کنکور سراسریثبت نام کنکور سراسری

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ چند روز پیش از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان خواهد گرفت. هر داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری موظف به گرفتن کارت می‌باشد، چراکه به همراه داشتن آن از ملزومات شرکت در آزمون می‌باشد. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1403 می‌پردازیم، تمامی داوطلبان کنکور سراسری می ‎توانند برای اخذ این کارت از اطلاعات این مقاله استفاده کنند.

 

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ حاوی اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی داوطلب، همراه با کارت ملی وی جهت شناسایی برای شرکت و حضور در جلسه استفاده می‌شود. لازم است تاکید کنیم که همراه داشتن این کارت از الزامات است و چنانچه داوطلب کارت خود را به همراه نداشته باشد، مجاز به شرکت در جلسه آزمون نخواهد بود.

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور 1403

با توجه به برگزاری در دو نوبت برای هر نوبت کارت ورود به جلسه جداگانه ای منتشر می شود. زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ در یک بازه زمانی چند روزه پیش از شروع آزمون در هر نوبت منتشر می‌گردد. در ادامه با توجه به تاریخ برگزاری کنکور زمان انتشار کارت را در جدول زیر قرار داده ایم. 

نوبت کنکور زمان برگزاری آزمون انتشار کارت
نوبت اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 6 و 7 اردیبهشت 1403 اردیبهشت 1403
نوبت دوم تیر ماه ۱۴۰۳ 7 و 8 تیر 1403 تیر 1403
داوطلبانی که در چند گروه آزمایشی اقدام به ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۳ کرده اند، باید برای هر گروه آزمایشی کارت مربوطه را همراه داشته باشد.(کارت‌ها جداگانه هستند و نمی توان از یک کارت برای ورود به همه گروه های آزمایشی استفاده کند.

 

راهنما دریافت کارت کنکور اردیبهشت و تیر ماه 1403

همانطور که اشاره کردیم برای تمامی داوطلبان، کارت کنکور سراسری آزمون صادر و داوطلبان برای دریافت آن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خود نسبت به گرفتن آن اقدام کنند. در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور را شرح داده ایم. 

👈 مراجعه به سایت سازمان سنجش

👈 ورود به بخش دریافت کارت

👈 وارد کردن اطلاعات لازم

👈 دریافت کارت کنکور سراسری و تهیه پرینت از آن

 

راهنما تصویری

1️⃣ داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش به نشانی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند.

برای ورود به صحفه دریافت کارت آزمون بر روی لینک کلیک کنید 

2️⃣ در سایت سنجش گزینه ” سراسری ” را انتخاب کنند.

کارت ورود به جلسه کنکور تیر

3️⃣ در منوی سمت راست بر روی گزینه ” کارت ” کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

4️⃣ بر روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (دریافت كارت ورود به جلسه آزمون سراسری نوبت دوم ) ” کلیک کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

5️⃣ در این مرحله دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای ورود به پنل کاربری خود کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید.

6️⃣در این مرحله کارت ورود به جلسه کنکور 1403 ابتدا بر روی گزینه ” آزمون سراسری ” کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه کنکور تیر و اردیبهشت

7️⃣ در گام اول باید اطلاعات خود بر روی کارت آزمون سراسری را تایید نمایید. داوطلبان گرامی در این مرحله در صورت درج اطلاعات اشتباه سوابق تحصیلی می توانید آن را تصحیح نمایید. البته در این بخش می توانید سهمیه خود را نیز ویرایش نمایید. در صورت صحیح بودن اطلاعات بر روی کادر سبر رنگ پایین سمت چپ کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه کنکور تیر و اردیبهشت

8️⃣ در صورت ویرایش اطلاعات سوابق تحصیلی ابتدا نظام آموزشی خود را انتخاب کرده و سپس در کادر جدید کدسوابق تحصیلی 19 رقمی را وارد نمایید.

کارت ورود به جلسه کنکور تیر و اردیبهشت

9️⃣ در صورت ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ و تغییر سهیمه خود یکی از گزینه های موجود را انتخاب نمایید و سپس گزینه “ تایید اطلاعات ” را کلیک کنید.

سهمیه

1️⃣0️⃣ در گام دوم: هشدار ها قوانین و تخلفات را مطالعه نمایید. سپس تیک عبارت ” تخلفات و جرایم قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری که مشتمل بر موارد بالا است را میپذیرم. ” را فعال کنید و بر روی گزینه ” مشاهده کارت ورود به جلسه کنکور ” کلیک کنید.

هشدار

1️⃣1️⃣ حال می توانید کارت ورود جلسه کنکور تیر ماه را مشاهده نمایید. بر روی ” گزینه چاپ ” کارت کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه کنکور تیر و اردیبهشت

چنانچه داوطلبی اطلاعات ثبت نامی خود را برای ورود به سایت سنجش و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1403 فراموش کرده باشد، می‌توانند به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و درخواست خود را مبنی بر بازیابی اطلاعات خود اقدام کند و نیازی به مراجعه به باجه های رفع نقص کنکور سراسری نیست.

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳

داوطلبانی که نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه آزمون 1403 اقدام می‌کنند و در نهایت آن را از سایت سازمان سنجش اخذ می‌کنند، با نهایت دقت مندرجات آن را بررسی نمایند تا در اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی مندرج در آن مغایرتی وجود نداشته باشد. هر داوطلب برای رفع مغایرت های مندرج در کارت کنکور می‌تواند از طریق روش‌های گفته شده در ادامه نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

 

مراجعه به سایت سازمان سنجش

در اولین روش ویرایش اطلاعات داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، از طریق لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ اطلاعات خود را ویرایش کنند. اطلاعات قابل ویرایش از طریق لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی به شرح موارد زیر می‌باشد:

🟢 محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم

🟢 محل اخذ مدرک ديپلم

🟢 وضعیت تحصيلی و اشتغال

🟢 محل تولد

🟢 سری و سریال شناسنامه

🟢 سهمیه

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصيلی

برخی اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور 1403 از طریق مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی، امکان پذیر می‌باشد. این اطلاعات به شرح موارد زیر می‌باشد:

🔵 نام و نام خانوادگی

🔵 شماره شناسنامه و شماره ملی

🔵 سال تولد

🔵 كد دانش آموزی و نوع ديپلم

🔵 منطقه اخذ ديپلم و سال اخذ

🔵 اطلاعات سوابق تحصيلی

🔵 عنوان مدرک پيش دانشگاهی و سال اخذ مدرک پیش دانشگاهی

🔵 كد دانش آموزی پيش‌ دانشگاهی و منطقه اخذ مدرک پيش‌ دانشگاهی

🔵 هرگونه مشكل درخصوص نمرات آموزش و پرورش 

 

مراجعه به باجه های رفع نقص کارت آزمون سراسری

در زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود جلسه آزمون سراسری داوطلبان می‌توانند از طریق باجه های رفع نقص اطلاعاتی شامل موارد زیر را نیز ویرایش کنند. چنانچه هر گونه ابهام و مشکل در کارت ورود به جلسه کنکور شما وجود داشت می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

🔴 دين

🔴 زبان خارجی امتحانی

🔴 معلوليت و بهيار

🔴 اطلاعات مربوط به جنسیت

🔴 مشکلات مربوط به عکس 

🔴 اشکلات شماره داوطلبی مندرج بر روی كارت ورود به جلسه

❌❌ لازم است اشاره کنیم که اطلاعیه درباره ثبت نام داوطلبانی که از ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ جامانده اند منتشر نشده است.  ❌❌

بخوانید: آدرس باجه رفع نقص کنکور

 

مشاوره کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

داوطلبان که دارای سهمیه هستند اما سهمیه آن ها تایید نشده و در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری درج نشده است، باید در مهلت ویرایش سهمیه خود را ویرایش کنند و سپس به ارگان مربوطه مراجعه کرده و تاییدیه سهمیه خود را اخذ کنند. در غیر این صورت برای داوطلب سهمیه مناطق لحاظ خواهد شد. 

توصیه می کنیم در روزهای آغازین کارت کنکور سراسری را دریافت کنید و به روزهای آخر موکول نکنید تا در صورت مغایرت اطلاعات فرصت تصحیح و ویرایش آن را داشته باشید. شما داوطلبان گرامی برای ویرایش و انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره دانتل تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان دریافت کارت کنکور سراسری ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 در چه تاریخی منتشر می گردد؟

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ چند روز پیش از برگزاری آزمون می باشد.

داوطلبان کنکور سراسری از طریق چه سایتی کارت آزمون را دریافت کنند؟

کارت کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید

آیا داوطلبان می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات کارت خود اقدام کنند؟

بله، چندین روش برای اصلاح اطلاعات درج شده بر روی کارت وجود دارد که در متن مقاله به آن ها اشاره کرده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره