سایر موضوعاتتحصیل در خارج

زمان ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام لاتاری آمریکا 2025 چه تاریخی می باشد؟ افرادی که متقاضی مهاجرت به آمریکا هستند، می توانند با اطلاع از زمان ثبت نام گرین کارت آمریکا از طریق سایت رسمی Lottery اقدام به شرکت در این قرعه کشی نمایند. زمان ثبت‌نام معمولا در اواسط ماه اکتبر (مهر ماه) تا اواسط ماه نوامبر (آبان ماه) است. متقاضیانی که قصد شرکت در لاتاری را دارند باید از تاریخ 12 مهرماه لغایت 16 آبان ماه 1402 مراحل ثبت‌نام خود را در این قرعه کشی بزرگ تکمیل کنند. در ادامه جهت دریافت جزئیات تکمیلی پیرامون زمان ثبت نام لاتاری lottery آمریکا ۲۰۲۵ همراه ما باشید.

 

زمان ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا

زمان ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2025 به طور هماهنگ در سراسر جهان از اواسط ماه اکتبر یعنی مهرماه آغاز گردیده است و تا اواسط ماه نوامبر یعنی آبان ماه ادامه دارد.

زمان ثبت نام از تاریخ ، از روز چهارشنبه 4 اکتبر 2023 (12 مهر 1402) تا روز سه شنبه 7 نوامبر 2023 (16 آبان 1402) می باشد.

طی هر سال، دستورالعمل شرکت در لاتاری آمریکا که معروف به ویزای مهاجرتی تنوع نژادی نیز می باشد، از طریق سایت اداره مهاجرت آمریکا منتشر می شود. این دستورالعمل در بر دارنده زمان ثبت نام لاتاری آمریکا و همینطور شرایط ثبت نام Lottery آمریکا می باشد و متقاضیان از طریق آن می توانند از تاریخ دقیق ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۵ مطلع گردند.

بر اساس مندرجات این اطلاعیه که از طریق سایت لاتاری آمریکا به نشانی اینترنتی ” dvprogram.state.gov ” منتشر شده است، ثبت نام لاتاری از 13 مهرماه آغاز شده است و متقاضیان مهاجرت به آمریکا از 13 مهرماه الی 17 آبان ماه فرصت دارند تا مراحل ثبت‌نام خود تکمیل کنید.

پس از اینکه مهلت ثبت نام lottery آمریکا 2025 به پایان برسد، سایت ثبت نام اقدام به قرعه کشی کرده و سپس اسامی برندگان را اعلام می کند.

 

تمدید مهلت ثبت نام لاتاری آمریکا ۱۴۰۲

مهلت ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا معمولا یک بازه زمانی یک ماهه از اواسط ماه اکتبر تا اواسط ماه نوامبر است. اگر به دنبال مهاجرت به آمریکا هستید و قصد دارید در Lottery 2025 برنده شوید، توصیه می کنیم که ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید و در روزهای ابتدایی اقدام نمایید.

زمان ثبت نام لاتاری آمریکا از تاریخ 4 اکتبر تا 7 نوامبر اعلام شده است؛ یعنی از تاریخ 12 مهرماه 1402 آغاز شده است و تا روز سه شنبه 16 آبان ماه ادامه دارد. می توانید برای ثبت‌نام به سایت dvprogram.state.gov مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام لاتاری قابل تمدید نیست و متقاضیان خارج از این بازه زمانی نمی توانند اقدام به ثبت‌نام و ارسال مدارک در سایت نامبرده نمایند.

 

ثبت نام گرین کارت آمریکا ۱۴۰۲

در زمان ثبت نام لاتاری آمریکا 2025 تمامی متقاضیان فرصت دارند تا فرم ثبت نام lottery را به صورت آنلاین در سایت ثبت نام تکمیل کنند.

پس از اینکه مهلت ثبت نام لاتاری به پایان برسد، قرعه کشی توسط سیستم های کامپیوتری انجام می شود و تمامی کسانی که در این مرحله برنده شوند، پس از طی کردن فرآیند های اداری و پشت سر گذاشتن مصاحبه و … می توانند در آمریکا زندگی کنند و از حقوق شهروندی آمریکا بهره مند گردند.

مرحله ثبت نام lottery تا وارد شدگان برندگان به آمریکا، دو سال زمان می برد؛ به همین دلیل نام قرعه کشی بر اساس سال ورود برندگان انتخاب می گردد. لاتاری 2025 یعنی ثبت‌نام در این قرعه کشی در سال 2022 انجام می شود و برندگان در سال 2025 گرین کارت آمریکا را دریافت خواهند کرد.

هر ساله میلیون ها نفر از سراسر جهان در لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت می کنند و همین موضوع سبب می شود که ترافیک این سایت در روزهای پایانی زمان ثبت نام لاتاری آمریکا  زیاد شود؛ اطلاع از مهلت ثبت نام لاتاری آمریکا 2025 این امکان را به متقاضیان می دهد تا در روزهای ابتدای بدون مشکل مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره زمان ثبت نام لاتاری lottery آمریکا 2025

به برندگان لاتاری، گرین کارت آمریکا که در واقع یک کارت شناسایی است، تعلق می گیرد؛ افرادی که گرین کارت آمریکا را دریافت می کنند در واقع اقامت دائمی آمریکا را دریافت کرده اند.

کسب اقامت دائم در آمریکا به این معنی است که افراد از حق کار و زندگی در آمریکا بهره مند می شود و نیازی به ویزا برای ورود به این کشور ندارند. افرادی که گرین کارت آمریکا داشته باشند، پس از 5 سال از صدور آن در صورت داشتن شرایط قانونی می توانند جهت کسب تابعیت آمریکا اقدام کنند.

البته موضوع مهمی که وجود دارد این است که برنده شدن در لاتاری به معنای ورود قطعی اسامی پذیرفته شدگان به خاک آمریکا نمی باشد؛ افراد باید منتظر دعوت شدن به سفارت آمریکا باشند و مدارک کامل خود را ارائه دهند. در صورتی که تمامی مراحل مصاحبه و ارسال مدارک خود را با موفقیت پشت سر بگذارند، موفق به دریافت ویزا آمریکا می شوند و پس از صدور ویزا می توانند به این کشور سفر کنند.

صورتی که با مطالعه این مقاله، ابهاماتی پیرامون نحوه استفاده از زمان ثبت نام لاتاری برایتان وجود دارد، می توانید برای دریافت راهنمایی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را از مشاوران دانتل دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام لاتاری lottery آمریکا و نحوه شرکت در آن می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام لاتاری آمریکا 2025 آمریکا چه تاریخی می باشد؟

    زمان ثبت نام لاتاری آمریکا معمولا یک بازه زمانی یک ماهه از اکتبر تا نوامبر می باشد.

  2. مهلت ثبت نام لاتاری lottery 2025 در نظر گرفته شده چند هفته می باشد؟

    معمولا یک بازه زمانی چهار الی پنج هفته ای برای ثبت نام در نظر گرفته می شود.

  3. نحوه ثبت‌نام لاتاری آمریکا چگونه است؟

    متقاضیان مهارجرت برای آمریکا باید جهت ثبت‌نام در زمان‌های اعلام شده به سایت رسمی آن مراجعه کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره