آزمون های استخدامیسایر موضوعات

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز س در تاریخ ۹ تا ۱۴ بهمن ماه 1402 می باشد. هر ساله سازمان سنجش و آموزش کشور آزمون استخدامی برگزار می‌کند و افرادی که موفق به قبولی در این آزمون شوند می‌توانند وارد مرحله مصاحبه شوند. با توجه به برگزاری آزمون به صورت سالانه ضروری است که داوطلبان از زمان ثبت نام اطلاع دقیق داشته باشند تا با مشکلی مواجه نشوند. در این مطلب به بررسی کامل زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آزمون استخدامی آموزش و پرورش تنها یکبار در سال برگزار می‌شود به همین دلیل اطلاع از زمان ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ بسیار حائز اهمیت است چراکه با از دست دادن مهلت تعیین شده برای نام نویسی باید تا سال آینده برای ثبت‌نام صبر نمایید. برای کسب اطلاع شما عزیزان در این مطلب به بررسی کامل زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 پرداخته‌ایم. 

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به عهده سازمان سنجش و آموزش کشور است و متقاضیان برای نام نویسی آزمون بایستی به این سامانه با آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند. سازمان سنجش با توجه به نیروی مورد نیاز ارگان های دولتی مختلف، آزمون استخدامی را برگزار کرده و بر این اساس اقدام به نیرو پذیرش می‌کند. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز ۱۴۰۳ در تاریخ ۹ بهمن آغاز و تا ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. 

پس از اینکه دستورالعمل استخدام آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش تدوین شد، اطلاعیه ای از سوی این سازمان منتشر شده و طی آن تاریخ دقیق و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام می‌گردد. در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام آزمون در سال ۱۴۰۳ مشخص نشده است. اما انتظار می‌رود که مانند روند سال گذشته باشد. 

به محض اطلاع رسانی در مورد تاریخ دقیق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1403 این مطلب بروزرسانی خواهد شد. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.  

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

تمدید مهلت زمان ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش 1403

بسیاری از افراد در زمان اولیه ثبت نام موفق به ثبت نام نمی‌شوند و مهلت نام نویسی را از دست می‌دهند. اما جای نگرانی در این شرایط وجود ندارد چراکه سازمان سنجش معمولا هر سال زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را تمدید می‌کند و فرصت مجددی در اختیار متقاضیان متاخر قرار می‌گیرد. 

سال گذشته زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای تمامی رشته ها در حدود ۳ تا ۷ روز تمدید شد. در سال ۱۴۰۳ هنوز زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

تقویم زمانی استخدام آموزش و پرورش

آزمون استخدامی آموزش و پرورش تقویم زمانی مشخصی دارد که توسط سازمان سنجش و آموزش کشور تعیین شده و به در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. اطلاع از تقویم زمانی به متقاضایان کمک می‌کند تا بتوانند در زمان های تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهند.

در حال حاضر تقویم زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ مشخص نشده است اما داوطلبان می‌توانند با مشاهده جدول زمانی سال گذشته در مورد بازه زمانی نسبی ثبت نام در سال جدید نیز مطلع شوند. 

تقویم زمانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
ثبت نام آزمون   ۹  تا ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
تمدید زمان ثبت نام آزمون اعلام نشده
دریافت کارت ورود به جلسه ۳ روز پیش از برگزاری آزمون
برگزاری آزمون استخدامی
  • آموزگار ابتدایی و استثنائی: ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲
  • دبیری و هنرآموز: ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
نتایج اولیه
  • آموزگاری ابتدایی و استثنائی: فروردین ماه ۱۴۰۳
  • دبیری و هنرآموزی: خرداد ماه ۱۴۰۳
مصاحبه نیمه اول شهریور 1402
نتایج نهایی اواخر مهر 1402

 

مشاوره زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

متقاضیانی که در زمان تعیین شده موفق به ثبت نام در آزمون نشده اند، می‌توانند در زمان تمدید مهلت نسبت به نام نویسی در آزمون اقدام کنند. با این حال توصیه می‌شود که متقاضیان با پیگیری اخبار مربوط به جدول زمانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در همان روزهای ابتدایی اقدام به نام نویسی نمایند تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشوند. توجه داشته باشید که امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام و همچنین تمدید مهلت وجوود دارد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در مورد زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای تان وجود دارد و یا در روند نام نویسی در سایت سنجش با مشکلی مواجه شده اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 چه تاریخی است؟

    تاریخ دقیق ثبت نام در سال جدید هنوز مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این مطلب از سایت دانتل کو قرار خواهد گرفت.

  2. آیا زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید خواهد شد؟

    بله سازمان سنجش هر ساله مهلت نام نویسی آزمون را تمدید خواهد کرد. 

  3. چندبار در سال امکان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش وجود دارد؟

    این آزمون تنها یکبار در سال برگزار می‌شود و در صورت از دست دادن مهلت نام نویسی بایستی یکسال برای شرکت در آن صبر نمایید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

‫20 دیدگاه ها

    1. سلام مگه ثبت نام کردین که منتطر ازمون هستین .
      هنوز که ازمون استخدامی دبیر و اموزگاری ۱۴۰۳ تاریخ ثبت نامش اعلام نشده

  1. سلام. فارق التحصیلان شهریور ۱۴۰۳ می‌توانند در آزمون شرکت کنند؟
    تو رو خدا برای چند واحد یکسال مارو عقب نندازید تاریخ فارق التحصیلی بذارین آخر شهریور

  2. سلام وقت بخیر.خواهشا برای آزمون آموزگاری رشته حسابداری را مجاز کنید.بهتر نیست معلم ریاضی قوی داشته باشه؟؟

  3. سلام، من ۲۷سالمه،دیپلم تجربی دارم،میخوام ثبت نام کنم نمیدونم چطوری از کجاشروع کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

  4. سلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای رشته آموزگاری ابتدایی رشته شیمی چه زمانیست؟

  5. سلام میخواستم بپرسم چرا با این همه پذیرش استخدامی اموزش و پرورش اصلا به رشته کتابداری توجهی نمیشه ایا امسال هم پذیرش نداره گفتن امسال استخدامی محدودیت رشته ای نداره یعنی همه رشته ها میتونن شرکت کنن ایا صحت داره لطفا یکی اصلاع رسانی کنه ممنون میشم

  6. سلام ثبت نام ازمون دبیری ۱۴۰۳ کی هست چرا تو سیستم تاریخ رو اعلام نکردن فقط تاریخ ازمون هنراموزو پرورشی هست لطفا تاریخ رو بگید نمیخوام جا بمونم فوق لیسانس جغرافیا هستم متاهل ۳۲ سالمه

  7. سلام ازتون خواهش میکنم آزمون دبیری ۱۴۰۳ زودتر از سال قبل برگزار کنید من امسال آخرین سالی که میتونم شرکت کنم اگر زودتر آزمون نسبت به پارسال برگزار شود از اردیبهشت به بعد سنم تقاضا نمیکنه توروخدا زودتر برگزارکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره