴۰۴

داوطلبانی که قصد ثبت نام دانشگاه فرهنگیان را دارند، باید ضمن بررسی تمامی شرایط مندرج در دفترچه راهنما ثبت نام، در زمان تعیین شده به سامانه مربوطه مراجعه کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404 همان سایت سازمان سنجش است. داوطلبان باید به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و پس از انتخاب گزینه مربوط به دانشگاه فرهنگیان، هزینه آن را به صورت جداگانه پرداخت کنند. 

ثبت نام در آزمون اختصاصی در سایت سنجش به صورت همزمان با ثبت نام کنکور سراسری از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه آغاز می شوند. داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان باید به صورت جداگانه کارت اعتباری خریداری کرده و هزینه آن را بپردازند. 

 

سایت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان education.cfu.ac.ir

پذیرش دانشگاه فرهنگیان به صورت نیمه متمرکز و در دو مرحله انجام می شود. داوطلبان پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی باید فرم انتخاب رشته مربوط به دانشگاه فرهنگیان را در سایت سنجش تکمیل کنند. 

سازمان سنجش پس از بررسی فرم های انتخاب رشته، افراد واجد شرایط را به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه این دانشگاه دعوت می کند. در نهایت لیست افراد پذیرفته شده در مصاحبه از طریق سایت سنجش اعلام شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. 

داوطلبان پذیرفته‌شده در سایت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان باید به سامانه گلستان با آدرس education.cfu.ac.ir مراجعه کرده و با توجه به شرایط درج شده در اطلاعیه های سایت، ثبت نام خود را به صورت نهایی در این سایت انجام دهند. در صورت بروز مشکل در ثبت نام نهایی دانشگاه فرهنگیان می توانید از مشاوران مجموعه دانتل کو کمک بگیرید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

دانلود فرم ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان ۱۴۰۴

همانطور که گفته شد ثبت نام و پذیرش دانشگاه فرهنگیان در جند مرحله انجام می شود. داوطلبان در مرحله اول باید در کنکور اختصاصی شرکت کرده و سپس در صورت داشتن شرایط لازم برای مصاحبه دعوت می شوند. 

دانلود فرم ثبت نام پذیرفته شدگان
فرم شماره 1 مشخصات فردی
فرم شماره 2 کاربرگ پرونده تحصیلی دانشجو
فرم شماره 3 اطلاعات آموزشی دانشجوی جدید الورود
فرم شماره 4 تاییدیه مراحل پذیرش
فرم شماره 5 اخذ تعهد از پذیرفته شدگان

داوطلبان پذیرفته شده در مصاحبه باید به سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404 یعنی psd.cfu.ac.ir مراجعه کرده و فرم های ثبت نام را دانلود کرده و پس از تکمیل آن مجددا بارگزاری نمایند. تمامی داوطلبان برای ثبت نام نهایی دانشگاه فرهنگیان باید این فرم ها را تکمیل کرده و بارگزاری کنند. در صورت مشکل در این بخش ثبت نام می توانید از مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو کمک بگیرید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404 چیست؟

    سامانه نام نویسی کنکور اختصاصی فرهنگیان همان سایت سنجش می باشد. 

  2. پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگان برای ثبت نام نهایی به چه سایتی باید مراجعه کنند؟

    داوطلبان پذیرفته شده برای ثبت نام نهایی دانشگاه بایستی به سایت education.cfu.ac.ir مراجعه نمایند. 

  3. برای دانلود فرم های ثبت نام نهایی فرهنگیان چه باید کرد؟

    برای این منظور داوطلبان می توانند به سایت psd.cfu.ac.ir مراجعه نمایند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام اسم من توی اسامی سری چهارم تاخیر گزینشی بوده ثبت نام غیر حضوری رو انجام دادم اما خبری هنوز نشده از ثبت نام حضوری ممکنه که رد شده باشه یا یه پیامکی چیزی میدن البته خودشون گفتم توی سایت دانشگاه اعلام میکنن ولی ۳ هفته گذشته هنوز خبری نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره