مدارسمدارس خاص

هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان یکی از سوالات والدین کودکان پیش دبستانی و اول ابتدایی می باشد. کودکان ۵ تا ۶ ساله برای ورود به پیش دبستانی یا اول ابتدایی بایستی حتما برگه سلامت را به مدرسه تحویل دهند. ثبت نام سنجش سلامت به صورت اینترنتی انجام می شود و در نهایت پس از دریافت نوبت والدین باید کودک خود را به پایگاه های سنجش سلامت ببرند. برای کسب اطلاع بیش تر می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

سنجش سلامت نوآموزان

تمامی دانش آموزان برای ورود به مقطع پیش دبستانی و اول ابتدایی بایستی در طرح سنجش سلامت نوآموزان شرکت کنند. سنجش سلامت به منظور بررسی وضعیت سلامت جسمی و ذهنی کودکان انجام می شود.

والدین باید همزمان با ثبت نام مدرسه به سایت سنجش سلامت نوآموزان مراجعه کرده و ثبت نام را انجام دهند. پس از ثبت نام اینترنتی بایستی در زمان تعیین شده به پایگاه سنجش سلامت مراجعه کرده و کودک خود را برای سنجش ببرند.

سنجش سلامت موفق مستلزم آن است که کودک در وضعیت روحی مناسبی باشد و شب گذشته به خوبی خوابیده باشد. در جریان ثبت نام، والدین باید هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان را نیز به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. در صورت عدم مراجعه در تاریخ مشخص، نوبت از دست خواهد رفت و هزینه نیز بازپس داده نخواهد شد.

هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان

سنجش سلامت هزینه ای دارد که در طول ثبت نام اینترنتی والدین بایستی آن را پرداخت نمایند. این هزینه هر ساله توسط سازمان آموزش و پروزش استثنایی کشور مشخص می گردد. طبق اطلاعیه های منتشر شده هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان ۶۰ هزار تومان می باشد.

در صورت عدم شرکت در زمان معین هزینه عودت داده نمی شود و والدین برای ثبت نام مجدد بایستی این هزینه را مجددا پرداخت نمایند. در صورتی که به هر دلیلی نیاز به تست مجدد باشد نیز باید همان ۶۰ هزار تومان پرداخت گردد.

۵ درصد از قشر کم درآمد جامعه می توانند به صورت رایگان مورد سنجش قرار گیرند. همچنین ۱۰ دصد دیگر قشر کم درآمد نیز می توانند با تخفیف ۵۰ درصدی در سنجش سلامت نوآموزان شرکت نمایند. سنجش سلامت برای دانش آموزان عشایر نیز به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان | مدارک مورد نیاز برای ثبت نام

در هنگام مراجعه به پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان باید مدارکی را همراه داشته و آن ها را به مسئولین پایگاه تحویل دهید. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان به شرح زیر می باشند.

✅شناسنامه دانش آموز

✅شناسنامه والدین

✅کارت واکسیناسیون

✅عکس پرنسلی

✅فیش واریز هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان

نحوه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان

برای ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان، والدین باید به یکی از دو سامانه my.medu.ir و یا sso.my.gov.ir مراجعه نمایند. برای سهولت کار شما عزیزان در این بخش به توضیح نحوه ثبت نام در سایت my.medu.ir می پردازیم.

1️⃣وارد سامانه my.medu.ir شوید و نقش والدین را انتخاب کنید.

هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان

2️⃣شماره تلفن و کد امنیتی را وارد نمایید.

هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان

3️⃣کد ارسال شده به تلفن همراه تان را در کادر وارد کنید.

هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان

4️⃣گزینه سنجش بدو ورود را انتخاب نمایید.

هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان

5️⃣در صورتی که نام فرزند خود را مشاهده نمی کنید، ثبت جدید را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و پس از آن ثبت نام را انجام دهید.

6️⃣در نهایت باید تاریخ مراجعه را انتخاب کرده و هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان را بپردازید.

مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام سنجش سلامت

در هنگام ثبت نام حتما زمانی را انتخاب کنید که امکان مراجعه داشته باشید. در صورت عدم مراجعه باید هزینه را مجددا بپردازید و دریافت نوبت نیز برای تان مشکل خواهد شد. نتایج سنجش سلامت بلافاصله پس از آزمون به والدین اعلام می شود. در صورت تشخیص اختلال کودک برای بررسی های بیشتر و دقیق تر به مراکز درمانی ارجاع داده می شود.

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب همچنان سوال یا ابهامی در زمینه هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران و متخصصان این حوزه صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ثبت‌نام سنجش سلامت نوآموزان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان چقدر است؟

    در سال ۱۴۰۲ طبق اطلاع رسانی های منتشر شده، هزینه ثبت نام ۶۰ هزار تومان می باشد. این مبلغ برای برخی افراد کمتر و یا رایگان است که در طول متن به آن اشاره شده است.

  2. برای ثبت نام سنجش سلامت چه باید کرد؟

    برای ثبت نام والدین باید به سامانه my.medu.ir و یا sso.my.gov.ir مراجعه نمایند.

  3. نتایج سنجش سلامت چه زمانی اعلام می شود؟

    بلافاصله پس از پایان سنجش نتیجه اعلام می شود و در صورت سلامت کودک برگه سلامت ارائه می گردد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره