مدارسمدارس خاص

فرم ثبت نام مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

فرم ثبت نام مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را از طریق کدام سایت می توان دریافت کرد؟ ثبت نام در مدارس غیر دولتی از طریق سایت پادا انجام می شود. به طور کلی در روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس مختلف در سراسر کشور، تغییراتی ایجاد شده‌ است. به طوری که دانش آموزان در تمامی پایه ها به جز اول ابتدایی، باید برای تکمیل مراحل ثبت نام در مدارس غیر دولتی به سایت پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنند. در ادامه این مقاله از سایت دانتل همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتری از نحوه تکمیل فرم ثبت نام مدارس غیرانتفاعی آشنا شویم.

فرم ثبت نام مدارس غیر دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مدارس غیر انتفاعی به دلیل اینکه از دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف شهریه دریافت می کنند، جزو مدارس غیر دولتی شناخته می شوند. بنابراین هزینه های این مدارس از طریق دریافت شهریه از دانش آموزان تامین می شود. مدارس غیردولتی نیز مشابه با مدارس دولتی، زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش هستند. اما مدارس غیرانتفاعی به دلیل ارائه امکانات متفاوت به دانش آموزان، دارای طرفداران بسیاری است. تعداد دانش آموزان کمتر و توجه بیشتر به دانش آموزان زمینه ای را برای رشد و موفقیت آن ها فراهم می کند. 

سوالی که برای والدین و دانش آموزان وجود دارد، این است که چگونه باید فرم ثبت نام مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را تکمیل کنند. با توجه به اینکه ثبت نام مدارس غیر دولتی از طریق سایت پادا انجام می شود، دانش آموزان می توانند با ورود به سایت پادا و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام خود نمایند.

 

نحوه ثبت نام مدارس غیرانتفاعی از طریق سامانه پادا pada.medu.ir

فرم ثبت نام مدارس غیرانتفاعی به صورت غیر حضوری در مقاطع مختلف تحصیلی از طریق سایت پادا انجام می شود. والدین دانش آموزان در تمامی پایه ها به جز مقطع اول ابتدایی که مایل به ثبت نام فرزند خود در مدرسه غیر انتفاعی هستند، باید به سایت پادا مراجعه کنند و در زمان مقرر اقدام به تکمیل فرم ثبت نام مدارس غیرانتفاعی 1402 – 1403 در این سامانه نمایند.

متقاضیان ثبت نام در مدارس غیر انتفاعی، باید در مهلت مقرر وارد سایت پادا شوند و اطلاعات خواسته‌ شده‌ را در این سامانه بارگذاری نمایند. در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان، مراحل ثبت نام در مدارس غیر دولتی و همینطور نحوه تکمیل فرم ثبت نام مدارس غیرانتفاعی را آورده‌ ایم.

  • آدرس اینترنتی سایت پادا “pada.medu.ir” را در مرورگر خود جستجو نمایید.
  • در صفحه باز شده‌، وارد بخش مورد نظر خود یعنی “پیش ثبت نام مدارس” شوید.
  • اطلاعات خواسته‌‌ شده‌ شامل “نام کاربری” و “رمز عبور” خود را به دقت وارد کنید. در نهایت بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید تا وارد سایت ثبت نام مدارس شوید. (در صورتی که به نام کاربری و رمز عبور خود دسترسی ندارید، برای دریافت آن به مدیر مدرسه خود مراجعه کنید.)
  • در صورتی که در بازه زمانی مشخص به سایت پادا مراجعه کرده‌ باشید، فرم ثبت نام مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برایتان نمایش داده‌ خواهد شد که باید اطلاعات خواسته‌ شده‌ در آن را وارد کنید.

موارد نمونه فرم ثبت نام مدارس غیرانتفاعی

برای تکمیل فرم ثبت نام مدارس غیرانتفاعی باید اطلاعاتی شامل موارد زیر را وارد نمایید:

  1. نام و نام خانوادگی
  2. تاریخ تولد
  3. محل تولید
  4. محل صدور شناسنامه
  5. شماره شناسنامه
  6. کد ملی
  7. نام پدر
  8. جنسیت
  9. شماره سریال شناسنامه
  10. نوع خانواده (عادی، فرزند شهدا، فرزند جانباز و …)
  11. ملیت
  12. دین
  13. مذهب 
  14. مدرک تحصیلی پدر
  15. مدرک تحصیلی مادر
  16. شغل پدر
  17. شعل مادر
  18. وضعیت جسمانی
  19. وضعیت نظام وظیفه
  20. وضعیت سلامتی
  21. وضعیت مسکن
  22. وضعیت تاهل
  23. مقطع و پایه و رشته‌ تحصیلی
  24. انتخاب مقطع
  25. آدرس و شماره تماس
  26. آدرس منزل
  27. کد پستی منزل
  28. تلفن منزل
  29. موبایل پدر
  30. ایمیل پدر
  31. موبایل مادر
  32. ایمیل مادر
  33. موبایل دانش آموز
  34. ایمیل دانش آموز
  35. انتخاب رشته‌ تحصیلی
  36. انتخاب پایه

در صورتی که لینک ثبت نام در مدارس غیرانتفاعی در سایت پادا فعال شود و امکان تکمیل فرم ثبت نام مدارس غیر دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای متفاضیان فراهم گردد، راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

زمان ثبت نام مدارس غیرانتفاعی 1402 – 1403

معمولا پیش ثبت نام مدارس غیر انتفاعی از تاریخ یکم خرداد ماه آغاز می شود و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد. ثبت نام این مدارس در سال تحصیلی حدید از طریق سایت ثبت نام مدارس یا سامانه دانش آموزی پادا به آدرس الکترونیکی pada.medu.ir صورت می گیرد.

در نظر داشته باشید که تمامی متقاضیان تحصیل در مدارس غیر انتفاعی در مقاطع تحصیلی مختلف می توانند از تاریخ اول خرداد ماه، اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام خود در سایت پادا نمایند. والدین باید توجه کنند که خارج از بازه زمانی مشخص شده‌، امکان تکمیل مراحل ثبت نام در این مدارس وجود ندارد. 

در صورتی که اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام مدارس غیر دولتی  1402 – 1403 اعلام گردد ، در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاوره فرم ثبت نام مدارس غیر دولتی

تمامی متقاضیان ثبت نام در مدرسه های غیرانتفاعی برای ورود به سامانه پادا و دسترسی به فرم ثبت نام مدارس غیر دولتی به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارند.  معمولا نام کاربری دانش آموزان کد ملی آن ها می باشد و برای دریافت رمز عبور نیز باید به مدیر مدرسه خود مراجعه کنند.

در متن مقاله فوق به نحوه دسترسی به فرم ثبت نام مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ و همینطور نحوه تکمیل آن پرداختیم. چنانچه در این زمینه ابهاماتی برای شما دانش آموزان عزیز و والدین گرامی وجود دارد، می توانید پاسخ سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل دریافت کنید. برای دریافت مشاوره و همینطور دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق برقراری تماس، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید. مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره دانتل، راهنمای شما عزیزان برای تکمیل صحیح فرم ثبت نام در مدارس غیرانتفاعی خواهند بود.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ” فرم ثبت نام مدارس غیرانتفاعی” می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

 

سوالات متداول

ثبت نام مدارس غیر دولتی چگونه انجام می شود؟

ثبت نام مدارس غیر دولتی از طریق سایت پادا انجام می شود.

متقاضیان ثبت نام در مدرسه های غیرانتفاعی چگونه می توانند به فرم ثبت نام مدارس غیر دولتی دسترسی داشته باشند ؟

متقاضیان با مراجعه به سایت پادا و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانند فرم ثبت نام مدارس غیر دولتی را دریافت و تکمیل کنند.

متقاضیان چه زمانی می توانند اقدام به تکمیل فرم ثبت نام مدارس غیرانتفاعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در سایت پادا نمایند ؟

معمولا لینک ثبت نام در مدارس غیر دولتی در اوایل خرداد ماه در سایت پادا فعال می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره