دکتریثبت نام آزمون دکتری

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ چند روز قبل برگزاری آزمون می باشد. داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می‌توانند این کارت را دریافت کنند. داوطلبانی که در آزمون ثبت‌نام کرده اند، لازم است برای حضور در جلسه آزمون کارت خود را از سایت سنجش دریافت کنند. کارت ورود به جلسه دکتری در یک بازه زمانی نزدیک به برگزاری آزمون و اوایل اسفند ماه منتشر می شود و شامل اطلاعات مهمی از جمله زمان و حوزه برگزاری آزمون می‌باشد. در ادامه به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 می پردازیم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

لینک دریافت کارت ورود به جلسه، چند روز قبل از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می شود. تاکنون سازمان سنجش پیرامون زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 اطلاعیه ای منتشر نکرده است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ اول اسفند ماه می باشد.

با توجه به اینکه زمان آزمون دکتری از سوی سایت سازمان سنجش، 4 اسفند ماه 1403 اعلام شده است، احتمالا داوطلبان از اویل اسفند ماه فرصت دارند از طریق سایت نامبرده نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند. در نظر داشته باشید به محض اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۳

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، لینک کارت آزمون در زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۳ فعال می شود. به مراحل گام به گام نحوه دریافت این کارت در ادامه اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ بر روی گزینه ” دکتری تخصصی ” کلیک نمایید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

 

3️⃣از منوی سمت راست بر روی گزینه دریافت کارت کلیک کنید. 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

 

4️⃣لینک فعال ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکترا تخصصی (Ph.D) سال 1403 ” را انتخاب کنید.

5️⃣مجددا بر روی گزینه “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکترا تخصصی (Ph.D) سال 1403” کلیک نمایید.

 6️⃣این مرحله وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری چهار روش فراهم است. یکی از روش‌ها را انتخاب و اطلاعات لازم را وارد کنید.

  • روش اول: شماره پرونده + سریال ثبت نام
  • روش دوم: شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام
  • روش سوم: شماره پرونده + کد ملی
  • روش چهارم: شماره پرونده + شماره داوطلبی 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه شامل برخی اطلاعات مهم است که باید به درستی بر روی این کارت درج شده باشند چراکه صحت اطلاعات برای حضور در جلسه آزمون اهمیت دارد. داوطلبان آزمون دکترا که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ متوجه می‌شوند که برخی اطلاعات آن ها به درستی درج نشده است، می توانند از دو طریق به شرح موارد زیر اطلاعات خود را ویرایش کنند.

❌ ویرایش اطلاعات کارت از طریق سایت سازمان سنجش

❌ ویرایش اطلاعات کارت از طریق باجه های رفع نقص

ویرایش اطلاعات مندرج برروی کارت در زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری 1403 امکان پذیر می باشد. در صورتی که از متقاضیان آزمون دکتری 1403 هستید و پیرامون ویرایش اطلاعات کارت آزمون، سوالی دارید مشاوران مرکز مشاوره دانتل از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخگوی سوالات شما می باشند.

 

باجه های رقع نقص کارت آزمون دکتری

برخی از اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی قابل اصلاح هستند و داوطلبان می‌توانند در همان سایت سنجش این اطلاعات را ویرایش کنند. اما امکان ویرایش تمامی اطلاعات به صورت اینترنتی وجود ندارد و داوطلبان باید به باجه های رفع مراجعه نمایند. 

اطلاعاتی همچون گروه آزمایشی، عکس داوطلبی و به طور کلی هر اطلاعاتی که برای ویرایش فعال نباشد در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری قابل ویرایش نیستند و در باجه های رفع نقص اصلاح خواهد شد. سازمان سنجش هرساله لیست آدرس باجه های رفع نقص آزمون دکتری در سرتاسر کشور را منتشر می‌کند. 

 

مشاوره آزمون دکتری ۱۴۰۳

از جمله مواردی که مراقبان آزمون برای ورود داوطلب به جلسه امتحان از او می‌خواهند، کارت ورود به جلسه همراه با کارت شناسایی می باشد. کارت آزمون توسط سازمان سنجش برای تمامی داوطلبانی که در مهلت در نظر گرفته شده برای تکمیل مراحل نام نویسی، مراحل ثبت نام خود را با موفقیت انجام داده اند، صادر می شود.

این کارت ورود شامل برخی اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی داوطلب می باشد و همینطور زمان و حوزه برگزاری آزمون برای هر داوطلب نیز در این کارت ورود به جلسه درج گردیده است. اطلاعات درج شده بر روی کارت باید با اطلاعات واقعی فرد مطابقت داشته باشد چرا که قبل از ورود به جلسه، تطابق اطلاعات توسط مراقبان بررسی می‌شود و در صورتی که نقصی در آن وجود داشته باشد، از ورود داوطلب به حوزه امتحانی ممانعت به عمل می آورند.

بنابراین با توضیحاتی که ارائه کردیم، به همراه داشتن کارت آزمون 1403 برای حاضر شدن در جلسه آزمون الزامی می‌باشد و حتما داوطلبان باید در نظر داشته باشند که اطلاعات درج شده بر روی آن درست باشد. در غیر این صورت باید قبل از روز برگزاری آزمون نسبت به برطرف کردن نواقص کارت خود اقدام کنند.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 چه تاریخی می باشد؟

    این کارت از اوایل اسفندماه ۱۴۰۳ منتشر و در دسترس قرار خواهد گرفت.

  2. متقاضیان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه به کدام سایت مراجعه کنند؟

    این کارت از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می شود.

  3. نحوه دریافت کارت آزمون دکترا 1403 به چه صورت است؟

    در متن مقاله فوق نحوه دریافت کارت توضیح داده شده است.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره