کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 | تاریخ نتیجه تکمیل ظرفیت

کانال تلگرام تحصیلی     

داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت­ نام نموده­ اند، می­‌توانند نتیجه اکتسابی خود را در سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند. داوطلبان باید پیگیر اطلاعیه های منتشر شده توسط سازمان سنجش باشند. زمان اعلام نتایج در سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی می‌شود. اطلاعات تکمیلی در رابطه با زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 در ادامه ارائه می‌شود.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99

در سال 99 با توجه به شیوع پاندمی کرونا، زمان آزمون کنکور بارها به تعویق افتاد. از این رو زمان ثبت نام پذیرفته شدگان نیز دستخوش تغییر گردید. مرحله تکمیل ظرفیت پس از اتمام زمان اعلامی برای ثبت نام دانشگاه ها صورت می‌گیرد. با توجه به تغییرات زیاد زمان کنکور و ثبت نام پذیرفته شدگان، زمان ثبت نام و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 نامشخص است. البته با توجه به مصوبه مرکز سنجش و پذیرش، مرحله تکمیل ظرفیت از پروسه پذیرش دانشجو حذف شده است. اما چنانچه در سال 99 تصمیم جدیدی اتخاذ گردد، به داوطلبان اطلاع رسانی می‌گردد.

در صورت برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت، اعلام نتایج از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد. داوطلبان با استفاده از اطلاعات ثبت نامی خود می‌توانند از قبولی و یا عدم پذیرش خود مطلع شوند.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99

زمان اعلام نتایج از طریق سایت سازمان سنجش به داوطلبان اطلاع داده می‌شود. داوطلبان باید در زمان اعلامی به سایت مذکور مراجعه نمایند. وضعیت برگزاری تکمیل ظرفیت در سال 99 کماکان نامشخص است. از این رو زمانی برای اعلام نتایج نیز معین نشده است. در صورت برگزاری انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، زمان اعلام نتایج از طریق همین مقاله به اطلاع داوطلبان می‌رسد. با توجه به روند سال­های گذشته می‌توان گفت که نتایج مرحله تکمیل ظرفیت تقریبا ده روز پس از پایان زمان ثبت نام اعلام می‌شود.

به محض انتشار اطلاعیه در زمینه تکمیل ظرفیت این مقاله بروز رسانی خواهد شد. داوطلبان از طریق سایت دانتل می‌توانند روند تکمیل ظرفیت را دنبال کنند.

مشاوره اعلام نتایج

در صورت برگزار نشدن مرحله تکمیل ظرفیت داوطلبان می‌توانند شانس خود را در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیز امتحان نمایند. اگر داوطلبی در هیچ یک از مراحل فوق موفق به قبولی در دانشگاه نشد، می‌توانند با استفاده از راهنمایی‌های مشاوران مرکز دانتل، قبولی خود در سال بعد را تضمین نمایند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 تحصیلی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره