سایر موضوعاتسایر آزمون ها

برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد | دانلود و نصب اپلیکیشن

کانال تلگرام تحصیلی     

با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و برای رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ابتلا دانشجویان دانشگاه آزاد، ستاد آموزش مجازی دانشگاه آزاد، برای تجمع کمتر افراد در زمان امتحانات و با توجه به اینکه امتحانات به صورت حضوری برگزار می شود، امکان تغییر حوزه امتحانی را برای دانشجویان رشته های پزشکی و غیر پزشکی، از طریق دانلود برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد فراهم کرده است. در ادامه ضمن معرفی و قرار دادن لینک دانلود این برنامه، راهنمای تغییر محل آزمون را نیز قرار داده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد

برای تمامی دانشجویان غیربومی دانشگاه آزاد در هر واحدی که درحال تحصیل می‌باشند و در رشته های پزشکی و غیرپزشکی و در مقاطع مختلف، این امکان فراهم است که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از شهر محل زندگی خود برای امتحانات خارج نشوند. و از طریق سامانه امتحانات دانشگاه حوزه امتحانی خود را به واحد دانشگاهی محل تحصیل خود تغییر دهند.

خالی از لطف نیست اشاره کنیم علاوه بر تغییر حوزه امتحانات دانشگاهی دانشجویان دانشگاه آزاد، امکان تغییر محل آزمون جامع دکتری نیز از طریق نرم افزار امن آزمون، امکان پذیر می‌باشد.

دانلود برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد 

لازمه تغییر حوزه امتحانی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا و همینطور کاهش تردد دانشجویان در شهرهای مختلف، دانشجویان بایستی در ابتدا نرم افزار امن آزمون را دانلود کنند.

 لینک دانلود این نرم افزار در سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی ” azmoon99.iau.ac.ir ”  موجود است که داوطلبان می‌توانند به آن مراجعه کرده و نسبت به دانلود نرم افزار امن آزمون و تکمیل روند تغییر حوزه امتحانی اقدام کنند.

برای سهولت دریافت نرم افزار امن آزمون توسط دانشجویان دانشگاه آزاد در ادامه لینک دانلود این نرم افزار را قرار داده ایم. کافی است متقاضیان بر روی لینک زیر کلیک کرده و نرم را دریافت کنند.

لینک دانلود نرم افزار امن آزمون دانشگاه آزاد

لازم به ذکر است این نرم افزار بر روی گوشی اندروید با سیستم عامل اندروید، که نسخه اندروید آن 5 و یا 5 به بالا باشد، قابل اجراست.

برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد | راهنمای دانلود و نصب

دانشجویان برای تغییر حوزه امتحانی خود کافی است طبق راهنمای زیر، مراحل را طی کنند.

  • مرحله اول: همانطورکه پیش‌تر نیز اشاره کردیم، تغییر حوزه امتحانات دانشگاهی و همینطور تغییر حوزه آزمون جامع دکتری به واسطه نرم افزار امن آزمون، امکان پذیر است بنابراین دانشجویان  ابتدا باید این نرم افزار را از سایت ” azmoon99.iau.ac.ir ”  دانلود و مطابق توضیحات فوق بر روی تلفن همراه با سیستم عامل اندروید نسخه 5 به بالا نصب کنند.

لینک دانلود نرم افزار امن آزمون در این مقاله قرار داده شده است که برای سهولت در روند دریافت، دانشجویان می‌توانند از طریق این مقاله نرم افزار را دریافت کنند.

راه اندازی نرم افزار

  • مرحله دوم: پس از دریافت و نصب نرم افزار امن آزمون بر روی گوشی تلفن همراه، می‌بایست در صفحه ابتدایی در کادر مربوطه شماره موبایل خود را در وارد کرده و بر روی گزینه ” ورود ”  کلیک نمایید.
  • مرحله سوم: برای ورود به اپلیکیشن، به شماره تلفنی که وارد کرده اید، یک کد اعتبار سنجی ارسال می‌شود که بایستی آن را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” تایید ” کلیک نمایید.

تکمیل اطلاعات دانشجو

  • مرحله چهارم: در ادامه صفحه جدیدی برای کاربر نمایش داده می‌شود که بایستی در کادرهای تعیین شده، جهت احراز هویت، شماره دانشجویی و کدملی خود را وارد کنید.
  • مرحله پنجم: دانشجویان پس از وارد کردن اطلاعات خود، وارد صفحه جدیدی می‌شوند که اطلاعات آنها به همراه تاریخ آزمون در بالای این صفحه موجود می‌باشد که برای تغییر حوزه امتحانی باید بر روی گزینه ” تغییر مرکز ” را انتخاب کنند.

تغییر مرکز

  • مرحله ششم: داوطلبان دراین مرحله و پس از انتخاب گزینه تغییر مرکز، باید بر روی گزینه ” جستجو ” کلیک کنند تا تمامی واحدهای دانشگاهی آزاد که شرایط برگزاری امتحانات را دارند، نمایش داده شوند. دانشجویان می‌توانند با توجه به لیست واحدهای دانشگاهی ارائه شده، حوزه امتحانی خود را تغییر دهند.
  • مرحله هفتم: در مرحله آخر، برای چک کردن اطلاعات توسط دانشجو، برای بار دیگر اطلاعات نمایش داده می‌شود و در صورتی که تمامی موارد صحیح باشد باید گزینه ادامه را انتخاب کنید در غیراینصورت بایستی برای ویرایش اقدام کنید.

اکثر واحدهای دانشگاه آزاد امتحانات خود را از طریق برنامه امن آزمون برگزار می‌کنند. اما ممکن است واحد دانشگاهی یا استادی تصمیم بگیرد امتحان را به شیوه ای متفاوت برگزار کند.

این نکته لازم به ذکر است که این برنامه برای امتحانات ترم پیش طراحی و استفاده شد؛ نباید فراموش کرد که وضعیت برگزاری امتحانات بستگی به شرایط کرونا و تصمیم گیری مسئولین دارد. برای اطلاع از آخرین خبرها دانتل را دنبال نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره