کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس ۱۴۰۰ چند است؟ رشته بهداشت عمومی از رشته های زیرگروه دو کنکور سراسری تجربی است که در دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری ارائه می‌شود. دانشگاه های پردیس خودگردان به دلیل دریافت شهریه مورد انتخاب اکثر داوطلبان نیستند، به همین دلیل دوره پردیس خودگردان یک دانشگاه نسبت به دوره روزانه همان دانشگاه قبولی راحت تری دارد. در ادامه آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس ۱۴۰۰ را برای متقاضیان این رشته ارائه کرده ایم.

 

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس ۱۴۰۰

دانشگاه های پردیس خودگردان با دریافت شهریه های نسبتا بالا از دانشجویان این دانشگاه اداره می‌شوند. اگر جز دسته ای از داوطلبان کنکور تجربی هستید که قصد انتخاب رشته بهداشت عمومی را در این دانشگاه ها دارید، در وهله اول باید توان مالی برای پرداخت شهریه را دارا باشید و از طرفی دیگر مطابق با رتبه قبولی بهداشت عمومی در دانشگاه مدنظرتان، رتبه مناسب کسب کنید. برای مشاهده رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید. رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس 1400 به شرح زیر می‌باشد.

بخوانید: انتخاب رشته ۱۴۰۲ 

 

منطقه یک

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس 1400 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 18105
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 20143
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 22650
برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 21174
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 27522
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 27880
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 30146

 

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 22410
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 22655
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 26754
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره انتخاب رشته

اگر پس از مطالعه این مقاله و رویت آخرین رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس 1400، همچنان قصد دارید رشته بهداشت عمومی را در دانشگاه های پردیس خودگردان انتخاب کنید، باید توجه کنید که با تمامی اوصاف دانشگاه های پردیس خودگردان طرفداران خود را دارند و بنابراین چندان هم کسب قبولی در این دانشگاه ها راحت نیست.

سعی کنید در جهت یک انتخاب رشته اصولی دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی را به دقت مطالعه کنید. کد رشته محل های مورد نظرتان را از دفترچه استخراج کرده و سپس با توجه به آخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی و دیگر رشته هایی که مدتظر دارید، انتخاب های خود را الویت بندی نمایید. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته تجربی کلیک کنید.

الویت بندی انتخاب ها و دسته بندی آن ها باید در سه دسته خوش بینانه، نرمال ویا بدبینانه انجام شود. بهتر است در این مرحله به کمک یک مشاور الویت های خود را در فرم انتخاب رشته خود درج کنید. برای این کار می توانید با صرفه جویی در زمان با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. در قبولی داوطلبان کنکور تجربی در رشته بهداشت عمومی دانشگاه های پردیس خودگردان، چه سهمیه هایی موثر است؟

    از مهم ترین سهمیه هایی که در قبولی داوطلبان در رشته بهداشت عمومی در دانشگاه های پردیس خودگردان مهم است، سهمیه ایثارگران 25 درصدظرفیت، ایثارگران 5 درصد ظرفیت، سهمیه منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه می‌باشد. در این مقاله به رتبه پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس 1400 اشاره کرده ایم.

  2. آیا قبولی در دانشگاه های پردیس خودگردان راحت است؟

    به طور کلی قبولی در دانشگاه های پردیس خودگردان راحت نیست و نیازمند کسب رتبه مناسب است. اما قبولی در دوره پردیس خودگردان یک دانشگاه سراسری نسبت به دوره روزانه همان دانشگاه راحت تر است.

  3. آیا داوطلبان پس از قبول شدن در رشته بهداشت عمومی دانشگاه های پردیس خودگردان بایستی شهریه بپردازند؟

    بله، داوطلبان کنکور تجربی چنانچه در کد رشته محلی از دانشگاه های پردیس خودگردان پذیرفته شوند، ملزم به پرداخت شهریه مطابق با قوانین دانشگاه محل قبولی هستند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره