سایر موضوعاتآزمون های زبان

زمان ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO 1402

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO 1402 مشخص شده است و داوطلبان با اطلاع از زمان دقیق نام نویسی می‌توانند در آزمون ثبت نام نمایند. با توجه به اینکه داوطلبان باید برای مطالعه اقدام کرده و از سوی دیگر دریافت مدرک آزمون را با نیاز خود یعنی زمان ثبت نام و مصاحبه دکترا برنامه ریزی نمایند، ضروری است که از زمان دقیق ثبت نام اطلاع کامل داشته باشند. در این مطلب به توضیح کامل زمان ثبت نام آزمون TOLIMO 1402 می‌پردازیم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO 1402

مجری برگزاری آزمون تولیمو، سازمان سنجش می‌باشد و داوطلبان برای نام نویسی باید به این سامانه مراجعه نمایند. جزییات مربوط به ثبت نام همچون زمان ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO 1402 نیز در سایت سنجش و آموزش و کشور منتشر می‌گردد. جدول زمان ثبت نام آزمون تولیمو در سال ۱۴۰۲ به شرح زیر می‌باشد. 

تقویم زمان بندی ثبت نام آزمون تولیمو 1402
نوبت آزمون آزمون زمان ثبت نام  تاریخ برگزاری آزمون
آذر TOLIMO 216 1 مهر ماه تا ۲ آذر ماه ۱۴۰۲ ۷ آذر 
دی TOLIMO 217  1 آبان ماه تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ ۵ دی
بهمن TOLIMO 218 اعلام نشده 3 بهمن
اسفند TOLIMO 219  اعلام نشده 8 اسفند

زمان ثبت نام آزمون TOLIMO در تمامی دوره ها از ساعت 9 صبح شروع خواهد شد. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ثبت نام آزمون تولیمو به صورت ظرفیتی می‌باشد؛ یعنی اگر ظرفیت آزمون تکمیل شود، حتی در صورت باقی ماندن مهلت ثبت نام نیز لینک آن غیر فعال شده و دیگر امکان نام نویسی وجود نخواهد داشت.

به همین دلیل توصیه می‌شود که در همان روز های ابتدایی زمان ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO 1402 نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایید. همچنین شما می‌توانید برای اطمینان خاطر، روند ثبت نام خود را به متخصصان مجموعه دانتل کو بسپارید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مراحل بعد از زمان ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO 1402

در حال حاضر آزمون تولیمو به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود یعنی داوطلبان باید به حوزه امتحانی مراجعه کرده و از طریق کامپیوتر به سوالات آزمون پاسخ دهند. داوطلبان برای شرکت در جلسه آزمون بایستی کارت ورود به جلسه و دو کارت شناسایی معتبر (مثل کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، کارت پایان خدمت یا پاسپورت) با خود به همراه داشته باشند. 

نتایج آزمون تولیمو در حدود 15 روز پس از برگزاری آزمون اعلام می‌گردد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش و درج اطلاعات ثبت نامی خود، کارنامه آزمون خود را مشاهده نمایند.

زمان ثبت نام آزمون تولیمو tolimo

 

مشاوره زمان ثبت نام آزمون TOLIMO

با توجه به اینکه ارائه مدرک زبان در مقطع دکتری الزامی است و دریافت مدارک زبان آیلتس و تافل برای بسیاری از داوطلبان سخت و زمان بر می باشد، دریافت مدرک زبان تولیمو گزینه مناسبی محسوب می شود و مدرک آن نیز مورد تایید دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم است. داوطلبان باید از زمان ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO اطلاع داشته باشند تا در بازه زمانی تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO 1402 توسط سازمان سنجش مشخص شده است و داوطلبان می‌توانند با توجه به دوره مورد نظر خود در زمان های تعیین شده نسبت به نام نویسی در آزمون اقدام نمایند. در صورتی که ظرفیت ثبت نام تکمیل شود، حتی در صورت عدم اتمام زمان ثبت نام نیز دیگر امکان نام نویسی وجود ندارد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه زمان ثبت نام آزمون TOLIMO برای تان وجود دارد، می٬توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون تولیمو tolimo می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO 1402 چه تاریخی است؟

    جدول زمان ثبت نام آزمون TOLIMO 1402 مشخص شده است و در متن مقاله به طور کامل به آن پرداخته شده است. 

  2. نحوه برگزاری آزمون تولیمو به چه صورت است؟

    این آزمون به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و داوطلبان باید با حضور در جلسه آزمون از طریق کامپیوتر به سوالات پاسخ دهند. 

  3. آیا زمان ثبت نام آزمون تولیمو TOLIMO 1402 تمدید می‌شود؟

    با توجه به اینکه آزمون تولیمو چندین بار در سال برگزار می‌شود، زمان نام نویسی تمدید نمی‌شود. در صورت تکمیل ظرفیت در هر دوره نیز لینک ثبت نام غیر فعال خواهد شد.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫4 دیدگاه ها

    1. سلام خیر تاکنون اطلاعیه‌ای در مورد لغو برگزاری منتشر نشده و در تاریخ 15 مرداد آزمون برگزار خواهد شد.
      برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنید و یا با مشاورین دانتل تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره