کارشناسی ارشدکارشناسی ارشد وزارت بهداشت

مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در جهت ثبت نام گروهی از داوطلبان می باشند که جزو جاماندگان از نام نویسی در زمان مقرر هستند. مرکز سنجش آموزش پزشکی هر ساله با یک تقویم زمانبندی شده مراحل مختلف آزمون ارشد وزارت بهداشت را پیش می برد. هر ساله با تعدادی از متقاضیان روبه رو هستیم که به دلایل مختلفی نتوانسته اند در آزمون نام نویسی و شرکت کنند، به همین دلیل مرکز نامبرده اقدام به تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 می کند که در ادامه جزییات آن را شرح داده ایم.

بر اساس اطلاعیه سنجش پزشکی و با توجه به تغییرات اعمالی زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از ۱۱ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ می باشد.

 

مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

طبق آخرین اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در بهمن ماه انجام خواهد شد. داوطلبان در این بازه زمانی می توانند جهت نام نویسی و شرکت در آزمون به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 از 11 بهمن ساعت 14 آغاز و تا ساعت 8 صبح 21 بهمن ماه 1402 می باشد.

 معمولا در این بازه زمانی یک مهلت یک هفته تا ده روزه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد و چنانچه متقاضیان از این زمان مطلع باشند می توانند مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند؛ اما اگر به دلایل مختلف از ثبت نام جا بمانند نیز نباید نگران باشند چراکه معمولا مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1403 تمدید نیز می شود.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از مهلت مقرر اعلام شده جهت نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 و دریافت اخبار لحظه ای با مشاوران مرکز مشاوره تحصلیی دانتل نیز تماس حاصل بفرمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

تمدید زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت معمولا در یک بازه زمانی دو تا سه روزه و بلافاصله پس از اتمام تاریخ ثبت نام می باشد. تاکنون مرکز سنجش آموزش پزشکی پیرامون تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت رشته های علوم پزشکی 1403 نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است و بهتر است داوطلبان با اطلاع از زمان دقیق ثبت نام، نام نویسی خود را در همان روزهای ابتدایی انجام دهند.

چنانچه تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد بهداشت ۱۴۰۳ اعلام گردد، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

علاقه مندان جامانده از ثبت نام در آزمون مقطع کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی، می توانند در زمان تمدید زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام کنند. توجه داشته باشید که به محض مشخص شدن زمان دقیق آن در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

فرصت مجدد ثبت نام جاماندگان

علاوه بر مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت و تمدید مهلت آن پس از اتمام زمان مقرر، یک بازه زمانی دیگر نیز با عنوان فرصت مجدد ثبت نام در کنکور ارشد رشته های پزشکی نیز در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

مطابق سال های گذشته معمولا فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در اواخر فروردین ماه می باشد و در این بازه زمانی لینک آن در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور sanjeshp.ir فعال می گردد.

تاکنون تاریخ دقیق فرصت مجدد ثبت نام جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام نشده است، اما به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

مشاوره ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۳

چنانچه مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ تمدید شود، ضمن اینکه یک فرصت جدید برای جاماندگان از ثبت نام ایجاد می شود تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند. امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز برای دیگر داوطلبان فراهم می شود.

متقاضیانی که در زمان ثبت نام برخی اطلاعات خود را اشتباها درج کرده اند، می توانند تا قبل از اتمام زمان ثبت نام و همینطور در زمان تمدید و فرصت مجدد نام نویسی نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

در صورتی که راجع به تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1403 سوالی دارید، با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل  می توانید راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ اقدام کنند؟

تاکنون مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 مشخص نیست، اما احتمالا در بهمن ماه باشد.

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تمدید خواهد شد؟

معمولا مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت چند روز تمدید خواهد شد.

آیا همزمان با تمدید زمان ثبت نام امکان ویرایش برای دیگر داوطلبان نیز وجود دارد؟

بله، داوطلبان که در مهلت‌های مقرر مراحل نام نویسی خود را تکمیل کرده اند، می توانند در صورت نیاز فرم تقاضانامه خود را ویرایش کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره