کارشناسی ارشدانتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد آزاد 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

داوطلبانی که‌ در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده اند و در کد رشته محل های با آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد انتخاب رشته کرده اند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی کوتاه با اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی ارشد آزاد 1400 نتیجه انتخاب رشته خود را دریافت کنند و از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع گردند. در ادامه اطلاعاتی پیراموت زمان اعلام نتایج و دریافت نتیجه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 ارائه کرده ایم.

 

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد آزاد 1400

داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد مراحل انتخاب رشته خود را تکمیل کرده اند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک ماه و نیم از نتایج خود مطلع شوند.

تاکتون سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اطلاعیه ای پیرامون زمان اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد 1400 اطلاعیه ای منتشر نکرده است. در سال گذشته به دلیل اینکه کنکور کارشناسی ارشد چندین بار به تعویق افتاد، نتایج نهایی در هفته اول آبان ماه منتشر شد. در سال جاری نیز زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به تعویق افتاده است، بنابراین باید منتظر انتشار اخبار جدید از سوی این سازمان باشیم.

تا کنون زمان دقیق نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد آزاد 1400 اعلام  نشده است. به محض دریافت اخبار جدیددر این مقاله اعلام خواهد شد.

 

نحوه دریافت اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد آزاد 1400 | زمان

همانطور که انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.iau.ac.ir  انجام می شود، پس از اتمام مهلت انتخاب رشته و در زمان اعلام نتیجه، متقاضیان برای اطلاع از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود در کد رشته محل های انتخابی شان بایستی به این سایت مراجعه کنند.

لازم است اشاره کنیم که نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد علاوه بر سایت نامبرده در مطلب فوق از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نیز اعلام می گردد که در ادامه به نحوه دریافت نتیجه ارشد از طریق هر دو سایت اشاره کرده ایم.

 

نحوه دریافت نتیجه از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد

اگر قصد دارید برای دریافت نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اقدام کنید، کافی است طبق مراحل زیر عمل کنید:

1️⃣ وارد سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه ازاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.iau.ac.ir ” شوید،

2️⃣ بر روی لینک ” کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 ” کلیک کنید.

3️⃣ برای دسترسی به نتایح بایستی ” کد ملی ” و ” کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ” را وارد کنید و سپس نتایج را دریافت نمایید.

شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد (کد دسترسی انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد) در کارنامه اولیه تان موجود می باشد. به محض فعال شدن لینک دریافت نتایج نهایی ارشد آزاد  1400، در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

 

نحوه دریافت نتیجه از سایت سازمان سنجش

همانطور که اشاره کردیم متقاضیان می توانند برای دریافت نتیجه ارشد آزاد از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نیز اقدام کنند، فقط کافی است طبق مراحل زیر عمل کنند.

 1️⃣  به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ گزینه “ کارشناسی ارشد ” را از  منوی رنگی سمت راست سایت انتخاب کنید.

کارشناسی ارشد

3️⃣ بر روی لینک ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 (اعلام نتایج نهایی رشته محل های تابعه وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی + کارنامه نهایی رشته محل های تابعه وزارت علوم) ” کلیک  کنید.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد آزاد 1400

4️⃣ در این مرحله با کلیک بر روی گزینه “ ورود به سیستم ” دو روش پیش روی شما قرار میگیرد. در روش اول بایستی شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام و در روش دوم شماره پرونده، کد ملی و سال تولد خود را وارد کنید. یکی از روش ها را انتخاب کرده و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک کنید و نتایج خود را دریافت نمایید.

شماره پرونده و کدپیگیری - زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد آزاد 1400

به محض فعال شدن لینک دریافت نتایج نهایی ارشد ازاد 1400 در سایت سازمان سنجش، پذیرش، راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

 

اقدامات پس از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد آزاد 1400 | زمان

پس از اعلام نتیجه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد 1400 داوطلبان در دو دسته به شرح موارد زیر قرار می گیرند.

 ✅ داوطلبانی که موفق به کسب نتیجه قبولی شده اند: این دسته از داوطلبان بایستی با اطلاع از جدول زمانبدی ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد محل قبولی خود، در زمان های اعلام شده مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند، چراکه عدم مراجعه به دانشگاه محل قبولی در این مرحله به معنای انصراف داوطلب خواهد بود.

داوطلبانی که در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشده اند و یا از قبولی خود ناراضی اند: این دسته از داوطلبان می توانند در ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد که جایگزین مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد شده است، شرکت کنند و شانس خود را مجددا در رشته هایی که ظرفیت آن ها طی مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد تکمیل نشده است، امتحان کنند.

اگر پیرامون اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1400 در دانشگاه ازاد سوالی دارید، می توانید از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی ارشد آزاد 1400  می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد چه زمانی می باشد؟

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ککارشناسی ارشد دانشگاه آزاد معمولا در بازه زمانی یک ماه پس از انتخاب رشته می باشد.

متقاضیان برای دریافت نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

داوطالبان می توانند نتایج خود را در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir مشاهده کنند.

نحوه دریافت نتیجه نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به چه صورت می باشد؟

در متن مقاله نحوه و راهنما دریافت نتیجه نهایی کنکور ارشد را شرح داده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره