مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

منابع آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401 | مدارس نمونه

کانال تلگرام تحصیلی     

مدارس نمونه دولتی جزء مدارس پرمتقاضی محسوب می‌شوند. اما این مدارس دارای ظرفیت محدود هستند و تحصیل در آنها نصیب تمام متقاضیان نمی‌شود. برای ورود به این مدارس داوطلبان باید به رقابت با یکدیگر بپردازند. لذا اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتی می‌تواند راهگشا باشد. در ادامه کلیه اطلاعات مورد نیاز علاقه مندان در زمینه منابع آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 تشریح می‌گردد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

منابع آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 1400

در روزگار فعلی از ثبت نام فرزندان در اولین مدرسه نزدیک به منزل بسیار فاصله گرفته ایم. یکی از دغدغه های اساسی تمام خانواده های ایرانی، انتخاب مدرسه ای درخور برای فرزندانشان است. تحقیق و پرس و جو برای انتخاب مدرسه از سال ها قبل از زمان نیاز فرزندان آغاز می‌شود. یکی از گزینه های مطلوب پیش روی خانواده ها برای انتخاب مدرسه، مدارس نمونه دولتی است.

مدارس نمونه دولتی از لحاظ امکانات آموزشی جزء مدارس صدر نشین هستند. همچنین کادر آموزشی این مدارس نیز از برترین های این حرفه برگزیده می‌شوند. شهریه مدارس نمونه دولتی نسبت به مدارس هم رده کمتر است. به همین دلیل تقاضای زیادی برای تحصیل در این مدارس وجود دارد.

آزمون مدارس نمونه دولتی ششم در سالهای اخیر حذف شده است. گزینش مدارس نمونه دولتی براساس سوابق تحصیلی دانش آموزان در پایه ششم صورت می‌گیرد. منابع آزمون سال‌هایی که این آزمون برگزار می شده است در ادامه ارائه می‌شود. در صورت تغییر در قوانین و برگزاری مجدد آزمون، می‌توان این منابع را ملاک برنامه ریزی قرار داد.

منابع آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 | بهترین منابع

سوالات آزمون نمونه دولتی ششم از کتب پایه ششم طرح می‌شوند. پس اصلی ترین منبع برای آزمون، کتاب‌های درسی پایه ششم است. اما به دلیل وجود رقابت فشرده بین داوطلبان توصیه می‌شود از کتب کمک درسی نیز برای مطالعه استفاده شود. انتخاب کتاب های کمک آموزشی نیز در بازار کتاب فعلی بسیار دشوار است. از این رو لازم است این کار به اهل فن سپرده شود. مشاوران خبره مرکز مشاوره تحصیلی دانتل آماده همکاری با تمام علاقه مندان هستند. توصیه می‌شود با مشورت با کارشناسان این مرکز، شانس قبولی خود را در آزمون بالا ببرید.

بودجه بندی آزمون نمونه دولتی ششم

این آزمون در صورت برگزاری به صورت تستی خواهد بود. همچنین آزمون دارای نمره منفی نیز می‌باشد. هر پاسخ درست 3 امتیاز مثبت و هر پاسخ نادرست 1 امتیاز منفی دارد. اهمیت و ضریب دروس در محاسبه نمره کل داوطلبان یکسان نیست. لازم است داوطلبان با اطلاع از ارزش هر درس، وقت بیشتری را صرف دروس مهم تر بنمایند.

منابع-ششم-نمونه-دولتی

در طراحی سوالات درس قرآن و هدیه‌های آسمانی محتوای مشترک اهل تشیع و تسنن لحاظ می‌شود. همچنین دانش‌آموزان اقلیت‌های دینی، به سوالات طرح شده از کتاب هدیه‌های آسمانی پایه ششم اقلیت‌های دینی پاسخ می‌دهند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در منابع آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره