کارشناسی ارشدانتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

اعلام نتایج ارشد بدون کنکور پردیس 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های پردیس خودگردان ۱۴۰۰ به دو طریق امکان پذیر است. متقاضیان یا بابستی در ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری ثبت نام کنند و یا در مصاحبه تخصصی دانشگاه های پردیس که فراخوان منتشر کرده اند، شرکت کنند. به هر حال از هر دو طریق متقاضیان در نهایت بایستی نتایج ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 1400 را دریافت نمایند تا از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع شوند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان و نحوه اعلام نتایج ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 1400 ارائه کرده ایم.

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس 1400 | سوابق تحصیلی

از آنجایی که ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های پردیس خودگردان 1400 پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کارشناسی ارشد انجام می شود، ثبت نام و اعلام نتایج آن پس از شروع نیمسال اول خواهد بود و پذیرفته شدگان این مرحله می توانند از نیمسال تحصیلی دوم وارد دانشگاه شوند. 

تاکنون سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون  اعلام نتایج کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های پردیس خودگردان 1400 اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود نتایج تا اواخر دی ماه و قبل از شروع بهمن ماه اعلام گردد. با این حال نیز به محض دریافت اخبار جدید، زمان دقیق را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تاکنون زمان دقیق نتایج بدون پردیس ۱۴۰۰ اعلام نشده است.به محض اعلام در این قسمت منتشر خواهد شد.

 

نحوه مشاهده نتایج ارشد

اشاره کوتاهی کردیم که اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400 همانند نتایج دیگر دانشگاه ها از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر است. متقاضیان می توانند طبق مراحل زیر عمل کرده و نتایج خود را دریافت کنند.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت گزینه ” کارشناسی ارشد ” را انتخاب نمایید.

کارشناسی ارشد

3️⃣ بر روی لینک ” اعلام نتایج سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد ناپیوسته – سال 1400 ”  کلیک کنید. 

4️⃣ برای مشاهده نتایج دو روش پیش روی شما می باشد. در روش اول  نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد و عبارت امنیتی و در روش دوم شماره پرونده، شماره شناسنامه و عبارت امنیتی بایستی وارد شود. یکی از روش ها را انتخاب کنید و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه ” مشاهده نتیجه ” کلیک کنید.

چنانچه نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پردیس خودگردان 1400، بر روی سایت سازمان سنجش قرار گیرد، راهنمای تصویری را به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس 1400 | استعداد درخشان

پذیرش بر اساس سهمیه استعداد درخشان دانشگاه های پردیس خودگردان معمولا یکبار در سال و برای جذب دانشجو جهت تحصیل در نیمسال اول و ورودی مهرماه انجام می شود  بنابراین نتایج تا اواخر شهریور ماه اعلام می شود تا متقاضیان پذیرفته شده بتوانند مراحل ثبت نام حضوری خود را در دانشگاه محل قبولی انجام دهند.

تاکنون زمان دقیق نتایج بدون پردیس ۱۴۰۰ اعلام نشده است.به محض اعلام در این قسمت منتشر خواهد شد.

 

نحوه مشاهده نتایج ارشد 

چنانچه موفق به ثبت نام کارشناسی ارشد آزمون کنکور با سهمیه استعداد درخشان  در دانشگاه های پردیس خودگردان شده اید، می توانید در تاریخ های اعلام شده از سوی دانشگاه مدنطرتان به سایت دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه کنید و از طریق لینک فعال اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1400  –  1401 از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع گردید.

لازم به ذکر است برخی از دانشگاه های پردیس خودگردان، نتایج ثبت نام کارشناسی ارشد ویژه استعداد درخشان را از طریق تماس تلفنی به قبول شدگان نیز اعلام می کنند.

 

مشاوره پذیرش ارشد بدون کنکور پردیس 1400

در مطلب بالا اطلاعات کاملی از اعلام نتایج ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه های پردیس خودگردان بر اساس سهمیه استعداد درخشان و همینطور سوابق تحصیلی ارائه کردیم، چنانچه سوالی دارید، برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نتایج ثبت نام کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ‌های پردیس چه زمان اعلام می شود؟

معمولا نتایج ارشد بدون کنکور پردیس در اواخر دی ماه اعلام می شود.

شرکت کنندگان در پذیرش ارشد استعداد درخشان دانشگاه پردیس خودگردان چه زمانی می توانند نتایج خود را دریافت کنند؟

نتایج پذیرش استعداد تحصیلی معمولا تا قبل از شروع نیمسال اول تحصیلی در اواخر شهریور ماه اعلام می شود.

نحوه دریافت نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان به چه صورت است؟

در متن مقاله فوق به نحوه دریافت نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان اشاره کردیم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره