کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱

کانال تلگرام تحصیلی     

مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱ یکی از مراحل ورود به این دانشگاه می باشد. دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش از دانشگاه های نظامی ارتش است که زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به جذب دانشجو در رشته های پزشکی می کند. پذیرش در دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش به صورت نیمه متمرکز می باشد، به این معنی که متقاضیان باید علاوه بر کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی، موفق به پشت سر گذاشتن مصاحبه حضوری در دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش نیز شوند. داوطلبانی که پس از انتخاب رشته دعوت به مصاحبه می شوند، لازم است در زمان و مکان مورد نظر برای شرکت در مصاحبه حاضر شوند. جهت اطلاع از جزئیات مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش 1401 با ما همراه باشید.

مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱

دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش یکی از دانشگاه های علوم پزشکی است که تحت شرایط خاصی دانشجو می پذیرد. به این معنی که متقاضیان پس از اینکه موفق به حداقل تراز علمی 9000 برای انتخاب رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، حداقل تراز 7000 برای انتخاب رشته های پیراپزشکی و حداقل تراز 6900 برای انتخاب رشته های کاردانی دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش شدند، می توانند کد رشته محل های مرتبط با این دانشگاه را در فرم انتخاب رشته خود درج کنند.

پس از درج کد رشته محل های مرتبط با دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش در فرم انتخاب رشته، داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی شده باشند، از سوی دانشگاه دعوت به مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱ می شوند. قبولی نهایی علاقه مندان در دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش مشروط به قبولی آن ها در مرحله مصاحبه این دانشگاه است.

زمان و مکان مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش 1401

پس از اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری، سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب های شرکت کنندگان در این آزمون را بررسی می کند و پس از یک بازه زمانی کوتاه، اسامی پذیرفته شدگان را به صورت اینترنتی منتشر می کند.

پس از دو هفته از اتمام مهلت انتخاب رشته دانشگاه های سراسری، اسامی کسانی که کد رشته محل های مرتبط با دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش را در فرم انتخاب رشته خود درج کرده و جزو کسانی هستند که موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی شده اند و حالا باید در مرحله مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱ شرکت کنند، از سوی سایت سنجش اعلام می شود.

در سال گذشته مصاحبه دانشگاه پزشکی ارتش 1400 از تاریخ ششم الی یازدهم شهریور ماه انجام شد؛ تاکنون تاریخ مصاحبه اعلام نشده است اما احتمالا در بازه زمانی مشابه سال گذشته باشد. به محض اعلام شدن زمان و مکان مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱ ، این مقاله بروزرسانی شده و جزئیات را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

متقاضیان به صورت چند برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می شوند و پذیرش نهایی متقاضیان مشروط به نتیجه مصاحبه خواهد بود. ورود به رشته های دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش نیازمند این است که فرد دارای برخی شرایط باشد که این موضوع با پشت سر گذاشتن مصاحبه علمی، عملی و معاینات پزشکی مشخص می گردد. 

افرادی که بر اساس نتایج منتشر شده از سوی سایت سنجش، دعوت به مصاحبه شده اند، می توانند در زمان مقرر وارد سایت دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش شوند و از زمان و محل مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱ خود مطلع گردند.

لازم به ذکر است تاریخ و زمان دقیق مراجعه هر داوطلب به صورت تلفنی نیز به او اعلام می گردد. همینطور مصاحبه داوطلب فقط در زمان و تاریخ اعلام شده انجام می شود و بهانه ای برای موکول مصاحبه به دیگر روزها پذیرفته نیست.

مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱

افرادی که از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران دعوت به مصاحبه شده اند، لازم است برای شرکت در این مرحله ابتدا مدارک لازم را آماده کنند و همراه خود به جلسه مصاحبه ببرند. ابن مدارک شامل موارد زیر است که همراه داشتن آن ها در روز مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش 1401 الزامی است.

  • 12 قطعه عکس 3*4 تمام رخ (ترجیحا تهیه شده در سال جاری)
  • اصل شناسنامه + یک نسخه کپی از تمامی صفحات آن
  • اصل کارت ملی + یک نسخه کپی از پشت و روی آن
  • یک نسخه کپی از تمام صفحات شناسنامه پدر، مادر، خواهر و برادر
  • اصل مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت آن + یک نسخه کپی از تمامی صفحات آن
  • اصل مدرک پایان دوره متوسطه یا گواهی موقت پایان دوره متوسطه و ریز نمرات پایان دوره متوسطه + یک نسخه کپی از آن
  • ارائه برگه قبولی سازمان سنجش + کپی از برگه انتخاب رشته کامل شده و ریز نمرات کنکور
  • اصل + یک نسخه کپی از مدرک نظام وظیفه مختص داوطلبان آقا (ارائه یکی از موارد شامل برگه سبز آماده به خدمت مهر شده بدون غیبت، کارت پایان خدمت، کارت معافیت دائم غیر پزشکی، گواهی اشتغال به سربازی)
  • مشخصات کامل + اطلاعات شناسنامه ای بستگان نسبی شامل پدر، مادر، خواهران و برادران، پدربزرگ و مادربزرگ + آدرس پستی و شماره تلفن
  • تصویر تمام صفحات گذرنامه (مختص داوطلبانی که گذرنامه دارند)
  • داوطلبانی که از سهمیه فرزند نظامی، شهید، جانباز و آزاده استفاده می کنند، لازم است اصل مدرک را به همراه داشته باشند.
  • لازم است متقاضیان برای شرکت در آزمون های آمادگی جسمانی، لباس و کفش ورزشی مناسب به همراه داشته باشند.
  • هزینه برخی از مراحل مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱ بر عهده داوطلبان است، به همین دلیل به همراه داشتن کارت عابر بانک برای پرداخت وجه در محل گزینش ضرورت دارد.

مشاوره انتخاب رشته ۱۴۰۱

دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش از دانشگاه هایی با جایگاه علمی بالا در کشور است که با شرایط خاصی دانشجو جذب می کند. لازم است برای شرکت در مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۱۴۰۱ از آمادگی لازم برخوردار باشید، ضمن اینکه به نکات زیر نیز توجه کنید:

  • در صورتی که داوطلبان دارای معافیت پزشکی باشند و یا مدارکی که به آن ها اشاره کردیم را به همراه نداشته باشند، نمی توانند در مصاحبه دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش شرکت کنند.
  • مراحل گزینش ممکن است دو الی سه روز به طول بیانجامد.
  • داوطلبانی که چندین کد رشته محل از دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش را انتخاب نموده اند، کافی است فقط یکبار در مرحله مصاحبه شرکت کنند.
  • متقاضیان بهتر است از بردن لوازم غیر ضروری به جلسه مصاحبه بپرهیزند.
  • دوره آموزش داوطلبان بورسیه به صورت شبانه روزی است، از همین رو داوطلبان متاهل حق ثبت نام نخواهند داشت.

مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش از مراحل تعیین کننده جهت ورود به این دانشگاه است، به همین دلیل لازم است آمادگی لازم را کسب کنید. توصیه می شود برای کسب آمادگی جهت شرکت در مصاحبه دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش 1401 با گروه کارشناسان دانتل از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه پزشکی ارتش ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی ارتش 1401 چه زمانی است؟

پس از یک بازه زمانی دو هفته ای از اتمام مهلت انتخاب رشته زمان مصاحبه از سوی سایت سنجش اعلام می شود.

آیا متقاضیان برای شرکت در مصاحبه دانشگاه نیاز به مدارک خاصی دارند؟

بله، متقاضیان باید پیش از حضور در مرحله مصاحبه مدارک لازم را آماده کرده و همراه خود به جلسه مصاحبه ببرند که جزئیات آن در متن مقاله فوق آورده شده است.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

  1. سلام پزشکی اهواز ارتش دعوت شدم ولی متاسفانه به خاطر تراز پذیرش نشدم بومی خوزستان هم هستم
    کد رشته 36344نیمسال دوم پزشکی اهواز
    خیلی حالم گرفته شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره