کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ دوره پردیس خودگردان را در واقع می‌توان گفت دوره شهریه پرداز دانشگاه های دولتی می‌باشد که هرسال رشته های بسیاری در این دوره ارائه می‌گردد. رشته بهداشت عمومی نیز در این دانشگاه ها دارای ظرفیت است. راه دستیابی به رشته بهداشت عمومی در دانشگاه های پردیس خودگردان شرکت در کنکور سراسری تجربی و کسب رتبه لازم و مورد قبول هر دانشگاه پردیس می‌باشد. بنا به تقاضا و سوال متقاضیان رشته بهداشت عمومی، در این مقاله به آخرین تراز و رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس کنکور ۱۴۰۱ پرداخته ایم.

 

آخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

برای رعایت عدالت و برابری بین شرکت کنندگان در کنکور سراسری تجربی، سازمان سنجش سهمیه بندی را تدبیر کرده است. افراد واجد شرایط که دارای سهمیه ایثارگران 25 درصد و 5 درصد می‌باشند، به ترتیب 25 و 5 درصد از ظرفیت رشته بهداشت عمومی در هر دانشگاه را به خود اختصاص داده اند.

از دیگر سهمیه ها، سهمیه مناطق است که با توجه به محل زندگی و محل دریافت مدرک دیپلم داوطلب به سه سهمیه منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه تقسیم می‌شود. برای مشاهده رتبه قبولی کنکور تجربی ۱۴۰۲ کلیک کنید. رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان 1401 به شرح زیر می باشد.

 

منطقه یک | رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس

آخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 17745
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 18450
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 22967
دانشگاه علوم پزشکي تهران  10378

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو | رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 20139
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 27292
دانشگاه علوم پزشکي تهران  17658

 

منطقه سه 

آخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان 1401 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 7420
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 11268
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 11296
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 13810
دانشگاه علوم پزشکي تهران  8659
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره انتخاب رشته بهداشت عمومی پردیس

دانشگاه های پردیس خودگردان، شعبه هایی از دانشگاه های سراسری هستند که هرسال در رشته بهداشت عمومی دانشجو می‌پذیرند. اما روند پذیرش در دانشگاه های پردیس کمی متفاوت است.

بنابراین داوطلبان در وهله اول باید سعی کنند تمامی جوانب یک کد رشته محل در دانشگاه پردیس شامل آخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ میزان شهریه و … را بسنجند و هرگز کد رشته محلی را بدون آگاهی در فرم انتخاب رشته خود الویت بندی نکنند.

با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور بازه کوتاهی درنظر گرفته می‌شود، شما می‌توانید برای کسب آگاهی لازم با دریافت مشاوره یک گام به جلو حرکت کنید. بهترین گزینه برای شما داوطلبان گرامی کنکور تجربی و متقاضیان رشته بهداشت عمومی ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل می‌باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 9105066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا دانشجویان رشته بهداشت عمومی در دانشگاه های پردیس خودگردان، پس از قبولی در این دوره از دانشگاه های دولتی، ملزم به پرداخت شهریه هستند؟

    بله، دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند و دانشجویان پس از قبولی در این دانشگاه باید به ازای هر ترم شهریه ای در حدود 6 میلیون پرداخت نمایند.

  2. حدود رتبه قبولی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟

    حدود رتبه‌های پذیرفته شدگان بهداشت عمومی در دانشگاه های پردیس خودگردان با توجه به سهمیه داوطلب، دانشگاه محل پذیرش و … متفاوت می باشد که در متن مقاله به آن ها اشاده کردیم.

  3. آیا برای انتخاب رشته بهداشت عمومی در کنکور سراسری 1402 در دانشگاه های پردیس خودگردان می توان از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان بهداشت عمومی پردیس خودگردان 1401  استفاده کرد؟

    بله، تمامی داوطلبان می‌توانند از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته بهداشت عمومی کنکور ۱۴۰۱ در دانشگاه های پردیس خودگردان، جهت تخمین شانس قبولی‌شان در کنکور سراسری ۱۴۰۲ استفاده کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره