کنکور سراسریانتخاب رشته دانشگاه آزاد

تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ معمولا برای چند روز تمدید می شود. پس از اعلام نتایج اولیه و انتشار کارنامه ها، متقاضیانی که علاقه مند به انتخاب‌رشته دانشگاه آزاد هستند، بایستی که از طریق azmoon.iau.ac.ir اقدام کنند. دانشگاه آزاد معمولا هر سال در ساعات پایانی زمان تعیین شده، مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403 را تمدید می‌کند تا داوطلبان جا مانده از این مرحله بتوانند نسبت به تکمیل فرم مذکور اقدام کنند. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید تا این مقاله را مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد از سایت azmoon.org اعلام می‌شود و داوطلبان باید در زمان تعیین شده از سوی این سازمان نسبت به انتخاب‌رشته اقدام کنند. اما گاها برخی داوطلبان از این مرحله جا می مانند و یا نیاز به ویرایش اطلاعات خود دارند. در این صورت می توانند در تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ اقدام کنند.

تاکنون مهلت انتخاب‌رشته آزاد 1403 اعلام نشده است.

تاکنون سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پیرامون زمان و مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری آزاد ۱۴۰۳ اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما به محض دریافت اخبار جدید در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد. پیش بینی می شود که این lvpgi در مرداد ماه انجام شود.

نکته ای که متقاضیان بایستی بدان توجه داشته باشند این است که داوطلبانی که قصد انتخاب چهار رشته شامل رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد را دارند باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ” مراجعه کرده و بر اساس دفترچه راهنما کنکور سراسری که در سایت دانتل کو موجود می باشد، نسبت به انتخاب‌رشته اقدام نمايند.

انتخاب چهار رشته شامل رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی “sanjesh.org ” انجام می شود.

 

تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403

همانطور که در متن فوق نیز گفته شد دانشگاه آزاد هر سال پس از اتمام زمان انتخاب‌رشته دانشگاه آزاد، فرصت مجددی در اختیار جاماندگان از فرآیند انتخاب‌رشته قرار می‌دهد. دانشگاه آزاد معمولا 3 تا 5 روز زمان انتخاب‌رشته را تمدید می کند.

تا کنون تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ اعلام شده است.

امسال نیز اگر طبق روال سال های گذشته باشد سازمان سنجش و پذیرش آزاد، مهلت انتخاب رشته آزاد 1403 را تمدید خواهد کرد. داوطلبانی که انتخاب‌رشته اولیه خود را انجام داده اند اما قصد ویرایش فرم انتخاب‌رشته خود را دارند، می‌توانند در این بازه زمانی نسبت به ویرایش فرم اقدام نمایند.

بخوانید: راهنما انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد انتخاب‌رشته در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود. داوطلبان باید به آدرس azmoon.org مراجعه کرده و فرم انتخاب‌رشته را تکمیل نمایند. به منظور سهولت کار شما داوطلبان گرامی در این بخش به توضیح نحوه انتخاب‌رشته می پردازیم.

در مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با آدرس azmoon.org  مراجعه کنید. 

دفترچه راهنما را دانلود کنید.

کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد وارد کرده و وارد سایت شوید

اطلاعات خود را مشاهده کرده و در صورت تایید گزینه پرداخت را بزنید تا وارد صفحه پرداخت هزینه شوید. 

کدرشته محل های انتخابی را به ترتیب اولویت وارد نمایید.

در آخر کد رهگیری به شما داده می شود که باید آن را تا زمان اعلام نتایج نگهدارید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

مشاوره انتخاب‌رشته آزمون سراسری ۱۴۰۳

نکته ای که بایستی بدان توجه داشته باشید، این است که سعی کنید در همان روزهایی ابتدایی انتخاب‌رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ نسبت به تکمیل فرم انتخاب‌رشته خود اقدام کنید و به امید تمدید مهلت، تکمیل فرم خود را به روزهای آخر موکول نکیند.

داوطلبان در نظر داشته باشند تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403 آخرین فرصت برای ثبت حداکثر صد کد رشته محل در سایت سازمان مذکور می‌باشد و پس از اتمام این مهلت، زمانی برای اقدام وجود نخواهد داشت. چنانچه قصد انتخاب‌رشته را دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس بگیرید و پس از دریافت راهنمایی های لازم اطلاعات را درست وارد کنید و برای انتخاب رشته‌تان به درستی درست الویت بندی نمایید.

بخوانید: راهنما انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب‌رشته می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا انتخاب‌رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.iau.ac.ir انجام می شود؟

    بله به جز انتخاب چهار رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود، انتخاب بقیه رشته‌ها در سایت azmoon.org انجام می گیرد.

  2. مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

    تا کنون زمان انتخاب‌رشته اعلام نشده است اما پیش بینی می شود که در مرداد ماه انجام گیرد.

  3. آیا دانشگاه ازاد مهلت انتخاب‌رشته را تمدید می کند؟

    بله هر ساله علاوه بر زمان اعلام شده، چند روزی نیز جهت انجام انتخاب رشته جاماندگان درنظر می گیرند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره