کارشناسی ارشدثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در تاریخ 23 مهر ماه شروع و تا 29 مهر ماه ادامه خواهد داشت. هرسال داوطلبان بسیاری با انگیزه قبولی در کدرشته محل های دانشگاه ازاد در مقطع کارشناسی ارشد، پا به عرصه رقابت می‌گذارند. لازم است داوطلبانی که قصد ورود به مقطع تحصیلات تکمیلی را دارند. به این نکته توجه داشته باشند که چند سالی است که آزمون کارشناسی ارشد برای دانشگاه های سراسری و ازاد با یکدیگر ادغام شده و به صورت یکپارچه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌گردد. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 می‌پردازیم.

 

زمان ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

در چندین سال اخیر سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری کنکور ارشد می‌باشد و در واقع ثبت نامی با عنوان نام نویسی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد بصورت مستقل وجود ندارد. تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در آزمونی برای ورود به دوره روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و همینطور دانشگاه ازاد را دارند. بایستی به سایت سازمان سنجش به نشانی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند و نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از 23 تا 29 مهر ماه ۱۴۰۲ می باشد.

تمامی شرایط و مدارک لازم برای شرکت در آزمون همان شرایط ثبت‌نام دانشگاه سراسری می باشد. از این متقاضیان ادامه تحصیلی در دانشگاه آزاد کافیست در زمان ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به سایت سنجش مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهد.

داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1403 ابتدا باید هزینه نام نویسی را پرداخت کنند و کارت اعتباری شرکت در آزمون را خریداری کنند.در مراحل بعدی فرم ثبت نام را به صحیح و با دقت پر کرده و در نهایت پس اتمام یک شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری را دریافت که به منزله اتمام فرآیند نام نویسی و شرکت در آزمون می باشد. توصیه می شود حتما پیش نام نویسی مقاله زیر را حتما مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما ثبت نام کنکور ارشد

 

تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

سازمان سنجش هرسال به منظور ثبت‌نام جاماندگان و ویرایش اطلاعات ثبت نامی توسط شرکت کنندگان مهلتی را به عنوان تمدید مهلت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد درنظر می‌گیرد. در سال گذشته زمان ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد دوبار تمدید شد. احتمال دارد زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ نیز در چندین بازه تمدید گردد اما توصیه مشاوران دانتل، ثبت نام در روزهای ابتدایی می‌باشد.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر نگردیده است. به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله نیز بروز رسانی شده و تمدید مهلت کنکور کارشناسی ارشد را قرار خواهیم داد.

در سال گذشته برای داوطلبان جامانده از ثبت نام از آزمون کارشناسی ارشد، تاریخ هایی مقرر شد. در این مهلت متقاضیان می توانستند با مراجعه به سایت سنجش نام نویسی خود را انجام دهند. 

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

در زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه‌ای را با عنوان دفترچه راهنمای برای تمامی داوطلبان دانشگاه‌های سراسری و ازاد به صورت یکپارچه منتشر می‌کند و به عبارت دیگر دفترچه ای جداگانه برای ثبت نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد 1403 منتشر نمی‌شود.

تمامی مراحل آزمون از قبیل خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، به صورت اینترنتی و سایت سنجش انجام می‌شود.

به شما داوطلبان عزیز توصیه می‌شود برای اطلاع از تمامی اخبار زمان ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد مطالب سایت دانتل را پیگیری کنید و برای دریافت مشاوره ثبت نام، برنامه ریزی تخصصی و انتخاب رشته کنکور ارشد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار آزمون ارشد

3 شهریور 1403: طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد از 23 تا 28 مهر ۱۴۰۲ می باشد.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه تاریخی می باشد؟

    تاریخ نام نویسی از 23 تا 29 مهر ماه 1402 می باشد

  2. داوطلبان برای ثبت نام باید به چه سایتی مراجعه کنند؟

    داوطلبان برای انجام فرآیند ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی الکترونیکی ” sanjesh.org ” مراجعه نمایند.

  3. آیا دفترچه راهنما جداگانه برای نام نویسی متقاضیان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد منتشر می شود؟

    خیر، داوطلبان باید همان دفترچه راهنما ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را دانلود و مطالعه نمایند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره