کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ رشته اعضای مصنوعی از رشته های گروه علوم تجربی است که بازار کار مناسبی نیز دارد. این رشته در دانشگاه های روزانه و همچنین تعدادی از دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود. تاکنون هیچ یک از دانشگاه های آزاد و شبانه ظرفیتی در این رشته نداشته اند. ورود به رشته اعضای مصنوعی از طریق شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه لازم میسر است و داوطلبان با اطلاع از رتبه قبولی پذیرفته شدگان سال های قبل می‌توانند شانس پذیرش خود را بررسی کنند. در ادامه مطلبی در خصوص آخرین تراز و رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ تهیه شده است تا راهنمای داوطلبان کنکور‌ی عزیز باشیم.

 

رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

در دانشگاه پردیس خودگردان ظرفیت پذیرش رشته اعضای مصنوعی بسیار محدود است و داوطلبانی که می‌خواهند وارد این رشته شوند باید رتبه و تراز لازم را به دست آورند. با توجه به اینکه دانشگاه پردیس خودگردان از طریق رتبه در سهمیه داوطلبان پذیرش را انجام می دهد، جداول رتبه قبولی که در ادامه مشاهده می کنید به تفکیک هر یک از سهمیه ها آورده شده است. آخرین رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد.

 

منطقه یک

آخرین رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 5872
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 7271
دانشگاه علوم پزشکی همدان 7044

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو | رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران (رشته های گروه پزشکی) 9491
دانشگاه علوم پزشکی همدان 12056
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 13198

منطقه سه

آخرین رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران (رشته های گروه پزشکی) 8594
موسسه آموزش عالی علمي – كاربردي هلال ايران 9838
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 10412
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی انتخاب رشته 👉

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی

یکی از اطلاعات لازم برای انجام انتخاب رشته کنکور تجربی، آگاهی از رتبه قبولی رشته ها و دانشگاه های مختلف است. حدود رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ به داوطلبان کمک می‌کند که با توجه به رتبه‌ای که در کارنامه کنکور کسب کرده اند، شانس پذیرش خود را ارزیابی کنند.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو رتبه قبولی تمام رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی را در دانشگاه های مختلف به صورت مطالبی رایگان تهیه و از طریق سایت duntelco.com در اختیار شما عزیزان قرار داده اند. شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک وارد سایت شده و با جستجوی رشته مد نظر حدود رتبه قبولی ها را مشاهده کنید. برای مشاهده رتبه قبولی کنکور سراسری تجربی کلیک کنید.

اما مشاوران با توجه به تجربه چندین ساله خود در زمینه کنکور و انتخاب رشته این احتمال را می‌دهند که شما برای انتخاب رشته کردن نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشید. اینکه هر دانشگاه چقدر ظرفیت دارد؟ قبولی در کدام دانشگاه ها آسان تر است؟ تفاوت دانشگاه روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان و … با یکدیگر چیست و تمام سوالاتی که ممکن است در زمان انتخاب رشته به ذهن شما خطور کند. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

در همین راستا مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل بخش مشاوره تلفنی را نیز راه اندازی کرده اند و آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی و از هر جای ایران تنها با یک تماس تلفنی ساده به برترین مشاوره متصل شوید و بهترین مشاوره را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کدام یک از دانشگاه های پردیس خودگردان رشته اعضای مصنوعی را ارائه می‌دهند؟

    تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی روزانه همچون دانشگاه علوم پزشکی ایران، شیراز، همدان و… در واحد پردیس خودگردان را ارائه می‌دهند. در این مقاله به بررسی رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ پرداخته شده است.

  2. ظرفیت پذیرش رشته اعضای مصنوعی در دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است؟

    ظرفیت پذیرش رشته اعضای مصنوعی در دانشگاه پردیس خودگردان کمتر از 50 نفر است.

  3. آیا قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان آسان تر از دانشگاه روزانه است؟

    بله واحد های پردیس خودگردان دانشگاه های روزانه معمولا رتبه های بالاتری نیز پذیرش می‌کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره