انتخاب رشته دانشگاه آزادکنکور سراسری

شهریه داروسازی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

شهریه داروسازی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ یکی از دغدغه های مهم داوطلبانی است که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند. به طور کلی رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد جز گران ترین رشته ها محسوب می شوند و در نتیجه داوطلبان برای انتخاب رشته باید از مبلغ شهریه آگاه باشند تا پس از ثبت نام در دانشگاه دچار مشکل نشوند. اهمیت این مساله با توجه به مبالغ گزاف انصراف از تحصیل بیش از پیش افزایش می یابد. در این مطلب به بررسی کامل شهریه داروسازی دانشگاه آزاد 1403 – 1404 پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

شهریه داروسازی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ –

دارو سازی یکی از رشته های پرطرفدار در بین داوطلبان کنکور تجربی است. این رشته در دانشگاه های دولتی ظرفیت بسیار محدودی دارد و با توجه به کیفیت و امکانات بالای آموزشی دانشگاه آزاد، بسیاری از داوطلبان به سراغ تحصیل این رشته در دانشگاه آزاد می روند. 

شهریه داروسازی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تقریبا ۵۰ تا ۶۵ میلیون می باشد.

دانشگاه آزاد شهریه پرداز است و دانشجویان برای تحصیل در هر ترم تحصیلی باید شهریه ثابت و متغییر را پرداخت نمایند. بدون پرداخت شهریه ثابت امکان انتخاب واحد و بدون پرداخت شهریه متغییر امکان حذف و اضافه و دریافت کارت امتحان وجود ندارد. 

با توجه به اینکه رشته های پزشکی و مثل دارو سازی جز رشته های گران قیمت دانشگاه آزاد هستند، لازم است که داوطلبان از شهریه داروسازی دانشگاه آزاد اطلاع داشته باشند و با آگاهی کامل ثبت نام خود را انجام دهند تا پس از ثبت نام دانشگاه با مشکلات مالی مواجه نشوند. 

 

هزینه تحصیل در رشته داروسازی دانشگاه آزاد

تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد برای تحصیل در همه رشته ها از جمله رشته دارو سازی موظف به پرداخت شهریه مصوب این دانشگاه می باشند. شهریه دانشگاه آزاد از دو بخش شهریه ثابت و متغییر تشکیل شده است. میزان شهریه ثابت با توجه به سال ورودی دانشجو تا انتهای تحصیل ثابت است اما شهریه متغیر در هر ترم با توجه به تعداد واحدهای اخذ شده تغییر می کند. 

شهریه دانشگاه آزاد در هر سال تحصیلی در حدود ۳۰ تا ۴۵ درصد افزایش می یابد. طبق اطلاعیه های جدید محدوده فرمول شهریه داروسازی دانشگاه آزاد 1403 – 1404 به صورت زیر محسابه می شود. 

شهریه یک ترم = شهریه ثابت + (شهریه متغیر * تعداد واحد درسی)

دانشجویانی که در پرداخت شهریه دچار مشکل شده باشند، می توانند از وام های دانشجویی دانشگاه آزاد استفاده کرده و یا شهریه خود را قسط بندی نمایند. در صورتی که قصد دریافت وام و یا تقسیط شهریه را دارید، می توانید با مشاوران تحصیلی دانتل کو مشورت نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مشاوره شهریه دانشگاه آزاد

داوطلبان رشته دارو سازی دانشگاه آزاد برای تحصیل در این رشته باید در هر ترم تحصیلی شهریه پرداخت نمایند. امکان دریافت وام دانشجویی دانشگاه آزاد و یا تقسیط شهریه نیز برای دانشجویان این دانشگاه وجود دارد. رشته دارو سازی در دانشگاه آزاد تنها به صورت با آزمون ارائه می شود و امکان ورود به این رشته به صورت بدون آزمون وجود ندارد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه شهریه داروسازی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه شهریه دانشگاه آزاد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. میزان شهریه داروسازی دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۳ – چقدر است؟

    مبلغ شهریه در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰ تا ۴۵ درصد افزایش یافته است و در متن مقاله به محدوده مبلغ آن اشاره شده است. 

  2. آیا امکان قسط بندی شهریه دانشگاه آزاد نیز وجود دارد؟

    بله دانشجویان با داشتن شرایط خاص می توانند شهریه خود را قسط بندی کنند. 

  3. آیا شهریه بدون آزمون و با آزمون تفاوتی با یکدیگر دارند؟

    رشته داروسازی تنها به صورت با آزمون ارائه می شود و پذیرش بدون آزمون در این رشته امکان پذیر نمی باشد. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره