دکتریدکتری وزارت بهداشت

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 | جواب آزمون دکترا ۹۹

کانال تلگرام تحصیلی     

تمام متقاضیانی که قصد تحصیل در دوره دکتری وزارت بهداشت را دارند، در آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری ثبت نام کرده و در جلسه آزمون حضور داشته اند می‌توانند نتایج این آزمون را که طی چندین مرحله اعلام می‌شود دریافت کنند. پس از اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته، داوطلبان به دنبال اعلام نتایج نهایی و نتایج مصاحبه هستند. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 می‌پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت

همانطورکه گفته شد نتایج آزمون دکتری در چندین مرحله اعلام می‌شود. پس از اعلام نتایج اولیه، تمامی داوطلبان از وضعیت مجاز بودن یا نبودن خود برای انتخاب رشته آگاه می‌شوند و چنانچه مجاز به انتخاب رشته بودند وارد فرآیند انتخاب رشته می‌شوند.

پس از اتمام مرحله انتخاب رشته، نتایج انتخاب رشته منتشر می‌شود که طی آن اسامی داوطلبانی که دعوت به مصاحبه شده اند، مشخص و داوطلبان باید به سایت مربوطه مراجعه کرده و در مصاحبه شرکت کنند.

قبولی نهایی داوطلبان در گرو قبولی در مصاحبه است و در واقع پذیرفته گان نهایی همان پذیرفته شدگان در مصاحبه هستند به طوری که دانشگاه ها و موسسات تحت نظر وزارت بهداشت، پس از اتمام مصاحبه، نمرات کتبی داوطلبان شرکت کننده را به مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌کنند و این مرکز پس از بررسی نمرات و تاثیر عوامل مختلفی همچون سهمیه، نتایج نهایی را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌دارد.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 بالاخره پس از تعویق های مکرر به دلیل شیوع ویروس کرونا در روزهای 10، 11 و 12 مردادماه برگزار شد و در پی آن داوطلبان به دنبال اعلام نتایج نهایی هستند که طبق تقویم این آزمون قرار بر انتشار نتایج نهایی در اواخر شهریورماه از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بوده است.

طبق اطلاعیه ها و اخبار جدید، نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت طی هفته آخر آبان ماه 99، منتشر می‌شود. تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان دقیق اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متتشر نگردیده است اما به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

داوطلبان برای دریافت اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند.

  • مرحله اول: تمامی شرکت کنندگان باید برای دریافت نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت باید به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” مراجعه نمایند.
  • مرحله دوم: پس از مراجعه به سایت بایستی بر روی گزینه ” دکتری تخصصی Ph.D ” از منوی سمت راست سایت کلیک کنند.
  • مرحله سوم: در صفحه جدید بایستی از منوی سمت چپ برروی گزینه ” نتیجه نهایی آزمون ” کلیک نمایند.
  • مرحله چهارم: پس از کلیک مجدد بر روی گزینه نتیجه نهایی، داوطلب باید در صفحه جدید کدملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” جستجو ” کلیک کنند.
  • مرحله پنجم: در پی اقدامات بالا یک پیامک حاوی رمز ورود با عنوان “ یک بار رمز ” به شماره تلفن همراه وارد شده، ارسال می‌شود که داوطلبان به کمک آن می‌توانند وارد پروفایل خود شده ونتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت را رویت کنند.

درحال حاضر لینک مربوط به اعلام نتایج نهایی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر نگردیده است، اما به محض فعال شدن لینک، این مقاله با راهنمای تصویری بروز رسانی خواهد شد.

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 | کارنامه

پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت، شرکت کنندگان در مصاحبه این آزمون به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول که در مصاحبه پذیرفته شده اند، می‌توانند کارنامه خود را چند روز بعد از اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت دریافت کنند.

این کارنامه حاوی مواردی از جمله نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب می‌باشد.

دسته دوم که با عبارت مردود در رویت نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت مواجه شده اند؛ این گروه می‌توانند چند روز پس از اعلام نتایج نهایی، کارنامه ای که برای مردودین منتشر می‌شود را دریافت کنند.

این کارنامه حاوی مواردی از جمله نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل می‌باشد که می‌توانند آن را دریافت کنند و نمرات خود را رویت کنند.

برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره