دکتریدکتری وزارت بهداشت

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت 99 | تاریخ و نحوه مشاهده نتایج آزمون ۹۹

کانال تلگرام تحصیلی     

داوطلبانی که پس از انتشار نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، به مصاحبه دعوت شده اند، پس از شرکت در در زمان های مقرر در مصاحبه، به دنبال اعلام نتایج نهایی هستند تا از وضعین فبولی و یا عدم قبولی خود آگاه شوند. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 می‌پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

آزمون دکتری وزارت بهداشت به صورت نیمه متمرکز برگزار می‌شود یعنی پس از اینکه داوطلبان شرکت کننده در آزمون طبق نتایج اولیه شان، مجاز به انتخاب رشته شدند، انتخاب رشته می‌کنند و براساس نمره اکتسابی در کد رشته محل های انتخابی در فرم انتخاب رشته شان، دعوت به مصاحبه می‌شوند.

نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت در گرو قبولی داوطلبان در مصاحبه می‌باشد و بایستی سعی کنند در مصاحبه پذیرفته شوند به همین دلیل تمامی شرکت کنندگانی که در مرحله مصاحبه شرکت کرده اند، به دنبال زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت می‌باشند.

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت 99

در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمامی جنبه های زندگی انسان تحت تاثیر قرار گرفته است که تعویق آزمون دکتری وزارت بهداشت نیز این موضوع مستثنی نیست. تعویق آزمون دکتری وزارت بهداشت باعث تغییر تقویم برگزاری این آزمون شده است.

آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور در روزهای 10، 11 و 12 مردادماه سال 99 برگزار شد و بر خلاف تقویم برگزاری آزمون که زمان اعلام نتایج نهایی را در اواخر شهریورماه اعلام کرده بود، در اواخر آبان ماه نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت، اعلام خواهد شد.

طبق توضیحات بالا، اطلاعیه ها و اخبار جدید، نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت در هفته آخر آبان ماه 99، منتشر خواهد شد اما تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان دقیق اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت متتشر نگردیده است اما به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

نحوه مشاهده نتایج نهایی دکتری بهداشت 99

داوطلبانی که در مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کرده و به دنبال دریافت اعلام نتایج نهایی هستند، برای دریافت نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت خود، کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند.

  • مرحله اول: به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی “ sanjeshp.ir ” مراجعه کنید.
  • مرحله دوم: پس از مراجعه به سایت بایستی بر روی گزینه ” دکتری تخصصی Ph.D ” از منوی سمت راست سایت کلیک نمایید.
  • مرحله سوم: در صفحه جدید از منوی سمت چپ بر روی گزینه ” نتیجه نهایی آزمون ” کلیک کنید.
  • مرحله چهارم: در صفحه جدید مجدد بر روی گزینه نتیجه نهایی کلیک کرده و سپس، کدملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و سپس بر روی گزینه ” جستجو ” کلیک نمایید.
  • مرحله پنجم: پس از طی مراحل فوق، یک پیام کوتاه حاوی رمز ورود با عنوان ” یک بار رمز ” به شماره تلفن همراهی که وارد کرده اید، ارسال می‌شود که بایستی به کمک آن  وارد پروفایل خود شوید و نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت را دریافت نمایید.

به دلیل اینکه لینک مربوط به اعلام نتایج نهایی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر نگردیده است راهنمای تصویری در این مقاله قرار نداده ایم، اما به محض فعال شدن لینک، راهنمای تصویری نیز فعال خواهد شد.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره