کارشناسی ارشدثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ فرصت مجددی می‌باشد که سازمان سنجش در اختیار داوطلبانی که نتوانسته اند در مهلت مقرر، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند، قرار می دهد. معمولا تمدید زمان ثبت نام بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت نام ارشد 1403 می باشد. همینطور در یک بازه زمانی جداگانه نیز این فرصت مجدد ثبت نام، در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 1403 ارائه کرده ایم.

 

مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

سازمان سنجش هر ساله در آذر ماه یک مهلت یک هفته ای تا ده روزه را جهت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد در نظر می گیرد که داوطلبانی که از این تاریخ مطلع باشند، می توانند مراحل ثبت نام خود را طی کنند. اما با این حال نیز بسیاری از متقاضیان از ثبت نام در زمان ثبت نام جا می مانند. برای ثبت نام این دسته از داوطلبان، سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور ارشد را نیز تمدید می کند. تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1403 معمولا دو الی سه روز می باشد که بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت نام می باشد.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 از ۷ تا ۱۳ آبان ۱۴۰۲ می باشد.

داوطلبان در بازه زمانی مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش دفترچه راهنما ثبت نام دانلود و به صورت کامل مطالعه کنند. پس از آن فرآیند نام نویسی را شروع و فرم ثبت نام تکمیل و در آخر کدرهگیری نام نویسی خود را دریافت کنند. داوطلبان گرامی توصیه می کنیم حتما پیش از نام نویسی مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید.

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

سازمان سنجش برای آن دسته از متقاضیانی که در زمان تعین شده از ثبت نام جا مانده‌اند. پس از اتمام زمان ثبت‌نام چند روز دیگر مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1403 تمدید می کند. تا همه داوطلبان متقاضی بتوانند در کنکور کارشناسی ارشد که در اریبهشت ۱۴۰۳ برگزار شرکت نموده و شانس خود را برای قبولی و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بسنجند.

تاکنون سازمان سنجش اطلاعیه از زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 اعلام نکرده است. به محض اعلام در این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

برخی از متقاضیان در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و حتی در زمان تمدید تاریخ ثبت نام به دلایلی از جمله نقص مدارک موفق به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام این آزمون در سایت سازمان سنجش نمی شوند. این دسته از داوطلبان می توانند در فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 1403 نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ معمولا در دو بازه زمانی در اختیار متقاضیان دانشگاه های سراسری و آزاد قرار داده می شود. مهلت مجدد ثبت نام اول در بهمن ماه و مهلت مجدد ثبت نام بعدی در اردیبهشت ماه می باشد. در سال گذشته مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد همزمان با زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد بود.

تاکنون سازمان سنجش پیرامون فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 1403 نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما به محض اعلام شدن، زمان دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات دقیق و لحظه ای پیرامون تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ در کانال تلگرام مرکز مشاوره تحصیلی دانتل عضو شوید با اطلاع قبلی از زمان های ثبت نام و دیگر مراحل این آزمون، از هیچ مرحله ای جا نمانید.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد 1403 

در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد داوطلبان جامانده می توانند ثبت نام خود ر ا انجام دهند. همزمان با این افرادی آن دسته از متقاضیانی که ثبت نام خود را انجام داده اند در صورت بروز خطا در وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود، آن ها نیز می توانند نسبت به ویرایش ثبت نام کنکور ارشد خود اقدام کنند و اطلاعات وارد شده را تصحیح کنند.

اغلب اشتباهات داوطلبان در رابطه با معدل مقاطع قبلی خود می باشد. در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ داوطلبان به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. ورود به سیستم ثبت نامی خود می توانند همه اطلاعات وارد شده نظیر معدل، اطلاعات فردی و حتی نسبت به تغییر حوزه امتحانی خود اقدام کنند و اطلاعات وارد شده را ویرایش کنند.

 

مشاوره مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۳

در سال های اخیر برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد، هیچ آزمون جداگانه ای برگزار نمی شود. به عبارت صحیح تر آزمون کارشناسی ارشد ورود به دانشگاه های سراسرس و آزاد با یکدیگر ادغام شده است. 

بنابراین تمامی متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد در دوره های روزانه، شبانه، پیام نور، پردیس خودگردان و غیر انتفاعی بایستی که جهت نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

داوطلبانی که در مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ مراحل نام نویسی خود را در سایت سازمان سنجش تکمیل می کنند. چنانچه بخواهند برخی اطلاعات فرم تقاضانامه خود را ویرایش کنند. می توانند در مهلت‌هایی که به عنوان تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ در نظر گرفته می شود، جهت ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

بنابراین توصیه مشاوران دانتل این است که فرم تقاضانامه خود را چندین بار بررسی کنید. درصورت نیاز به ویرایش حتما در مهلت‌هایی که به عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد و یا فرصت مجدد نام نویسی اعلام می گردد. فرم خود را ویرایش نمایید.

چنانچه پیرامون تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل استفاده کنید و در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار آزمون ارشد

22 شهریور 1402: مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در 23 تا 29 مهر ماه ۱۴۰۲ می باشد.

 

سوالات متداول

  1. مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1403 چه تاریخی می باشد؟

    زمان ثبت نام طبق روال سال های گذشته در آذرماه می باشد.

  2. آیا تاریخ ثبت نام تمدید نیز می شود؟

    بله، پس از اتمام مهلت نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد، مهلت ثبت نام دو الی سه روز تمدید می شود.

  3. فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ چه تاریخی می باشد؟

    مهلت ثبت نام کنکور ارشد در دو بازه زمانی در بهمن ماه و اردیبهشت ماه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫7 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر
    فرهنگ هستم
    امروز پس از وصل شدن به مشاور، از ایشان در مورد ثبت نام بدون کنکور ارشد راهنمایی خواستم.
    ایشان فرمودند خود سازمان سنجش هم مجدد برای کنکور ارشد، تمدید مهلت ثبت نام می گذارد.
    می خواستم از طریق مؤسسه شما لطف کنید و در مورد تمدید مجدد کنکور ارشد به من اطلاع رسانی شود.
    از طریق پیامک یا ایمیل
    شماره تماس *******

  2. سلام. داوطلبانی که از ثبت نام جا ماندن به ادرس request.sanjesh.org مراجعه کنند و درخواست خود برای ثبت نام مجدد را قرار بدن.

    1. سلام میشه دقیق راهنمایی کنین. من در سامانه عضو شدم بعدش ثبت درخواست جدید میزنم بعد باید چیکار کرد ؟

  3. سلام،یعنی واقعا جامانده های کنکور ارشد1402 میتونن ثبتنام کنن، امیدی هست موقع دریافت کارت ورود به جلسه ارشد1402، ما جامونده ها بتونیم ثبتنام کنیم؟ توروخدا بگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره