سایر موضوعاتآزمون های زبان

کارت ورود به جلسه آزمون MHLE 1403

کانال تلگرام تحصیلی     

کارت ورود به جلسه آزمون MHLE سال 1403 یکی از مدارکی است که شرکت کنندگان در این آزمون بایستی در هنگام ورود به جلسه به همراه داشته باشند. کارت ورود به جلسه زبان انگلیسی MHLE یک هفته پس از اتمام مهلت ثبت نام در آزمون و دو سه روز قبل از برگزاری جلسه آزمون از طریق سایت مرکز سنجش منتشر می شود. در ادامه اطلاعات کاملی از کارت ورود به جلسه ام اچ ال ای ارائه کرده ایم.

آزمون ام اچ ال ای برای سنجش سطح زبان داوطلبان از سوی وزارت بهداشت برگزار می گردد. داوطلبان بعد از پایان زمان ثبت نام باید کارت آزمون را از سایت سنجش پزشکی دریافت کنند. بر روی کارت مشخصات فردی و زمان و محل برگزاری آزمون ثبت شده است.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MHLE 1403

طبق تقویم زمانبندی منتشر شده از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون زبان انگلیسی (ام اچ ال ای) در سال 1403 طی 6 دوره برگزار خواهد شد.  برای هر کدام از این دوره های آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی MHLE تاریخ ثبت نام، تاریخ برگزاری، تاریخ انتشار کازت ورود به جلسه و همینطور اعلام نتایج مشخص گردیده است.

داوطلبان کارت ورود به جلسه آزمون MHLE 1403 را می توانند 3 روز پیش از برگزاری آزمون دریافت نمایند و پرینت کارت را در  روز آزمون همراه خود داشته باشند. جدول زمانی تاریخ توزیع کارت، برگزاری آزمون و توزیع کارنامه به شرح زیر می باشد:

دوره زمان دریافت کارت برگزاری آزمون انتشار کارنامه
74 ۴ تیر ۱۴۰۳ ۷ تیر ۱۴۰۳ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
75 ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ ۲۹شهریور ۱۴۰۳ ۸ مهر ۱۴۰۳
76 ۲۲ آبان ۱۴۰۳ ۲۴ آبان۱۴۰۳ ۴ آذر ۱۴۰۳
77 ۴ دی ۱۴۰۳ ۶ دی ۱۴۰۳ ۱۶ دی ۱۴۰۳
78 ۷ اسفند ۱۴۰۳ ۹ اسفند ۱۴۰۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۳

بر روی کارت آزمون MHLE اطلاعاعتی نظیر محل برگزاری آزمون و البته ساعت برگزاری آن درج شده است. داوطلبان در روز برگزاری آزمون می بایست نیم ساعت زودتر حضور داشته باشند. ده روز پس از زمان برگزاری آزمون MHLE آزمون نتایج آن در سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر می شود. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون جامع دکتری را دارند باید حداقل نمره ۶۰ را کسب کرده باشند.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه MHLE

تمامی داوطلبان بایستی دو روز قبل از برگزاری آزمون برای دریافت کارت ورود به جلسه MHLE 1403 خود به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و آن را دریافت نمایند. این کارت ورود به جلسه شامل اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی داوطلب و همینطور زمان و محل برگزاری آزمون می باشد. 

متقاضیان آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی موظف هستند، با در دست داشتن کدثبت نام خود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کرده و مطابق مراحل زیر کارت ورود به جلسه ام اچ ال ای خود را دریافت نمایند.

1️⃣ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی سمت راست سایت ابتدا بر روی گزینه ” زبان ” سپس بر روی گزینه ” MHLE ” کلیک نمایید.

کارت ورود به جلسه MHLE

3️⃣ در صفحه ایجاد شده، لازم است که گزینه “ دریافت کارت ورود به جلسه – فرم خوداظهاری داوطلب ” را انتخاب کنید.

کارت آزمون MHLE

4️⃣ در قسمت ” Registration code ” کد ثبت نام خود را وارد نمایید.

5️⃣ کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده، یک برگه پرینت از آن تهیه نمایید و همراه خود به جلسه آزمون ببرید.

 

تاریخ اعلام نتایج آزمون

توجه داشته باشید که پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MHLE و شرکت در جلسه آزمون، شما عزیزان می توانید پس از ده روز از برگزاری آزمون از طریق همین سایت نتایج خود را دریافت کنید. حداقل نمره قبولی در این آزمون جهت شرکت در آزمون حامع دکتری 60 می باشد. 

چنانجه داوطلبی نمره حدنصاب را کسب نکند می تواند در دوره های بعدی این آزمون شرکت کرده و محدودتی از نظر تعداد دفعات شرکت در آزمون وجود ندارد.

چنانچه در زمان اعلام نتایج موفق به کسب امتیاز قبولی نشدید، نگران نباشید چراکه بدون محدودیت می توانید در دوره های بعدی شرکت کنید.چنانچه پیرامون آزمون زبان انگلیسی MHLE سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت آزمون MHLE 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کارت ورود به جلسه آزمون MHLE چه زمانی منتشر می شود؟

    این کارت 3 روز قبل از برگزاری آزمون منتشر و داوطلبان می توانند آن را دریافت کنند.

  2. کارت ورود به جلسه آزمون ام اچ ال ای را چگونه می توان دریافت کرد؟

    متقاضیان با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی می توانند در زمان مقرر نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند.

  3. آیا به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون الزامی است؟

    بله، متقاضیان در صورت همراه نداشتن کارت از ورود آن ها ممانعت به عمل می آید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره