کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

دانشگاه های فرهنگیان به دلیل ارائه امکانات خاص و همینطور علاقه بسیاری از متقاضیان برای تحصیلی در حرفه معلمی از طرفداران بسیاری برخوردار است. بسیاری از متقاضیان با اینکه علاقه مند به ورود به دانشگاه فرهنگیان هستند، اما اطلاع دقیقی از نحوه و زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400 ندارند. به همین دلیل ما یک مقاله از سایت دانتل را به زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان اختصاص داده ایم تا برای شما عزیزان زمان ثبت نام این دانشگاه را اعلام کنیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400

اولین نکته ای که پیرامون ثبت نام دانشگاه فرهنگیان بایستی که در نظر داشته باشید، این است که ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به صورت یکپارچه با ثبت نام کنکور سراسری انجام می شود.

مسئولیت برگزاری کنکور سراسری بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور است، بنابراین آزمون ورود به دانشگاه های فرهنگیان توسط سازمان سنجش برگزار می گردد و تمامی اطلاعیه های مربوط به این دانشگاه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد.

بنابراین تمامی متقاضیان تحصیل در دانشگاه های فرهنگیان بایستی از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مطلع شوند و سپس در کنکور سراسری 1400 ثبت نام کنند.

چنانچه پس از برگزاری کنکور سراسری متقاضی تحصیل در دانشگاه فرهنگیان، بتواند تراز علمی لازم را برای ورود به دانشگاه های فرهنگیان کسب کند و به عبارتی در کارنامه خود مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان شود، بایستی پس از تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان، در فرم انتخاب رشته خود کد رشته محل های مربوط به این دانشگاه را قرار دهد.

چنانچه داوطلب حد نصاب نمره لازم برای قبولی در دانشگاه های فرهنگیان را کسب کرده باشد، از سوی دانشگاه انتخابی دعوت به مصاحبه خواهد شد. شرط قبولی در دانشگاه فرهنگیان، قبولی در مصاحبه می باشد.

 

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400

اشاره کوتاهی کردیم که زمان ثبت نام دانشگاه های فرهنگیان همان زمان ثبت نام کنکور سراسری است. داوطلبان بایستی جهت ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و تمامی مدارک و اطلاعات لازم جهت ثبت نام را در فرم اینترنتی خود وارد کنند.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش، زمان ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان از ساعت 20 روز یکشنبه به تاریخ 12 بهمن ماه تا روز شنبه به تاریخ 18 بهمن ماه 99 می باشد که دو روز نیز تمدید و تا 20 بهمن ادامه داشت.

پس از برگزاری کنکور سراسری و اعلام نتایج سازمان سنجش آموزش کشور در اواسط مرداد ماه،داوطلبان باید نسبت به انتخاب کد رشته محل های مربوط به دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند تا در صورت کسب حد نصاب دعوت به مصاحبه شوند.

 

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400

در این میان هستند داوطلبانی که از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری جا می مانند و موفق به ثبت نام در این آزمون نمی شوند. سازمان سنجش این مسئله را پیش بینی کرده و یک بازه زمانی را برای ثبت نام جاماندگان در نظر می گیرد.

در سال جاری نیز زمان ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان تمدید شد و داوطلبان می توانستند از روز شنبه 10 اسفند ماه تا روز شنبه 16 اسفندماه نسبت به ثبت نام خود در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

لازم است مجددا تاکید کنیم که شرط انتخاب رشته برای ورود به دانشگاه های فرهنگیان شرکت در کنکور سراسری می باشد، بنابراین چنانچه نتوانید در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام در کنکور سراسری 1400 اقدام کنید، قادر به ورود به دانشگاه فرهنگیان نخواهید بود.

 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400

چنانچه ثبت نام خود را در کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه فرهنگیان در سال 1400 انجام داده اید، اما پس از اتمام ثبت نام متوجه شده اید که برخی اطلاعات خود را به اشتباه در سامانه وارد کرده اید، نگران نباشید چراکه می توانید در زمان هایی که سازمان سنجش آموزش کشور برای ویرایش اطلاعات در نظر گرفته است، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنید.

در نظر داشته باشید که سازمان سنجش برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان چند بازه زمانی مشخص و مجزا را از طریق اطلاعیه های این سازمان از طریق سایت ” sanjesh.org ” اعلام می کند.

شما متقاضیان عزیز ثبت نام دانشگاه فرهنگیان می توانید در زمان ثبت نام کنکور سراسری، تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری و زمان دریات کارت ورود به جلسه به سایت این سازمان مراجعه کنید و مغایرت های موجود را اصلاح نمایید.

 

مشاوره دانشگاه فرهنگیان

نکته ای که بارها پیرامون ثبت نام دانشگاه فرهنگیان در این مقاله به آن اشاره کردیم این است که ثبت نام دانشگاه فرهنیگان همزمان و به صورت یکپارچه با کنکور سراسری انجام می شود. ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400  با ثبت نام در کنکور سراسری خاتمه نمی یابد و بایستی که بتوانید در آزمون زیرگروهی که در آن ثبت نام می کنید موفق به کسب نمره لازم گردید و در مصاحبه نیز پذیرفته شوید.

برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان بایستی که انتخاب رشته خود را بسیار هوشمندانه و آگاهانه الویت بندی نمایید. توصیه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به شما متقاضیان گرامی این است که حتما به کمک یک مشاور فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایید.

چنانچه پیرامون انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان و نحوه ثبت نام آن و چگونگی مصاحبه فرهنگیان 1400 سوالی دارید، می توانید برای دریافت پاسخ سوالات خود از با شماره زیر تماس بگیرد و با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

متقاضیان دانشگاه فرهنگیان 1400، از طریق چه سایتی بایستی جهت ثبت نام اقدام کنند؟

تمامی متقاضیان دانشگاه فرهنگیان 1400، بایستی جهت ثبت نام فرهنگیان به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

آیا ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به صورت همزمان با ثبت نام بدون کنکور سراسری است؟

بله، متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های فرهنگیان ابتدا بایستی در کنکور سراسری شرکت کرده و موفق به کسب حد نصاب لازم برای قبولی در دانشگاه های فرهنگیان شوند.

داوطلبان در چه تاریخی می توانند نسبت به ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند؟

داوطلبان بایستی در تاریخ هایی که توسط سازمان سنجش برای ثبت نام کنکور سراسری اعلام می شود، به این سایت مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند که در متن مقاله به زمان دقیق آن اشاره کرده‌ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره