کنکور سراسریثبت نام کنکور سراسری

مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی در سایت جدید مای مدیو

کانال تلگرام تحصیلی     

مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی ممکن است برای بسیاری از داوطلبان به وجود بیاید و باعث نگرانی و اضطراب آنان شود. این مشکلات معمولا دلایل مشخصی دارند و داوطلبان با آگاهی از علت آن می توانند راهکارهای مناسب برای حل مشکل نیز پیدا کنند. کد سوابق تحصیلی در هنگام ثبت نام کنکور بسیار مهم است و جز اطلاعات بسیار مهم محسوب می شود چراکه سوابق تحصیلی در کنکور تاثیر ۶۰ درصدی دارد. در این مطلب به حل مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی

تمامی داوطلبان کنکور سراسری باید کد سوابق تحصیلی خود را از سایت مای مدیو دریافت کنند. بدون وارد کردن کد سوابق تحصیلی، داوطلبان تاثیر ۶۰ درضدی معدل خود را از دست می دهند و در نتیجه در کنکور با مشکلات جدی مواجه می شوند. 

در هنگام ورود به سایت مای مدیو و دریافت کد سوابق تحصیلی ممکن است برخی از داوطلبان با مشکلاتی مواجه نشوند و نتوانند کد خود را دریافت کنند. برخی از رایج ترین انواع مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی به شرح موارد زیر هستند. 

 

عدم دسترسی به سایت مای مدیو

بسیاری از داوطلبان در هنگام ورود به سایت مای مدیو my.medu.ir با مشکل عدم دسترسی مواجه می شوند. یعنی داوطلب پس از جستجو آدرس و ورود به صفحه اصلی با یک صفحه سفید مواجه می گردد. این مساله به دلیل ترافیک بسیار بالای سایت اتفاق می افتد. 

 

کند بودن سایت my.medu.ir

برخی دیگر از داوطلبان هنگام ورود به سایت با سرعت بسیار پایین سایت مواجه می شوند. این مساله نیز ناشی از ترافیک بالای سایت است. البته در برخی موارد نیز سایت مشکلی ندارد و مشکل کد سوابق تحصیلی به دلیل سرعت پایین اینترنت داوطلب اتفاق می افتد. 

 

خطای بروزرسانی

در برخی مواقع دیگر داوطلبان هنگام ورود به سایت مای مدیو با خطای بروزرسانی مواجه شده و نمی توانند وارد سامانه شوند. این مساله زمانی اتفاق می افتد که سایت در حال بروزرسانی است تا برخی امکانات به آن افزوده شده و مشکلات احتمالی رفع گردد. 

 

عدم مشمولیت کد سوابق تحصیلی

در نهایت یک مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی این است که داوطلب مشمول دریافت این کد نمی شود و در نتیجه امکان دریافت آن نیز وجود ندارد. اکثر داوطلبان کنکور مشمول دریافت کد سوابق تحصیلی می شوند اما با این حال داوطلبان غیر مشمول به شرح زیر هستند. 

👈 داوطلبانی که مدرک خود را قبل از سال 84 گرفته اند. 

‌👈 داوطلبان با مدرک دیپلم تطبیقی خارج از کشور

👈 متقاضیان با مدرک پیش دانشگاهی قبل از سال 91

داوطلبان غیر مشمول برای حل مشکل خود باید از متخصصان و مشاوران در حوزه تحصیلی کمک بگیرند. کارشناسان مجموعه دانتل کو می توانند در این زمینه شما را یاری کنند. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

حل مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی

همانطور که در بالا گفته شد چندین مشکل رایج در هنگام دریافت کد سوابق تحصیلی وجود دارد که داوطلبان می توانند با در پیش گرفتن تدابیر مناسب این مشکلات را برطرف کرده و کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند. راه های حل مشکل دریافت کدسوابق تحصیلی به شرح موارد زیر می باشند. 

 

راه حل مشکل صفحه سفید

برای حل این مشکل می توانید به جای استفاده از گوشی تلفن همراه یا تبلت با لب تاب یا کامپیوتر وارد سایت شوید. مرورگر شما باید آخرین نسخه کروم یا فایرفاکس باشد تا این مشکل برطرف شود. همچنین در صورت عدم حل مشکل لازم است مدتی بعد و در زمان خلوت شدن سایت مجددا اقدام نمایید. 

 

راه حل مشکل کند بودن سایت

در صورتی که سرعت سایت بسیار پایین است برای حل این مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی می توانید راهکارهایی را امتحان کنید. قدم اول این است که فیلترشکن خود را خاموش کنید چراکه امکان ورود به سایت های داخلی با فیلترشکن وجود ندارد. 

در صورت عدم حل مشکل باید منتظر بمانید تا ترافیک سایت پایین بیاید یعنی در ساعات دیگر که خلوت تر است مراجعه نمایید. همچنین در صورت حل مشکل می توانید کد خود را از طریق کافی نت و یا مراکز دفتر فنی دریافت نمایید. 

 

مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی و بروزرسانی سامانه

در زمان مواجه با این خطا هیچ کاری نمی توان انجام داد به جز اینکه منتظر ماند تا بروزسانی تمام شود. معمولا فرایند بروزرسانی سایت تا چند ساعت و یا حتی چند روز به طول می انجامد پس در صورت مواجه با این خطا کمی صبر داشته باشید. 

 

مشاوره دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور

در سال های گذشته داوطلبان باید پس از دریافت کد سوابق تحصیلی خود آن را در سایت سنجش تایید می کردند اما در حال حاضر تایید کد از سایت سنجش برداشته شده است و داوطلبان تنها باید این کد را از سایت مای مدیو دریافت کنند. 

مشکل در دریافت کد سوابق‌تحصیلی برای اکثر داوطلبان اتفاق می افتد و برای حل آن کافیست از افراد متخصص کمک بگیرید. توجه داشته باشید که سوابق تحصیلی تاثیر ۶۰ درصدی در کنکور دارد و به هیچ عنوان نباید در دریافت کد آن غفلت کرد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کد سوابق تحصیلی می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. داوطلبان نظام قدیم برای دریافت کد سوابق تحصیلی خود چه باید بکنند؟

    تمامی داوطلبان برای دریافت کد باید به سایت مای مدیو با آدرس my.medu.ir  مراجعه نمایند. 

  2. مشکل در دریافت کد سوابق تحصیلی را چگونه می توان برطرف کرد؟

    مشکلات به دلایل مختلف ایجاد می شود اما معمولا با مراجعه در ساعاتی دیگر مشکل برطرف می شود. 

  3. برای تایید کد سوابق تحصیلی در سایت سنجش چه باید کرد؟

    در حال حاضر امکان دریافت و تایید کد سوابق تحصیلی از طریق سایت سنجش وجود ندارد. 

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام من امروز وارد سایت سنجش شدم و رفتم قسمت تایید کد سوابق تحصیلی پرداخت کردم بعد با اینکه امسال دوازدهم هستم برای من 2 تا سابقه تحصیلی میاره که یکیش سال 91 فارغ التحصیل شده و یکی دیگه سال 90 بعد اسم مدرسش کلا یه چیز دیگس شماره دانش آموزیمم با اون اصلا مطابقت نداره و اینکه برای من اصلا نباید سابقه تحصیلی بیاد چرا اینجوری شده به نظرتون ؟

  2. سلام وقتتون بخیر
    هنوز ایکون سابقه تحصیلی فعال نشده ؟ با اینکه امروز ثبت نام کنکور شروع شده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره