سوالات امتحانیمدارسمشاوره تحصیلی دانش آموزان

اعلام نتایج امتحانات نهایی دهم ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج امتحانات نهایی دهم ۱۴۰۴ احتمالا در مرداد ماه اعلام شود و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت مای مدیو، کارنامه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. امکان دریافت کارنامه به صورت حضوری از مدرسه نیز وجود دارد. دانش اموزانی که موفق به قبولی در امتحانات نهایی نشده اند، باید در امتحانات داخلی شهریور شرکت نمایند. در این مطلب به بررسی کامل جزییات نتایج امتحانات نهایی دهم پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

اعلام نتایج امتحانات نهایی دهم ۱۴۰۴

امتحانات دانش آموزان در پایه دهم تحصیلی به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود و دانش آموزان پس از امتحانات دغدغه زیادی برای مشاهده نتایج آن دارند. داوطلبانی که موفق به قبولی شده اند، می توانند به راحتی برای ثبت نام پایه بعدی اقدام کنند و دانش آموزانی که موفق به قبولی نشده اند نیز باید برای شرکت در امتحانات شهریور ماه برنامه ریزی نمایند. لازم به ذکر است که امتحانات شهریور ماه هماهنگ نیست و به صورت داخلی برگزار می گردد. 

دانش آموزان برای مشاهده نتایج امتحانات نهایی دهم ۱۴۰۴ می توانند به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام نمایند. با توجه به اهمیت اطلاع از نتایج برای دانش آموزان و والدین در این مطلب به بررسی کامل جزییات مربوط به آن خواهیم پرداخت پس تا انتها همراه ما باشید. 

 

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی دهم ۱۴۰۴

در سال های اخیر به دلیل تغییرت گسترده در کنکور سراسری و تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی در کنکور، اهمیت امتحانات نهایی بیش از پیش افزایش یافته است. دانش آموزان دغدغه زیادی در مورد نتایج امتحانات خود دارند و بسیاری از دانش آموزان ممکن است پس از اعلام نتایج برای ترمیم معدل نیز تصمیم بگیرند.

نتایج امتحانات نهایی دهم ۱۴۰۴ در مرداد ماه منتشر خواهد شد. دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی نشده اند، باید در امتحانات داخلی شهریور ماه شر شرکت کنند. دانش آموزان تا یک هفته پس از اعلام نتایج برای ثبت اعتراض در سایت مای مدیو فرصت خواهند داشت. برای کسب اطلاع سریع از زمانبندی نتایج امتحانات نهایی می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی دهم 1404

چندین سال است که آموزش پرورش خدمات خود را به صورت غیر حضوری ارائه می دهد و در نتیجه اموری مثل ثبت نام، مشاهده نمرات و غیره برای والدین و دانش آموزان بسیار راحت تر شده است. در حال حاضر سامانه جامع آموزش و پرورش برای مشاهده نتایج امتحانات نهایی دهم سایت مای مدیو با آدرس my.medu.ir است. 

تمامی دانش آموزان می توانند با کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود وارد پورتال دانش آموزی شان در سایت مای مدیو شده و نمرات خود را مشاهده نمایند. البته که این تنها راه دریافت نمرات نیست و دانش آموزان می توانند به مدرسه محل تحصیل خود نیز مراجعه کرده و کارنامه شان را دریافت نمایند. 

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی دهم ۱۴۰۴

همانطور که گفته شد دانش آموزان برای مشاهده نتایج امتاحانات نهایی خود می توانند به صورت حضوری به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده و یا از سایت مای مدیو کارنامه شان را دریافت کنند. راهنمای ورود به سایت مای مدیو و مشاهده نمرات به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس my.medu.ir در مرورگر خود وارد سایت مای مدیو شوید. 

2️⃣ گزینه ورود دانش آموزان را انتخاب نمایید. 

 

3️⃣ کد ملی و رمز عبور (شماره سریال شناسنامه) و کد امنیتی را در کادرهای مربوطه درج کرده و گزینه ورود را انتخاب نمایید. 

نتایج امتحانات نهایی دهم

 

4️⃣ گزینه نتایج آزمون نهایی را انتخاب نمایید. 

 

5️⃣ نوبت آزمون را انتخاب کرده و گزینه دریافت کارنامه را بفشارید. 

نتایج امتحانات نهایی

 

6️⃣ در نهایت می توانید کارنامه خود را مشاهده کرده و در صورت لزوم آن را ذخیره و چاپ کنید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه نتایج امتحانات نهایی دهم ۱۴۰۴ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج امتحانات نهایی دهم 1404 می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. زمان اعلام نتایج امتحانات‌نهایی دهم چه تاریخی است؟

    نتایج امتحانات نهایی دهم ۱۴۰۴ در مرداد ماه اعلام خواهد شد.

  2. سایت دریافت نتایج امتحان چیست؟

    نتایج امتحانات از طریق سایت مای مدیو با آدرس my.medu.ir منتشر می شود. 

  3. آیا به صورت حضوری نیز می توان نتایج امتحانات نهایی را دریافت کرد؟

    بله دانش آموزان می توانند به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده و کارنامه شان را دریافت کنند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره