سایر موضوعاتسایر آزمون ها

اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

پس از برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 در مرداد ماه، پیش بینی می شود که نتایج در شهریور ماه 1400 منتشر گردد. از آنجایی که سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی می باشد، اعلام نتایج این آزمون از طریق سایت این سازمان با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” انجام می شود. بنابراین متقاضیان ابتدا بایستی به صورت اینترنتی نتایج خود را دریافت کنند و چنانچه بعد از رویت نتیجه بدست آمده اعتراض داشتند، نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام کنند. در ادامه این مطلب پیرامون زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰ اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

 

زمان اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

پس از گذشت حدودا یک ماه از برگزاری کنکور کارشناسی ناپیوسته نتایج از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود و برای هر کدام از شرکت کنندگان در این آزمون یک کارنامه صادر می شود. در کارنامه های داوطلبان اطلاعات مهمی همچون درصد های اکتسابی آن ها در سرفصل های امتحانی، تراز علمی داوطلب، فرم انتخاب رشته، آخرین رتبه قبولی در هر کد رشته محلی که انتخاب کرده است و … درج شده است. 

امکان ثبت اعتراض برای تمامی متقاضیان از زمانی که لینک دریافت نتایج بر روی سایت سازمان سنجش فعال می گردد، وجود خواهد داشت. بنابراین متقاضیان می توانند در اواخر شهریور ماه نسبت به ثبت اعتراض خود به نتایج کنکور کارشناسی ناپیوسته 1400 اقدام نمایند.

همزمان با اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی و انتشار کارنامه داوطلبان می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اعتراض خود را ثبت کنند.

 

نحوه اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

پیش تر اشاره کردیم که ثبت درخواست اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش فراهم است. تمامی کسانی که نسبت به نتیجه بدست آمده در این آزمون اعتراض دارند، می توانند طبق مراحل زیر پیش بروند و درخواست خود را ثبت کنند.

1️⃣ آدرس صفحه اصلی سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” را در مرورگر خود جستجو کنید.

2️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی سازمان سنجش، از منوی سمت چپ سایت بر روی گزینه ” ورود به سیستم پاسخگویی ” کلیک نمایید.

ورود به سیستم

3️⃣ چنانچه قبلا در این در سامانه عضو شده اید، بر روی گزینه “ ورود به سامانه ” کلیک کنید و در غیر این صورت ابتدا مراحل عضویت خود را در سامانه انجام دهید.

ورود به سامانه درخواست

 

عضویت در سایت

4️⃣ بر روی گزینه ” عضویت در سایت ” کلیک کنید تا یک فرم برای شما نمایش داده شود. در این فرم مآبق تصویر زیر، شما بایستی اطلاعاتی شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، تابعیت، کدملی، شماره تلفن همراه، پست الکترونیکی و … وارد نمایید و سپس بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنید.

عضویت در سامانه

5️⃣ در ادامه عضویت در سایت، سامانه یک نام کاربری و رمز عبور به ایمیل داوطلب ارسال می کند. (بنابراین در زمان وارد کردن اطلاعات خود از ایمیلی استفاده کنید که فعال باشد)

6️⃣ پس از تکمیل مراحل عضویت در سایت، مجدد به صفحه اول بازگردید و بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک کنید.

7️⃣ کادری برایتان نمایش داده خواهد شد که بایستی در این کادر پست الکترونیک، رمز عبور و کد ملی خود را وارد نمایید.

ورود به سامانه

8️⃣ کادری با عنوان ” درخواست جدید ” برایتان نمایش داده می شود که بایستی نام آزمون و سال برگزاری را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه ” جستجو کلیک نمایید.

درخواست جدید

9️⃣ پس از کلیک بر روی گزینه جستجو، فرم درخواست های مرتبط که داوطلب می توانند با ثبت آن ها با کارشناسان ارتباط بگیرد، برای شما نمایش داده می شود. 

?شما می توانید با انتخاب درخواست عمومی ، مشکل خود را عنوان کنید و پیرامون آن توضیحاتی دهید. فقط توجه داشته باشید برای اینکه به درخواست شما سریعتر پاسخ داده شود، بهتر است شماره پرونده، شماره پیگیری ثبت نام و شماره ملی خود را وارد نمایید. شماره درخواستی که در انتها سایت به شما می دهد را یادداشت کنید و از آن جهت دریافت پاسخ اعتراض خود استفاده کنید.

 

توجه

در صورت تمایل و اطمینان از ثبت درخواست تان در سایت سازمان سنجش می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرد و ثبت درخواست اعتراض خود را به مشاوران با بسپارید تا در کم ترین زمان اعتراض شما را از طریق سیستم پاسخگویی ثبت نمایند.

 

زمان پاسخگویی به درخواست اعتراض

پس از اینکه داوطلبان اعتراض خود را در سامانه و سیستم پاسخ گویی ثبت می کنند، پس از گذشته 24 تا 72 ساعت، می توانند مجدد به سایت مراجعه کنند و پاسخ اعتراض خود را دریافت نمایند. پس از ثبت اعتراض، نتایج توسط کارشناسان سازمان سنجش بررسی می شود و چنانچه منطقی و درست باشد، مجدد برای داوطلب کارنامه صادر خواهد شد.

چنانچه در زمان ثبت اعتراض خود در سامانه با مشکلی مواجه شدید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. مشاوران مجرب مرکز ما می توانند در کم ترین زمان بدون مشکلی اعتراض شما را ثبت نمایند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا متقاضیان می توانند نسبت به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعتراض کنند؟

بله، چنانچه متقاضیان در زمان اعلام نتایج، کارنامه‌های خود را رویت کنند، اما نسبت به نتایج بدست آمده اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

ثبت درخواست اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ناپیوسته از طریق چه سایتی انجام می شود؟

متقاضیان بایستی جهت ثبت نام اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ناپیوسته به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

نحوه ثبت اعتراض از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش به چه صورت است؟

در متن مقاله به شرح کامل ثبت اعتراض در سایتی سنجش پرداخته ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره