دکتریثبت نام آزمون دکتری

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ چند روز قبل برگزاری آزمون می باشد. داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می‌توانند این کارت را دریافت کنند. داوطلبانی که در کنکور ثبت‌نام کرده اند، لازم است برای حضور در جلسه کارت خود را از سایت سنجش دریافت کنند. کارت ورود به جلسه دکتری در یک بازه زمانی نزدیک به برگزاری آزمون و اواخر بهمن ماه منتشر می شود و شامل اطلاعات مهمی از جمله تاریخ و حوزه برگزاری آزمون می‌باشد. در ادامه به ارائه اطلاعاتی پیرامون تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه دکتری 1403 می پردازیم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

لینک دریافت کارت ورود به جلسه، چند روز قبل از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می شود. تاکنون سازمان سنجش پیرامون تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 اطلاعیه ای منتشر نکرده است.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری در اواخر بهمن ماه ۱۴۰۳ منتشر می شود.

با توجه به زمان آزمون دکتری در 2 اسفند ماه 1403 داوطلبان چند روز پیش از آن ماه فرصت دارند از طریق سایت سنجش نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند. در نظر داشته باشید به محض اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۳

کارت‌ورود به جلسه شامل برخی اطلاعات مهم است که باید به درستی بر روی این کارت درج شده باشند چراکه صحت اطلاعات برای حضور در جلسه کنکور اهمیت دارد. داوطلبان آزمون دکترا که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۳ متوجه می‌شوند که برخی اطلاعات آن ها به درستی درج نشده است، می توانند از دو طریق به شرح موارد زیر اطلاعات خود را ویرایش کنند.

❌ ویرایش از طریق سایت سازمان سنجش

❌ ویرایش از طریق باجه های رفع نقص دکتری

 

مشاوره آزمون دکتری ۱۴۰۳

این کارت ورود شامل برخی اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی داوطلب می باشد و همینطور تاریخ و حوزه برگزاری آزمون برای هر داوطلب نیز درج گردیده است. به همراه داشتن کارت برای حضور در جلسه الزامی می‌باشد و حتما داوطلبان باید در نظر داشته باشند که اطلاعات درج شده بر روی آن درست باشد. در غیر این صورت باید قبل از روز برگزاری آزمون نسبت به برطرف کردن نواقص کارت خود اقدام کنند.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون دکتری ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری 1403 چه تاریخی می باشد؟

    کارت چند روز پیش از برگزاری آزمون منتشر می شود.

  2. متقاضیان در زمان دریافت کارت به کدام سایت مراجعه کنند؟

    این کارت از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می شود.

  3. نحوه دریافت کارت آزمون دکترا 1403 به چه صورت است؟

    در متن مقاله فوق نحوه دریافت کارت توضیح داده شده است.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره