کنکور سراسریمشاوره کنکور سراسری

دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی | نحوه ثبت نام، لیست رشته ها و مصاحبه

کانال تلگرام تحصیلی     

داوطلبانی در زیرگروه‌های مختلف، علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی هستند اما برخی از این داوطلبان آن طور که باید اطلاعات کاملی از شرایط دانشگاه، نحوه ورود به آن و ثبت نام در رشته‌های تحصیلی آن ندارند. در این مطلب قصد داریم به موضوعات مرتبط با این دانشگاه برای رفع ابهامات این دسته از داوطلبان بپردازیم.

معرفی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی یا با نام دیگر امام محمد باقر (ع) در سال 1365 فعالیت خود را با هدف تربیت افسران اطلاعاتی زیر نظر وزارت اطلاعات آغاز کرد و هم اکنون با دانشکده اطلاعات و امنیت ملی نسبت به جذب دانشجو در رشته‌های مختلف اقدام می نماید.

لیست رشته‌های ارائه شده در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد. جدول زیر اسامی برخی رشته‌های این دانشگاه را در سه مقطع فوق شرح می‌دهد.

مقطع تحصیلی رشته های ارائه شده
کارشناسی امنیت بین‌الملل، امنیت نرم، امنیت اطلاعات، حفاظت اطلاعات، امنیت اقتصادی، ضد تروریسم، علوم فنی امنیت، مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباط، پژوهشگری امنیت
کارشناسی ارشد مدیریت اطلاعات، حفاظت اطلاعات، مطالعات امنیتی ایران، پژوهشگری امنیت، امنیت اطلاعات، امنیت اقتصادی، امنیت بین‌الملل، بیوتروریسم، علوم جرم ‌شناسی امنیتی، مهندسی مخابرات امنیتی، مهندسی فناوری اطلاعات و امنیت
دکتری مدیرت اطلاعات

نحوه ثبت نام 

داوطلبان باید در کنکور سراسری در یکی از زیرگروه‌های ریاضی فیزیک، تجربی و یا انسانی شرکت کنند و در در همان فرم ثبت نام، گزینه اعلام علاقمندی به انتخاب رشته و شرکت در مصاحبه رشته‌های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنيت ملی را انتخاب کنند.

پس از شرکت در کنکور سراسری و دریافت کارنامه اولیه، در صورتی که داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده باشد، باید در فرم انتخاب رشته، کد رشته محل‌های دانشگاه اطلاعات را قرار دهد.

در صورتی که داوطلب دارای رتبه مناسب باشد، دعوت به مصاحبه خواهد شد و پذیرش نهایی در گرو قبولی داوطلب، در مصاحبه این دانشگاه خواهد بود.

شرایط لازم برای ثبت نام

داوطلبان ضمن داشتن شرایط قید شده در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری باید شرایط عمومی و اختصاصی قید شده در مطالب زیر را نیز داشته باشند.

شرایط عمومی پذیرش 

داوطلبان برای ورود به دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی باید دارای شرایط عمومی زیر باشند.

  • به دين مبين اسلام معتقد باشد.
  • داوطلب ضمن داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران باید دارای پدرو مادر با شناسنامه ایرانی باشد و در واقعا ایرانی الاصل باشد.
  • به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران معتقد و پایبند باشد و آمادگی هر گونه فداکاری را نیز داشته باشد.
  • صلاحیت استخدام در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.
  •  از سلامت روانی و جسمی به تشخيص مراجع پزشکی وزارت اطلاعات برخوردار باشد.
  •  داوطلبان در زمان استخدام، به سازمان يا وزارتخانه ای نباید هیچ گونه تعهد خدمتی داشته باشد.

شرایط اختصاصی پذیرش

داوطلبان برای ورود به دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی باید دارای شرایط اختصاصی زیر باشند.

  • داوطلبان در ابتدای ورود به دانشگاه باید دارای حداكثر 22 سال باشند.
  • داوطلبان شرکت کننده در گروه آزمایشی ریاضی فیزیک و علوم تجربی باید دارای معدل کتبی دیپلم بالای 15 و شرکت کنندگان در گروه آزمایشی علوم انسانی باید دارای معدل کتبی دیپلم بالای 16 باشند.

مصاحبه 

داوطلبان در صورتی که کد رشته محل‌های دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی را در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند و رتبه مناسبی را نیز برای پذیرش در این دانشگاه داشته باشند بصورت تلفنی و از طریق کارشناسان دانشگاه دعوت به مصاحبه می‌شوند.

مصاحبه شامل دو مرحله است. مرحله اول شامل یک آزمون کتبی است که پذیرفته شدگان در این مرحله وارد مرحله مصاحبه حضوری و شفاهی می‌شوند.

در این آزمون‌ها معمولا تست هوش و تست ورزشی گرفته می‌شود و داوطلب باید در سطح آمادگی خوبی قرار داشته باشد. تست و معاینات پزشکی نیز برای اطمینان از سلامت روانی و جسمی داوطلب انجام می‌شود.

در ادامه سوالاتی در مورد زمینه‌های مورد علاقه داوطلب، اطلاعات عقیدتی، سیاسی، اطلاعات عمومی و روانشناسی، احکام و شخصیت فرد و خانواده اش پرسیده می‌شود.

در مرحله آخر نیز برای اثبات صحت کلام فرد، کارشناسان به تحقیقات محلی می‌پردازند، گاها این پروسه یک سال نیز طول کشیده است، پس داوطلبان باید در فرآیند گزینش این دانشگاه صبور باشند.

مزایای تحصیل در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

تحصیل در دانشگاه اطلاعات از مزایای ویژه ای برخوردار است که به شرح موارد زیر است.

  • داوطلبان آقا در صورتی که خدمت سربازی نرفته باشند، خدمت سربازی را در وزارت اطلاعات می‌گذرانند.
  • دوران تحصیل دانشجویان جزو سابقه آنها در نظر گرفته می‌شود.
  • دانشجویان از ابتدای ورود مبلغی را بعنوان حقوق ماهانه دریافت می‌کنند.
  • دانشجویان از زمان ورود به دانشگاه به استخدام رسمی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در می آیند و از تمامی خدمات استخدام رسمی همچون بیمه و … برخوردار می‌شوند.
  • تحصیل دانشجویان به صورت شبانه روزی  و آموزش آن ها بصورت عملی و نظری خواهد بود.
  • دانشجویان در طول تحصیل خود یکی از زبان های زنده دنیا را فرا می‌گیرند.

رتبه قبولی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

به دلیل محدودیت‌هایی که تحصیل در دانشگاه اطلاعات همچون ممنوع الخروج بودن فارغ التحصیلان دارد، بسیاری از داوطلبان با رتبه‌های برتر از انتخاب آن ممانعت می‌کنند. اما به دلیل مزایای آن نیز عده‌ای رشته های این دانشگاه را در الویت قرار می‌دهند. به همین دلیل اطلاعات خاصی از رتبه قبولی داوطلبان در دسترس نیست اما مسلم است داوطلبان با تراز علمی بالا و اطلاعات خوب در مصاحبه پذیرش خواهند شد.

برای دریافت مشاوره در زمینه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫247 دیدگاه ها

    1. سلام خیر در بعضی رشته امکان پذیرش بانوان نیز وجو دارد برای دریافت مشاوره بیشتر می توانید با شماره 02146291403 تماس حاصل فرمایید.

      1. سلام ببخشید اوایل برج ۹ بود بهم زنگ زدن گفتن از یک ماه تا سه ماه دیگه برا مصاحبه باهات تماس میگیریم اما هنوز هیچ خبری نشده
        امیدی هست که زنگ بزنند یانه ؟

          1. سلام. بنده متولد ۶۹ هستم. پیش تجربی دارم و وارد دانشکده حقوق دادگستری شدم اما چندسالی میشه که دانشگاه را رها کردم و مشغول کار آزاد شدم. ولی خیلی علاقه دارم در حوضه اطلاعات و امنیت برای کشورم خدمت کنم و متاسفانه تازه فهمیدم دانشگاه اطلاعات و امنیت هم داریم! حالا با توجه به اینکه از نظر سنی مجاز به این کار نیستم آیا شرایط خاصی یا بند و تبصره ای وجود دارد که بتونم ازش استفاده کنم؟ من به جز سن مشکل دیگه ای ندارم، حالا اگه از مزایای این شغل چشم پوشی کنم در این صورت میتونم برای دانشگاه و بعد مصاحبه اقدام کنم؟؟؟

        1. سلام وقتتون بخیر
          ببخشید این دانشگاه جذب اختصاصی از سطح دو حوزه نداره؟
          و اینکه اگه خواسته باشیم راجع به زیر شاخه هاش تحقیق کنیم منبعی اگه هست ممنون میشم در اختیار قرار بدین.

          1. ایا شرایط معدل برای کسی که سهمیه داره تبصره ای داره؟و اینکه دعوت به مصاحبه قبل از اومدن نتایج انتحاب رشتس یا بعدش؟

      2. سلام وقت بخیر این شرایط ک گفتین هیچکدام رو ندارم ولی ی دیپلم گرافیک و سهمیه بنیاد شهید رو دارم
        امکان پذیرش در دانشگاه هست؟؟؟!برای ادامه تحصیل

    2. سلام
      در صورتی که داوطلبی بخواهد چند رشته نیمه متمرکز رو انتخاب کنه کد رشته های دانشگاه امنیت ملی رو آیا باید اول وارد کنه؟

      1. ترتیب بندی انتخاب کدرشته مهم می باشد. اولین رشته انتخابی در صورت قبولی دعوت به مصاحبه خواهید شد.

      1. سلام دانشگاه اطلاعات و امنیت دارای شرایط خاص می باشد که برای پذیرش باید این شرایط را دارا باشید.

    3. سلام با رتبه ۱۵۰۰۰ میشه رفت دعوت به مصاحبه شد من افسری رفتم فقط امتیازم کم بود قبول نشدم از پدافند و دریایی هم بهم زنگ زدن برای استخدام و امنیت اطلاعات هم زنگ زدن و من انتخاب رشته کردمشون

  1. سلام از دانشگاه با من تماس گرفتن ک رتبه قبولی رو تو کنکور آوردم ولی من مطمئن نبودم ک از دانشگاه اطلاعات زنگ زدن خواستم مطمئن شم گفتم بهتون خبر میدم اما متاسفانه نمیدونم چطوری باید با دانشگاه ارتباط برقرار کنم اگر کسی می‌تونه کمکم کنه ممنون?

    1. سلام، میتونید به سایت دانشگاه قسمت تماس با ما مراجعه کنید
      یا انتهای دفترچه ثبت نام قسمت مربوط به دانشگاه اطلاعات رو ببینید

      1. سلام من سال 1399 از طرف مدرسه دعوت شدم به دانشگاه امنیت و اطلاعات مصاحبه حضوری رفتم بعد از اعلام نتایج کنکور بهم زنگ زدن که تراز قبولی رو کسب نکردم امکانش هست دوباره کنکور بدم و تو ثبت نام علاقه مندی بزنم و دوباره برای مصاحبه برم…؟

        1. سلام هرسال مدارس معرفی میکنند؟ و اینکه تشخیص مدرسه برای صلاحیت شما برای حضور در مصاحبه چه بود ؟ ایا خودتون تمایل داشتید ؟

      2. سلام علیکم وقت بخیر
        آیا از رشته های فنی میتوان به دانشگاه رفت؟

    2. سلام. وقت به خیر. می خواستم بپرسم خود دانشگاه امنیت اطلاعات پذیرش بانوان داره؟
      و اینکه تناسب قد و وزن مهم هست؟

      1. سلام در زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته، رشته های ارائه شده دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی مشخص و ظرفیت و جنسیت پذیرش نیز مشخص خواهد شد.

    3. سلام. بنده متولد ۶۹ هستم. پیش تجربی دارم و وارد دانشکده حقوق دادگستری شدم اما چندسالی میشه که دانشگاه را رها کردم و مشغول کار آزاد شدم. ولی خیلی علاقه دارم در حوضه اطلاعات و امنیت برای کشورم خدمت کنم و متاسفانه تازه فهمیدم دانشگاه اطلاعات و امنیت هم داریم! حالا با توجه به اینکه از نظر سنی مجاز به این کار نیستم آیا شرایط خاصی یا بند و تبصره ای وجود دارد که بتونم ازش استفاده کنم؟ من به جز سن مشکل دیگه ای ندارم، حالا اگه از مزایای این شغل چشم پوشی کنم در این صورت میتونم برای دانشگاه و بعد مصاحبه اقدام کنم؟؟؟

  2. سلام
    کسی که توی همه ی مراحل مصاحبه این دانشگاه پذیرفته بشه و شروع به تحصیل کنه بعد از اینکه استخدام میشه توی چه کاری فعالیت میکنه؟ آیا توی کار دفتری و کارمندی فعالیت داره یا با اسلحه به عملیات های ویژه اعزام میشه؟

    1. سلام، دانشگاه یعنی محیط علمی
      فعالیت های شما تخصصی و آکادمیک خواهد بود با وجود اینکه نیروی نظامی حساب میشید
      نیروهای مسلح باید آموزشهای افسری ببیند.

        1. سلام و خسته نباشید
          بخشید من برا کنکور دانشگاه وزارت اطلاعات رو انتخاب نکردم … اصلا هیچ دانشگاهی رو انتخاب نکردم
          آیا.. نتیجه میگن که شما مجاز به رفتن به این دانشگاه هستید یانه ؟؟

          1. سلام روز بخیر میخواستم بپرسم کسی که سهمیه داره میتونه از شرایط معدل معاف بشه؟

    2. بستگی به رشته انتخابی داره،عملیاتی باشه یا اداری و..ولی درهرصورت بابدامادگی خدمت درهرشرایطی رو داشته باشی

  3. سلام
    در سایت واجا رشته هایی رو مشخص کردند که یکی از آنها فقه و اصول(معارف اسلامی )هستش وسطح ۲حوزه همین رو تدریس می کنند وقانونا مدرکش مورد تاییده حالا با مدرک سطح۲حوزه میشه شرکت کرد؟

    1. سلام، برای ورود به این دانشگاه باید حائز همه شرایط از جمله شرایط سنی باشید
      پذیرش این دانشگاه همراه مصاحبه و با محدودیت های مشخصی هست
      برای اطلاع از نحوه پذیرش مقاطع بالاتر از کارشناسی، با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. سلام
        ممنون من از نظر سن وبقیه شرایط مشکلی ندارم میخواستم بدونم از نظر مدرکی مدرک سطح ۲ حوزه که قانونا با کارشناسی دانشگاه یکی هستش برای این دانشگاه به مشکل نمی خوره؟

  4. سلام ببخشید من میخواستم زمان شروع گزینش و کارهای دیگه از کدوم ماه هس رو بدونم کسی اطلاعات داره.؟

    1. سلام
      دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی دارای پذیرش دو مرحله ای هست
      یعنی بعد از کنکور باید در مصاحبه شرکت کنید
      بعد از انتخاب رشته، دانشگاه افرادی را به مصاحبه دعوت میکند
      یعنی داوطلبان باید در مصاحبه نمره قبولی کسب کنند
      همچنین این دانشگاه دارای شرط معدل و سن نیز هست
      برای بررسی شرایط خودتون با مشاورین ما تماس بگیرید

  5. سلام
    ممنون من از نظر سن وبقیه شرایط مشکلی ندارم میخواستم بدونم از نظر مدرکی مدرک سطح ۲ حوزه که قانونا با کارشناسی دانشگاه یکی هستش برای این دانشگاه به مشکل نمی خوره؟

  6. سلام خسته نباشید
    اگر کسی معرف داشته باشه معرف چه اقداماتی باید انجام بده؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

  7. سلام چنتا سوال ذهنمو مشغول کرده جواب بدید ممنون میشم منظور معدل دیپلم بالای پانزده یعنی معدل امتحان نهایی یا میانگین سه سال منظور هست و اینکه ایا اگر دعوت به مصاحبه نشدم در اولیت دوم دانشگاه نیمه متمرکز مثل فرهنگیان بزارم دعوت به مصاحبه میشم یا نع چون شنیدم اگر اولویت اول بزاری یک دانشگاه رو خیلی روی دعوت شدن یا نشدن به مصابه تاثیر داره?

    1. سلام ، در مورد قسمت اول سوالتون، معدل رو براساس دیپلم ذکر میکنن
      نه اولویت بندی تاثیر نداره، سیستم کارنامه شما رو بررسی میکنه و بر اون اساس اعلام میکنه دعوت به مصاحبه میشید یا خیر

      1. سلام من علاقه زیادی به این کار دارم ۲۴ سالمه مدرک تحصیلیم سیکل هستش راهی داره من تو این وزارت استخدام بشم

        1. سلام، خیر حتما باید مدر‌ک دیپلم داشته باشید
          و کنکور سراسری شرکت کنید
          ضمنا دانشگاه شرایط سنی هم داره

          1. سلام من رشته برق الکتروتکنیک هستم آزمون کنکور هم دادم درعلاقه مندی هم زدم وزارت اطلاعات بعدش تمام کدرشته های دانشگاه وزارت اطلاعات روزدم و نتیجه قبولی
            روبروی نام دانشگاه زدن مردود
            من هم چون علاقه زیادی به این شغل دارم دوست دارم اینجا خدمت کنم تازه دیپلمم روگرفتم ایامیشه کاری کرد که تواین عرصه خدمت کنم؟

          2. برای قبولی باید دارای مدرک دیپلم نظری باشید.
            شما ابتدا مردک کاردانی خود را بگیرید و سپس در کنکور سراسری شرکت کنید.
            در صورت کسب رتبه لازم و مصاحبه در مرحله مصاحبه در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهید

        2. سلام عليكم، بنده فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته تربیت بدنی هستم و۲۷ سال سن دارم برای ورود به وزارت اطلاعات از طریق آزمون سراسری ممکن است؟
          ورود به وزارت از طریق معرف شرایط خاصی دارد؟

          1. سلام
            برای ورود به دانشگاه اطلاعات امنیت باید در مصاحبه دانشگاه امنیت و اطلاعات قبول شود. یکی از شرایط آن سن متقاضیان می باشد.

      1. سلام، روز بخیر
        خیر، براساس سلامت اولیه جسمانی هست
        شاید برای بعضی از افراد سخت باشه اما بصورت کلی دشوار نیست

    2. سلام ازطرف دانشگاه با شماره اطلاعاتی ب من زنگ زدن ولی نتونستم جواب بدم امیدی هست بازم زنگ بزنن؟؟

    3. سلام وقت بخیر ببخشید سوالی ک داشتم اینه دیپلم فنی حرفه ای رشته کامپیوتر میتونن به دانشگاه امنیت ملی برن؟ چطور؟! یا فقط برای رشته های نظری هستش؟

  8. با من زنگ زدن و من دو بار مصاحبه رفتم ایا هنوز ادامه دار و چ اتفاقی می افتد ؟؟؟

    1. تقریبا ۴ ماه از نتیجه کنکور ارشد گذشته و هنوز تماسی با من نگرفتن؟
      راه ارتباطی هم باهاشون ندارم ، داخل دفترچه کنکور شماره ای وجود نداشت شماره داخل سایت رو هم که زنگ میزنم میگه اونجا دانشگاه امام صادق هست!

      نظری دارین که چیکار کنم؟

  9. با سلام
    با مدرک کارشناسی عمران البته از رشته های فنی و حرفه ای میشه برای ارشد در رشته ی فناوری اطلاعات این دانشگاه امتحان داد؟

  10. سلام . ایا اطلاع دارین که این دانشگاه حدودا از چه رتبه هایی دعوت به عمل میاورد؟ ایا رتبه زیر هزار مد نظرشونه؟

    1. سلام، قابل پیش بینی نیست
      براساس ظرفیتی که هرسال ارائه میدن و وضعیت داوطلبان اون سال میتونه متفاوت باشه

    1. سلام، روز بخیر
      بستگی به میزان نمره چشم داره
      میتونید شانس خودتون رو امتحان کنید اما این شانس برای شما زیاد نخواهد بود
      به متن مقاله مراجعه کنید و با دقت مطالعه کنید

  11. سلام و خسته نباشید. در مطالب درج شده بود که دانشگاه اطلاعات شرایط سنی دارن و باید ۲۲ سالشون باشه. از طرفی هم گفته که باید توی کنکور رتبه قبولی بیارن. سؤالم اینه که فردی که کنکور میده، در حالت عادی ۱۸ سالشه. یعنی الان باید چهار سال صبر کنه و بعد دوباره کنکور بده؟

    1. سلام، روز بخیر
      خیر افراد ممکنه دوبار کنکور شرکت کنند یا بعداز فارغ التحصیلی اعزام بشن به خدمت و مجدد بیان کنکور بدن
      یا انصراف از تحصیل داشته باشن و بخوان مجدد شروع کنن
      هر داوطلب تا ۲۲ سالگی با شرکت در کنکور شانس ثبت نام رو خواهد داشت

    1. سلام، رشته های مختلفی هست اما در مورد امسال هنوز نمیشه نظر داد
      به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته مشخص خواهد شد

  12. سلام می خواستم بدونم آیا برای خانم ها هم پذیرش وجود داره و اگر وجود داره در کدام دانشگاه هست

    1. سلام، روز بخیر
      بله، برخی رشته ها پذیرش دارند
      دفترچه انتخاب رشته امسال منتشر نشده، به محض انتشار دفترچه جنسیت و ظرفیت پذیرش مشخص خواهد شد

  13. سلام وقت بخیر
    ممنون میشم اگه بفرمایید که با مدرک دیپلم و فنی و حرفه ای و فوق دیپلم نرم افزار میشه کنکور شرکت کرد یا نه؟

  14. سلام ببخشید
    ایا امکانش هست که مثلا یک نفر بره پزشکی بخونه بعد تخصص بگیری بعد وارد اطلاعات بشه و مراحلش رو بگذرونه و اگر قبول شد داخل اطلاعات هم پزشک باشه و هم مامور؟

    1. سلام، روز بخیر
      بستگی به نیاز وزارت اطلاعات اقدام به استخدام میکنن، اگر در ردیفهای استخدامی تعریف بشه امکانش هست

  15. سلام
    میخواستم ببینم کسی که دیپلم کامپیوتر داره و فوق دیپلم نرم افزار، مجاز به استخدام در وزارت اطلاعات هست
    و اینکه راه دیگه ای هم برای استخدام در وزارت اطلاعات به جز دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی هست؟
    ممنون میشم اگه به سوالاتی پاسخ بدین⁦??⁩⁦⁦??⁩⁦??⁩

    1. سلام، روز بخیر
      بستگی داره که امسال وزارت اطلاعات در چه رشته هایی و با چه مدارکی قصد استخدام داشته باشه
      بله، در صورتی که تحصلات و مدارک موردنیاز رو داشته باشید میتونید در آزمون استخدامی شرکت کنید

  16. سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم رتبه قبولی کنکور برای قبولی در سازمان اطلاعات حد اکثر چند باید باشه و باید با ضریب کدوم زیر گروه های درسی برای این رشته درس خوند

      1. سلام
        نوشتید که ممکنه مراحل قبولی یا رد شدن در این دانشگاه ها یک سال طول بکشه
        یعنی اگه بعد یکسال رد بشیم
        فقط وقتمون تلف شده؟؟؟

    1. سلام، روز بخیر
      خیر، در صورتی که شرط معدل رو نداشته باشید از شانس پایینی برای قبولی برخوردارید

      1. سلام،بنده فوق لیسانس حقوق خانواده دارم میگیرم آیا میشه برای کنکور دکترا دانشگاه اطلاعات را انتخاب کنم

  17. سلام
    اگر در ترتیب رشته ها
    یه رشته ای را انتخاب کنیم و سپس وزارت اطلاعات رو کدومش رو قبول میشیم
    یعنی میشه هر دوتا رشته رو بریم مصاحبه

    1. سلام، روز بخیر
      باید رشته های دارای مصاحبه رو در اولویت قرار بدید
      اینطوری هم اون دانشگاه رو به مصاحبه دعوت میشید و هم عنوان قبولی بعدی بهتون اعلام میشه
      اما در صورتی که برعکس عمل کنید، سیستم قبولی شما رو اعلام میکنه و گزینه های بعدی رو بررسی نمیکنه
      و شما شانس مصاحبه رو از دست میدیدی

    1. سلام وقت بخیر
      اگر کسی دانشگاه اطلاعات قبول شد ولی توی مصاحبه رد شد با توجه به اینکه این مراحل 1 تا 2 سال طول میکشه میتونا بعدش دانشگاه دیگه ای ثبت نام کنه یا باید دوباره کنکور بده؟

  18. سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم بخش ضد جاسوسی خودش کد جدا داره توی انتخاب رشته؟ یا مشتق از یه رشته دیگه س؟ چون توی ساعت واجا ب این عنوان چیزی ندیدم

  19. سلام . من زمان ثبت نام کنکور اعلام آمادگی برا شرکت تو این دانشگاه رو نداشتم . اما الان علاقه مند شدم. خواستم ببینم دیگه زمان انتخاب رشته نمیتونم این دانشگاه رو انتخاب کنم ؟

    1. سلام، روز بخیر
      در صورتی که رشته موردنظرتون بصورت بدون کنکور ارائه بشه میتونید ثبت نام کنید

  20. سلام خدمت شما ببخشید با یه شماره ناشناس با بنده تماس گرفته شد و گفتن که ایا مایلید در دانشگاه امنیت ملی تحصیل کنین و اگر جوابتون بله هست فردا تشریف بیارید دانشگاه خلیج فارس بوشهر .منم رفتم جهت مصاحبه و بعد مصاحبه گفتن بهتون خبر میدیم و هنوز خبری نشده

  21. سلام ببخشید اگر من حافظ کل باشم یا رتبه کشوری در رشته قرائت تحقیق داشته باشم کارم برای ثبت نام در این دانشگاه راحت تر میشود
    ممنون میشم اگر پاسخ بدید

  22. سلام ، وقت بخیر
    من در کنکور سال 99 رتبه ی قبولی دانشگاه اطلاعات را آوردم و حتی قبل از عید با بنده تماس گرفتن که گفتن مراحل مصاحبه و گزینش 1 الی 2 سال طول میکشه، الان من منتظر بمونم یا به دانشگاه مراجعه کنم؟

    1. سلام یعنی قبل از اینکه کنکور بدین باهاتون تماس گرفتن؟ و رتبتون در کنکور چند بود و چه رشته ای بودین ؟ الان بهتون جواب دادن یا نه؟

  23. سلام من کف پام صاف هستش میخواستم بدونم که اینجا هم مثل دانشگاه افسری تاثیر داره یا نه و اگه عمل جراحی کنم چی یا درمان طبیعی کنم

  24. سلام
    اگه توی ثبت نام علاقه مندی به دانشگاه رو نزده باشیم دیگ نمیتونیم این دانشگاه رو توی انتخاب رشته بزنیم؟

    1. سلام من علاقه زیادی به این کار دارم ۲۴ سالمه مدرک تحصیلیم سیکل هستش راهی داره من تو این وزارت استخدام بشم

  25. سلام ببخشید میخواستم بدونم من که در رشته علوم و معارف تحصیل می کنم میتونم در دانشگاه اطلاعات قبول بشم؟؟آیا اینکه در رشته علوم معارف اسلامی تحصیل بکنیم میتونه در قبولی دانشگاه کمک بکنه؟؟؟(منظورم اینه که برگ برنده ای برای من باشه)

  26. سلام تو دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ من دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی رو ندیدم انتخاب رشته‌های این دانشگاه رو چجوری باید انجام بدم

      1. سلام. یعنی فقط رشته انسانی میتونن ثبت نام کنن یا رشته ریاضی هم میتونه .. بعد سوال دیگه اونایی که قبول شدن کنکور انسانی دادن ؟؟ با کنکور های دیگه هم میشه یا نه
        ممنون از شما

        1. سلام رشته های دانشگاه امام حسین بسته به رشته ارائه شده در هر زیر گروه و دفترجه انتخاب رشته کروه های مختلف دارد.

  27. سلام خسته نباشید
    ۱_ میخواستم بدونم دانشگاه وزارت اطلاعات از چند سالگی پذیرش میکنند؟
    ۲_من در مازندران زندگی میکنم برای ادامه تحصیل ممکنه برم تهران دانشگاه وزارت اطلاعات خوب تو تهران چیه؟
    ۳_ فیلم گاندو در چه رشته ای از امنیت و اطلاعات هستند؟
    ممنون میشم اگه جواب این سه تا سوالمو بدید

    1. سلام، سلامت باشید
      حداکثر سن برای پذیرش ۲۳ سال هست
      دانشگاه های مختلف که نیست، کلا یه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی هست
      نمیدونم، این فیلم رو ندیدم، خیلی براساس فیلم ها تصمیم گیری نکنید، براساس واقعیت اطلاعات جمع آوری کنید

  28. سلام من خیلی این شغل رو دوست دارم درسم نیز خوبه وبراکنکور دارم میخونم ولی نمیدونم واسه استخدام جه رتبه ای میخاد میشه راهنمایی کنید

  29. به من گفتن که میشه از علوم معارف وارد رشته اطلاعات شد واقعا میشه ؟
    چون می‌خوام برم مدرسه صدرا(علوم معارف) میخواستم می تونم یا نه ؟

  30. سلام خسته نباشید من کنکور دادم و هم در ثبت نام کنکور
    علام آمادگی کردم و در انتخاب رشته کد رشته این دانشگاه انتخاب کردم جوابش چه موقع میاد آیا باید تو سایت ثبت کنم یا زمان اعلام نتایج نهایی معلوم میشه یا خودشون زنگ می زنند ممنون پاسخ بدید و اینکه سهمیه ایثار گری دارن تاثری داره

  31. سلام خسته نباشید معدل کتبی ۱۵.۱۵ شدم آیا شانسی دارم و سهمیه ایثار گری هم دارم

  32. سلام من تمام مراحل ثبت نام دردانشگاه امام باقر(ع)راانجام داده ام وازرشته های این دانشگاه هم انتخاب کردم چطوربدانم پذیرفته شدم یانه خیلی به تحصیل در این دانشگاه علاقه دارم.

  33. سلام ببخشید پس ما خانمها چجوری سرباز گمنام امام زمان شویم آیا در آینده امیدی هست که ما خانم ها رو دانشگاه ها پذیرش کنند

  34. سلام خسته نباشید من امسال کنکور دادم می خواستم بدون که از وزارت اطلاعات زنگ می زنند چون من بعد از شهریور باید فرم برای سربازی پرکنم

  35. سلام وقت بخیر بنده چشمام ضعیف هست ایا امکان رد شدن هست الان شرط پذیرش نزدن حداقل نمره چشم چنده؟میشه اگه چشم ضعیف هم باشه لنز گزاشت و پذیرش داشت ؟

  36. سلام، من امسال توی کنکور ارشد مجموعه اطلاعات شرکت کردم و مجاز به انتخاب رشته شدم و پیامک اومده برام که
    داوطلب گرامي آزمون كارشناسي ارشد سال 1400 با توجه به معرفی شما برای مراحل مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص و یا آزمون عملی این آزمون، لازم است براي اطلاع از زمان و محل مصاحبه یا آزمون عملی به اطلاعيه مورخ 1400/6/22 مندرج در سایت این سازمان مراجعه نماييد. سازمان سنجش آموزش كشور، ولی موقعی که میرم توی سایت می‌نویسه که شما در فهرست معرفی شدگان قرار نگرفته اید. لطفا راهنمایی نمایید.

  37. با سلام برای دانشگاه امنیت ملی چه رتبه‌ای نیاز هست و معمولا چه موقع بعد کنکور تماس میگیرن و من قبل کنکور مصاحبه رو رفتم . ممنون از شما

  38. سلام حداکثر سنی که برای پذیرش اعلام کردن با احتساب خدمت حداکثر 22 میباشد یعنی کسی که خدمت نرفته باشه از حداکثر سن 2 سال کم میشه؟ یعنی داوطلب خدمت نرفته باید 20 ساله باشد؟

  39. سلام یه سوال داشتم شرایط سنی برای ثبت نام در دانشگاه سازمان اطلاعات چیه یعنی از چه سنی میتونن ثبت نام کنند و رشته مربوط به جاسوس میشه همون ضد تروریسم کلا کسی که میخواد جاسوس بشه باید چه رشته ایی بخونه

    1. سلام، متن مقاله رو با دقت بخونید و اگر باز هم سوالاتتون پاسخ داده نشد با مشاورین ما تماس بگیرید

  40. سلام بنده فقط شرایط سنی رو ندارم ۲۸سالمه ولی هم معرف دارم برای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران هم دیپلم گرافیک و میخوام برنامه نویسی بخونم به نظر شما آیا شانسی دارم برای قبولی که داخل کنکور کد وزارت اطلاعات رو بزنم یا نه؟
    ممنون میشم جواب بدید تشکر.

    1. سلام، اگر شرایط سنی رو ندارید امکانش رو نخواهید داشت
      اما اگر مدارک مورد تایید وزارت اطلاعات رو دارید برای آزمون استخدامی شانس خودتون رو امتحان کنید

  41. سلام وقتتون بخیر،ممنون از اطلاعات دقیق و کاملتون…لطفا بگید تو چه رشته هایی این دانشگاه برای بانوان پذیرش داره؟من شرایط تماس ندارم.
    واینکه تو فرم ثبت نام فقط گزینه دانشگاه امام صادق (ع) وجود داره،نه امام باقر(ع).

      1. سلام وقت بخیر خدمت پرسنل زحمت کش
        ببخشید بنده امسال
        ارزیابی برای اطلاعات انجام .دادم
        ک بعداز کنکور با من تماس رگفتن ک تو ارزیابی قبول شدی. و برای مراحل بیا
        بنده به یه سری دلایل نتونستم برم و متاسفانه گتفتم ن
        الان دیگه میشه برم ک دوباره کاری کنم

  42. سلام ببخشید به من در تاریخ1400/8/22زنگ زدن و گفتن به مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات قبول شدی ولی دوماه بعد باید واسه مصاحبه بیای بنظرتون دانشگاه خوبیه؟

  43. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم در صورت داشتن معرف و برخورداری از سطح علمی بالا درزمینه حفاظت اطلاعات آیا امکان هست شرط سن در شرایط بخصوص درنظرگرفته نشه ؟

      1. سلام وقت بخیر من امسال یعنی ۱۴۰۱ کنکور دارم و هنوز دفترچه انتخاب رشته اش نیومده میخواستم ببینم احتمال داره امسال پذیرش داوطلب خانم داشته باشن؟

    1. سلام وقت بخیر
      دانشگاه اطلاعات امکان اپلای رو به دانشجو هاش میده ؟
      خیلی ممنون میشم جواب بدین

  44. سلام آیا برای شرکت در آزمون ارشد شرط معدل بالای ۱۵فقط شامل رشته پژوهشگری امنیت یا شامل دیگر رشته ها هم میشود؟

  45. سلام، این دانشگاه اجازه اپلای و بورس گرفتن و خارج رفتن دانشجو هاش رو میده؟

    1. سلام، دانشگاه هایی که تعهد به خدمت دارند برای اپلای و بورس باید مجوز بدهند تا بتوانید اقدام کنید

  46. سلام وقت بخیر دانشگاه اطلاعات امکان اپلای رو به دانشجو هاش میده ؟ خیلی ممنون میشم جواب بدین

  47. دانشگاه امنیت ملی وزارت اطلاعات ثبتنام کردم پارسال ابان مصاحبه دادم و اسفند تست هوش و ازمون هم دادم هنوز نتایج نیومده خواهشا زودتر جواب بدید من الان دانشگاه فرهنگیان مشغولم و دارم تحصیل میکنم

    1. پذیرش این دانشگاه زمان میبره، افرادی که ثبت نام میکنند باید از قبل در این باره اطلاعات کسب کرده و صبور باشند

  48. سلام من در کنکور ارشد1400با رتبه 42 به دانشگاه امام باقر قبول شدم و برای انتخاب رشته دانشگاه اطلاعات با امتیاز18 قبول شدم…
    و هنوز تماسی نگرفتن که به ادامه مراحل مصاحبه و این چیزا برم
    میخواستم بدونم کی برگزار میشه مصاحبه

  49. سلامت ببخشید اگه خانم هادر رشته امنیت اطلاعات‌ در یک دانشکده دیگه درس بخونن ومدرک بگیرن پدر سازمان ها و نهاد های اطلاعاتی مثل امنیت کارکنن چون توی اونها سازمان امنیتی هستن یک اطلاعاتی محسوب میشن؟همینجا جوابدین ممنون میشم.

  50. چجوری باید توی مصاحبه و سوالاتش قبول شد؟
    آیا با توجه به اینکه خیلی طول میکشه که جواب بیاد در دان
    نگاه دیگری تحصیل کرد؟

  51. سلام دیروز به من زنگ زدند ولی چن گوشیم رو حالت سایلنت بود نفهمیده بودم و بعدا متوجه شدم می خواستم بپرسم که آیا دوباره به من زنگ می زنند

      1. سلام ببخشید منظور از ممنوع الخروج بودن یعنی سفر زیارتی مثل کربلا هم نمیشه رفت بعد تحصیل .

        1. سلام سفر زیارتی شرایط خاص دارد.
          برای دریافت خروج از کشور با دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی اجازه بگیرید.

  52. سلام بیشترین سوالات تقریبا درمورد تراز و رتبه برای ورود به دانشگاه اطلاعات است لطفا همینجا بگید که حدا کثر رتبه برای ورود چقدر است تقریبی بگید

  53. سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم میشه تا نتیجه قبول شدن از دانشگاه مشخص بشه در یک دانشگاه دیگه ادامه تحصیل داد؟

  54. سلام
    اگر شوهر خاله داوطلب زندان باشه وتو مرحله تحقیقات متوجه بشن این باعث مردودی داوطلب میشه؟؟

  55. باسلام ببخشید ی سوال داشتم من یک ساله کارام دیگه روبه پایانه ولی الآن متاسفانه ندونستم دوماه غیبت سربازی خوردم باید چیکار کنم دانشگاه چیکار میکنه اگه من قبول قطعی بشم میتونم تعهد خدمتی بدم برم همین دانشگاه که قبول بشم

  56. سلام خسته نباشید. من ۴سال پیش از طرف دانشگاه بهم زنگ زدن رفتم مصاحبه کردم دیگه خبری ازشون نشد آیا زنگ میزنن.ممنون میشم جواب بدین.

  57. سلام ببخشید در معاینه پزشکی دندان های سالم هم اهمیت داره؟ یا چشم و گوش و … مهم است؟

  58. سلام برای سلامت جسمانی ایا عینکی بودن مشکلی داره؟؟
    و اینکه نمیشه بدون کنکور و قبل از سال دوازهم وارد این شغل شد ؟ به صورت جدا

    1. سلام تست های ورزشی و جسمانی یکی از مراحل مصاحبه دانشگاه امنیت ملی می باشد.
      خیر ثبت نام از طریق کنکور سراسری انجام می گیرد

  59. سلام برای این شغل چون زمان امدن نتایج طول میکشه میشه در یک رشته دیگه ادامه تحصیل بدیم و وقتی اونجا اگر قبول شدیم از اون رشته بیرون بیایم؟!

    1. سلام بله در صورت قبولی در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی می وانید از رشته قبلی خود انصراف دهید.

  60. سلام.خسته نباشید.من یک چشمم خیلی ضعیف هستش و چشم دیگرم قوی.و بیماری دیگه ای ندارم.خواستم بدونم ایا این مشکلی که من دارم مانع ورود من میشه؟

  61. سلام خسته نباشید/
    اگر معرف داشته باشیم، می‌تونیم بدون کنکور وارد مراحل مصاحبه و گزینش این دانشگاه بشیم؟ با توجه به مهارت بالا در برنامه‌نویسی و کامپیوتر.

  62. تو انتخاب رشته، تو نقشه و… کلا خود این دانشگاه و تلفن و آدرس و همه چیزش غیب شده! آیا کسی خبر داره چه شده است؟

  63. سلام. من تو فرم ثبت نام کنکور اعلام علاقه مندی نکردم ولی میخوام کد رشته هاشو تو رشته هام بزنم آیا امکانش هست؟

  64. سلام

    ببخشید میخواستم بدونم اولویتی از جانب بسیجی فعال و یا … بودن نیست توی این دانشگاه ؟

  65. اگ درسی از سال یازدهم مانده باشه و بعد از خرداد دوازدهم …شهریور بخام اونا رو پاس کنم
    امکانش هست ک گیر بدن؟

  66. سلام و عرض ادب و احترام
    من ۱۸ ساله هستم متولد دی ماه ۱۳۸۳ . اگر من سال بعد یعنی ۱۴۰۲ کنکور بدم باید چه رتبه مورد نظری رو دریافت کنم که به دانشگاه وزارت اطلاعات بیام ؟؟؟؟
    و اینکه آیا بعد از قبولی در دانشگاه وزارت اطلاعات من در اون رشته مورد نطر در وزارت اطلاعات استخدام میشم .

  67. سلام‌و‌عرض ادب.
    وقتتون‌بخیر.
    افرادی که حوزوی باشندهم میتونن ثبت‌نام‌کنند و آزمون‌بدن..؟!
    بنده پایه‌هشت(سطح۲) حوزه هستم.

  68. با سلام با کم تماس گرفتن و من به مصاحبه رفتم حتی فرمی بهم دادم امضا کردم و هنوز بعد مصاحبه با من تماسی مبنی بر رفتن به دانشگاه نشده ایا به منزله قبول نشدن است

  69. سلام خسته نباشید من ترکیه هستم الان در اصل روسیه زندگی میکنم یه سری اسرائیلی تو خیابون دیدم راه ارتباطی با وزارت اطلاعات چیه تو خارج از کشور برای حذف کردن این صهیونیستی ها

  70. کسی که یه بار اومده شرکت کرده و تو یه قسمتی امتیاز نیاورده باشه ؛ و براش تشکیل پرونده داده باشن میتونه دوباره از طریق لیسانس اقدام به جدب کنه ؟؟؟

  71. سلام وقت بخیر
    اگر در کنکور اعلام علاقه مندی نکرده باشیم آیا میشود دانشگاه امنیت ملی را انتخاب کرد یا خیر

  72. سلام،بنده ۳۲سالمه،مدرک دیپلم کامپیوتر دارم،عضو بسیج فعال از سال ۹۹رو دارم،متاهل، دارای یک فرزند،و هیچ سو پیشینه یا محکومیتی ندارم،میتوانم شرکت کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره