کارشناسی ارشدکارشناسی ارشد وزارت بهداشت

مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۴ در جهت ثبت‌نام گروهی از داوطلبان می باشند که جزو جاماندگان از نام نویسی در زمان مقرر هستند. مرکز سنجش آموزش پزشکی هر ساله با یک تقویم زمانبندی شده مراحل مختلف آزمون را پیش می برد. هر ساله با تعدادی از متقاضیان روبه رو هستیم که به دلایل مختلفی نتوانسته اند در آزمون نام نویسی و شرکت کنند، به همین دلیل مرکز نامبرده اقدام به تمدید مهلت ثبت نام می کند که در ادامه جزییات آن را شرح داده ایم.

 

مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۴

طبق آخرین اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۴ در بهمن ماه انجام خواهد شد. داوطلبان در این بازه زمانی می توانند جهت نام نویسی و شرکت در آزمون به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

طبق اطلاعیه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1404 در نیمه اول بهمن ماه می باشد.

 معمولا در این بازه زمانی یک بازه زمانی یک هفته تا ده روزه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد و چنانچه متقاضیان از این زمان مطلع باشند می توانند مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند؛ اما اگر به دلایل مختلف از ثبت‌نام جا بمانند نیز نباید نگران باشند چراکه معمولا مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت تمدید نیز می شود.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از مهلت‌مقرر اعلام شده جهت نام نویسی در آزمون ارشد علوم پزشکی و دریافت اخبار لحظه ای با مشاوران مرکز مشاوره تحصلیی دانتل نیز تماس حاصل بفرمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1404

تمدید زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت معمولا در یک بازه زمانی دو تا سه روزه و بلافاصله پس از اتمام تاریخ ثبت‌نام می باشد. تاکنون مرکز سنجش آموزش پزشکی پیرامون تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت رشته های علوم پزشکی نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است و بهتر است داوطلبان با اطلاع از زمان دقیق ثبت نام، نام نویسی خود را در همان روزهای ابتدایی انجام دهند.

چنانچه تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۴ اعلام گردد، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

علاقه مندان جامانده از ثبت‌نام در آزمون مقطع کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی، می توانند در زمان تمدید زمان ثبت‌نام آزمون ارشد وزارت‌بهداشت نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام کنند. توجه داشته باشید که به محض مشخص شدن زمان دقیق آن در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

فرصت مجدد ثبت نام جاماندگان

علاوه بر مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت و تمدید آن پس از اتمام زمان مقرر، یک بازه زمانی دیگر نیز با عنوان فرصت مجدد ثبت‌نام در کنکور ارشد رشته های پزشکی نیز در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

مطابق سال های گذشته معمولا فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت‌بهداشت در اواخر فروردین ماه می باشد و در این بازه زمانی لینک آن در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور sanjeshp.ir فعال می گردد.

تاکنون تاریخ دقیق فرصت مجدد ثبت نام جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۴ اعلام نشده است، به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام برخی اطلاعات خود را اشتباها درج کرده اند، می توانند تا قبل از اتمام زمان ثبت نام و همینطور در زمان تمدید و فرصت مجدد نام نویسی نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. در صورتی که راجع به ثبت نام ارشد وزارت بهداشت سوالی دارید، با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل  می توانید راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور ارشد وزارت‌بهداشت می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۴ اقدام کنند؟

تاکنون مهلت ثبت نام مشخص نیست، اما احتمالا در بهمن ماه باشد.

زمان ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت‌بهداشت تمدید خواهد شد؟

معمولا مهلت ثبت نام چند روز تمدید خواهد شد.

آیا همزمان با تمدید زمان ثبت نام امکان ویرایش برای دیگر داوطلبان نیز وجود دارد؟

بله، داوطلبان که در مهلت‌های مقرر مراحل نام نویسی خود را تکمیل کرده اند، می توانند در صورت نیاز فرم تقاضانامه خود را ویرایش کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره