آزمون های استخدامیسایر موضوعات

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کانال تلگرام تحصیلی     

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش جز مهم ترین موارد در هنگام ثبت نام آزمون است چراکه هرگونه مقص و یا مغایرت در مدارک منجر به لغو قبولی داوطلب در هر یک از مراحل خواهد شد. تمامی داوطلبان باید از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به طور کامل آگاه باشند تا در روند نام نویسی با مشکلی مواجه نشوند. در این مطلب به بررسی کامل مدارک آزمون استخدامی آموزش و پرورش خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبانی که قصد نام نویسی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دارند، باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و ضمن تکمیل اطلاعات خود، مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام را نیز بارگزاری نمایند. داوطلبان باید مدارک زیر را به طور کامل آماده کرده و در هنگام ثبت نام نسبت به بارگزاری آن ها اقدام نمایند. مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به شرح زیر می باشد.

 

کارت اعتباری

ثبت نام آزمون هزینه ای دارد که تمامی داوطلبان باید این هزینه را بپردازند. یکی از مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده برای ثبت‌‌نام می باشد.

سال گذشته داوطلبان باید مبلغ 230 هزار تومان برای خرید کارت اعتباری ثبت‌نام پرداخت می کردند. هزینه ثبت نام در سال جاری هنوز مشخص نشده است. فرایند خرید کارت اعتباری در طول ثبت‌نام انجام شده و در همان سایت سنجش می باشد.

 

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش | عکس

✅ عکس 4*3 گرفته شده در سال جاری به صورت اسکن شده

✅ عکس با زمینه سفید، تمام رخ و رنگی

✅ فرمت عکس به صورت JPG با حداقل 300*200 و حداکثر 400*300

✅ بدون هیچ گونه لکه و یا مهر و جای منگنه

✅ حجم حداکثر 70 کیلوبایت

✅ عکس با حجاب کامل برای خانوم ها

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

اطلاعات ثبت نامی

در مراحل ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید مدارک خود را در اختیار داشته باشید و بر اساس آن ها اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام را تکمیل نمایید. اطلاعات و مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به شرح زیر می باشد. 

✅ اطلاعات شناسنامه ای

✅ اطلاعات تحصیلی (مثل معدل، رشته و دانشگاه محل تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی و غیره)

✅ آدرس محل سکونت

✅ اطلاعات مربوط به سهمیه در صورت استفاده

✅ اطلاعات مربوط به خدمت وظیفه برای آقایان

✅ وضعیت تاهل

✅ رزومه و سوابق شغلی

 

فرم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبانی که برای اولین بار قصد ثبت نام در آزمون استخدامی را دارند، می توانند به دفترچه راهنما ثبت‌نام مراجعه کرده و در آخرین صفحه دفترچه فرم پیش نویس ثبت نام را مشاهده نمایند. 

این فرم دقیقا مانند فرم نام نویسی اصلی در سایت سازمان سنجش می باشد و در واقع داوطلبان می توانند با مطالعه آن از اطلاعات مورد نیاز و مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به طور کامل آگاه شوند. 

 

مدارک لازم برای ثبت نام مصاحبه آموزش و پرورش

پس از ثبت نام در آزمون و شرکت در آن، نتایج اولیه  منتشر می شود و داوطلبانی که در مرحله آزمون کتبی پذیرفته شده باشند، وارد مرحله دوم یعنی مصاحبه شفاهی خواهند شد. در جلسه مصاحبه نیز داوطلبان باید مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را با خود به همراه داشته و به مسئولین مربوطه ارائه دهند. 

در مرحله مصاحبه ارائه مدارک از این جهت حائز اهمیت است که مدارک و شرایط داوطلبان به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد تا هیچ گونه نقص و مغایرتی در مدارک داوطلب با مدارک بارگزاری شده در هنگام ثبت نام وجود نداشته باشد. مدارک مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش به شرح زیر می باشد. 

✅ عکس 4*3

✅ شناسنامه همراه با کپی از تمام صفحه ها

✅ کارت ملی همراه با کپی

✅ مدارک تحصیلی و کپی آن ها

✅ کارت پایان خدمت یا معافیت همراه با یک برگ کپی

✅ مدارک مربوط به سهمیه و یا برگه بهزیستی برای داوطلبان دچار معلولیت

✅ برگه قبولی در آزمون کتبی

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره مدارک آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند و در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه خود با نقص در اطلاعات کارت مواجه شده اند، می توانند به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟

    در متن مقاله به طور کامل به بررسی مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش پرداخته شده است.

  2. آیا در جلسه مصاحبه نیز باید مدارک را ارائه داد؟

    بله در این مرحله بسیار مهم است که مدارک خود را به صورت کامل به مسئولان مربوطه ارائه دهید. 

  3. ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به چه صورت است؟

    داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و مدارک خود را بارگزاری نمایند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره