کنکور سراسریثبت نام کنکور سراسری

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴ از سوالات بسیار مهم داوطلبان این دانشگاه است. دانشگاه فرهنگیان به دلیل داشتن مزایای بسیار زیاد متقاضیان زیادی دارد و دانشگاه برای کاهش متقاضیان و گزینش بهترین افراد برای تعلیم نیروی انسانی شرایطی را در نظر گرفته است. در صورتی که هر یک از شرایط لازم را نداشته باشید، امکان ثبت نام در این دانشگاه برای تان وجود نخواهد داشت. در این مطلب به بررسی کامل شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴ پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴

دانشگاه فرهنگیان شرایط خاصی را برای پذیرش دانشجو در نظر گرفته است تا از این طریق بتواند بهترین نیروها را برای آموزش در رشته معلمی پذیرش کرده و تربیت کند. داوطلبانی که قصد پذیرش در این دانشگاه را دارند، باید یکسری شرایط عمومی و اختصاصی را داشته باشند. این شرایط به شرح موارد زیر هستند. 

شرایط عمومی ثبت نام

👈 برخورداری از تابعیت ایرانی

‌👈 اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مورد تایید در قانون اساسی

👈 برخورداری از سلامت جسمانی و روانی کامل برای ایفای نقش دبیری 

‌👈 نداشتن سابقه کیفری از شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴

👈 عدم اعتیاد به الکل و یا مواد مخدر

‌👈 داشتن اخلاق نیکو برای فعالیت در نقش معلم

‌👈 نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان

👈 ارائه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

 

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴

👈 کسب تراز حداقل 6000 در کنکور اختصاصی فرهنگیان

‌👈 داشتن شرط سنی (یعنی حداکثر 24 سال)

👈 کسب معدل حداقل 14 در متوسطه دوم

‌👈 تنها افراد با مدرک دیپلم امکان ثبت نام دارند و داوطلبان با مدرک کارشناسی و بالاتر امکان ثبت نام نخواهند داشت.

👈 داوطلب باید بومی منطقه کد رشته محل انتخابی خود باشد.

👈 قبول شدن در مصاحبه عمومی و معاینه جسمانی

 

شرایط پذیرش داوطلبان شاغل آموزش و پرورش

👈 داوطلبان باید حکم کارگزینی پیمانی و یا رسمی آموزش و پرورش را داشته باشند. 

‌👈 در زمان ثبت نام کنکور تا فارغ التحصیلی داوطلب نباید در هیچ یک از دوره های کاردانی و یا بالاتر ادامه تحصیل دهد. 

👈 از شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404 این است که داوطلبان شاغل رسمی و پیمانی آموزش و پرورش تنها می توانند در پردیس های دانشگاه فرهنگیان پذیرش شوند. 

‌👈 تنها داوطلبان شاغل امکان انتخاب رشته های تحصیلی ویژه فرهنگیان را دارند و در غیر این صورت مجاز به انتخاب این کد رشته محل ها نخواهند بود. در صورت قبولی نیز پذیرش آن ها لغو خواهد شد. 

👈 شاغلین رسمی و پیمانی باید فوم معلم مبنی بر موافقت کتبی را از آموزش و پرورش دریافت کرده و همراه با سایر مدارک در زمان ثبت نام ارائه دهند. 

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

 

شرایط قبولی در دانشگاه فرهنگیان 1404

همانطور که در بالا گفته شد داوطلبان برای پذیرش در رشته های دبیری دانشگاه فرهنگیان باید شرایط لازم را داشته باشند. در بالا شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴ که در دفترچه راهنما درج شده قرار گرفته است. اما با این حال برای قبولی در این دانشگاه شرایط دیگری نیز لازم است که به هدف داوطلبان برای قبولی مربوط می باشد.

شاید بسیاری از داوطلبان فکر کنند که پذیرش در این دانشگاه بسیار سخت و دور از ذهن است اما این در حالیست که با داشتن انگیزه قوی و مطالعه هدفمند و با برنامه ریزی می توان رتبه و تراز لازم برای پذیرش در این دانشگاه را به دست آورد. 

شرایط عمومی دیگری که برای قبولی در مصاحبه و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان لازم است می توان به داشتن اخلاقیات، اعتماد به نفس بالا، پوشش مناسب، فن بیان قوی، بالا بودن مهارت های ارتباطی، کنترل احساسات، آمادگی برای پاسخدهی به سوالات مصاحبه و توانایی روخوانی قرآن کریم اشاره کرد. در صورتی که قصد شرکت در مصاحبه فرهنگیان را دارید، توصیه می شود که برای آمادگی این جلسه با مشاوران تحصیلی دانتل کو مشورت نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

شرایط استفاده از سهمیه برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان

سهمیه ها در قبولی داوطلبان در کنکور فرهنگیان بسیار تاثیرگذار هستند. از سهمیه های تثیر گذار در کنکور فرهنگیان می توان به سهمیه مناطق، ایثارگران ۵ درصد و ۲۵ درصد و سهمیه مربیان اشاره کرد. 

برای استفاده از هر یک از سهمیه های گفته شده داوطلبان باید شرایط استفاده از آن را داشته باشند. درج مدارک مربوط به سهمیه در هنگام ثبت نام بسیار اهمیت دارد چراکه بارگزاری ناقص مدارک منجر به عدم استفاده از آن خواهد شد. برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404 و استفاده از سهمیه می توانید با مشاوران دانتل کو مشورت نمایید. 

 

مشاوره دانشگاه فرهنگیان

داوطلبان دانشگاه فرهنگیان برای ورود به این دانشگاه باید واجد شرایط تعیین شده برای ثبت نام باشند. شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام در نظر گرفته شده و تمامی جزییات مربوط به آن در دفترچه راهنما ثبت نام قرار خواهد گرفت. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1404 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان چیست؟

    در متن مقاله به طور کامل در مورد شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴ توضیح داده شده است. 

  2. آیا افراد با مدرک کارشناسی ارشد نیز می توانند در آزمون فرهنگیان شرکت کنند؟

    خیر داوطلبان با مدرک کاردانی و بالاتر امکان نام نویسی در آزمون فرهنگیان را نخواهند داشت. 

  3. شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان چقدر است؟

    در حال حاضر تنها داوطلبان با حداکثر ۲۴ سال می توانند در آزمون فرهنگیان شرکت کنند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید من مدرک کاردانی از دانشگاه ازاد دارم و کنکور دادم امسال برای فرهنگیان همه شرایط رو هم دارم ولی میگن که نباید هیچگونه مدرکی داشته باشی راسته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره