کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی ۱۴۰۰ چند است؟ رشته اعضای مصنوعی که در کنکور تجربی 1400 با عنوان اعضای مصنوعي و وسايل کمکی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته قید شده بود، از رشته های گروه علوم پزشکی کنکور تجربی است که در دو دانشگاه روزانه و پردیس خودگردان با ظرفیت پذیرش محدودتر از سایر رشته های علوم پزشکی ارائه می‌شود.  ورود به رشته اعضای مصنوعی از طریق شرکت در کنکور تجربی و کسب نمره و رتبه لازم امکان پذیر است و در هیچ دانشگاهی بدون کنکور ارائه نمی‌شود. بنابراین با توجه به اهمیت کسب رتبه لازم در ادامه به بررسی آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی 1400 می‌پردازیم.

 

آخرین رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی ۱۴۰۰

دانشگاه روزانه اولین انتخاب داوطلبان علاقه مند به رشته اعضای مصنوعی برای قبولی در این رشته است چرا که این دانشگاه تحصیل رایگان دارد و مزایای دیگری که در سایر دوره های وجود ندارد.

شما برای قبولی در رشته اعضای مصنوعی دانشگاه روزانه باید رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی سال های قبل را در سهمیه مشابه خود بررسی کنید و سپس یک ارزیابی از شانس قبولی خود داشته باشید. برای مشاهده رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

دلیل اشاره به سهمیه های کنکور سراسری در بند فوق این است که دانشگاه روزانه از طریق رتبه در سهمیه داوطلبان اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند و آخرین رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی ۱۴۰۰ در هر یک از سهمیه های مناطق و ایثارگری به صورت زیر است.

 

سهمیه ۵ درصد ایثارگران |‌ رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی همدان 6054

 

سهمیه ۵ درصد ایثارگران

آخرین رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 3648

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 4374
دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی تهران 4954
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 5661
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 6149
دانشگاه علوم پزشکي شيراز 5872

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 5253
دانشگاه علوم پزشکی همدان 7799
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 8951

 

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران (رشته های گروه پزشکی) 6036
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 8721
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 9324
دانشگاه علوم پزشکی همدان 10177
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی

هرسال پس از اعلام نتایج کنکور تجربی تعداد زیادی از داوطلبان هستند که به دنبال مشاوری مجرب می‌باشند که به آن ها در انتخاب رشته کمک کند. با توجه به اینکه بیشتر شما داوطلبان عزیز برای اولین بار است فضای انتخاب رشته را تجربه می‌کنید قطعا اطلاعات زیادی در این زمینه ندارید. اگر بدون اطلاعات کامل و تنها با اتکا به رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی ۱۴۰۰ انتخاب رشته کنید مطمئنا نتیجه خوبی را به دست نخواهید آورد.

توصیه ما این است که اگر می‌خواهید انتخاب رشته را خودتان انجام دهید حتما از قبل اطلاعات لازم را کسب کنید و اگر هم که می‌خواهید انتخاب رشته خود را به مشاوری توانمند بسپارید، در انتخاب مشاور دقت کافی را به خرج دهید. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل با تجربه چند ساله در زمینه کنکور و انتخاب رشته آماده پاسخگویی به سوالات شما داوطلبان هستند. همچنین مشاوران با اشنایی کاملی که از نحوه چیدمان فرم انتخاب رشته برای افزایش شانس قبولی دارند، انتخاب رشته شما را نیز انجام می دهند و می توانید با خیال راحت تکمیل فرم انتخاب رشته خود را به مشاوران بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان اعضای مصنوعی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا رشته اعضای مصنوعی در دانشگاه روزانه ارائه می‌شود؟

    بله، دانشگاه روزانه اکثر رشته های علوم پزشکی کنکور تجربی از جمله رشته اعضای مصنوعی و وسایل کمکی را ارائه می دهد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره