تحصیل در خارجسایر موضوعات

هزینه ثبت نام لاتاری 2024

کانال تلگرام تحصیلی     

هزینه ثبت نام لاتاری 2024 چقدر است؟ یکی از سوالاتی که برای متقاضیان مهاجرت به آمریکا وجود دارد، هزینه ثبت نام در قرعه کشی لاتاری برای اخذ گرین کارت آمریکا می باشد. ثبت‌نام اینترنتی لاتاری در یک بازه زمانی یک ماهه از اواسط اکتبر تا اواسط نوامبر انجام می شود؛ متقاضیان از 13 مهر ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت dvprogram.state.gov اقدام به تکمیل ثبت‌نام و ارسال مدارک خود نمایند. ثبت‌نام در لاتاری 2024 هزینه‌ای ندارد و برای تمامی افراد رایگان است. اما اگر قصد دارید از خدمات موسسات مختلف برای ثبت‌نام استفاده کنید، باید هزینه ای را به عنوان دستمزد به موسسه مربوطه پرداخت کنید. جهت کسب جزئیات بیشتر پیرامون هزینه ثبت نام لاتاری lottery تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هزینه ثبت نام لاتاری آمریکا 2024

برای بسیاری از افراد که علاقه مند به مهاجرت هستند، این سوال وجود دارد که آیا ثبت‌نام در لاتاری 2024 هزینه‌ای دارد و این هزینه چقدر می باشد. سوالی که در ادامه به آن پاسخ داده ایم.

هزینه ثبت نام لاتاری آمریکا 2024 به صورت رایگان می باشد و در واقع دولت آمریکا برای بررسی فرم های ثبت‌نام و همینطور شرکت در قرعه کشی هیچ گونه هزینه‌ای را از افراد دریافت نمی کند.

در این میان تعداد زیادی از موسسات مهاجرتی وجود دارند که به ازای دریافت هزینه مشخصی از افراد، ثبت‌نام لاتاری آمریکا را برای آن ها انجام می دهد. همین موضوع سبب شده است که بسیاری از افراد گمان می کنند که ثبت‌نام در نیازمند پرداخت هزینه است. 

درج اطلاعات درست و همینطور ارسال مدارک در فرم ثبت‌نام از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین اگر برای تکمیل ثبت‌نام به موسسات واسطه مراجعه می کنید، برای ثبت‌نام در lottery هزینه‌ای را پرداخت نخواهید کرد و صرفا باید دستمزد خدمات تکمیل فرم ثبت‌نام را به موسسه مربوطه پرداخت کنید. 

اگر مایل به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای به شرکت های واسطه برای تکمیل فرم ثبت‌نام لاتاری نیستید، می توانید خود به سایت ” dvprogram.state.gov ” مراجعه کنند و بدون پرداخت هزینه ثبت نام لاتاری lottery آمریکا 2024 مراحل نام نویسی و ارسال مدارک خود را تکمیل کنید تا به طور رسمی وارد قرعه کشی شوید.

ثبت نام لاتاری

هر ساله آمریکا از در یک بازه زمانی بین ماه های اکتبر و و نوامبر، زمینه ثبت‌نام در گسترده ترین برنامه مهاجرتی آمریکا یعنی لاتاری را برای تمامی افراد در سراسر جهان فراهم می کند. بسیاری از افراد در آرزوی مهاجرت به آمریکا هستند اما به دلایل مختلفی نتوانسته اند از روش هایی همچون مهاجرت کاری، تحصیلی و … موفق به کسب مجوز اقامت در این کشور شوند.

امید به برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت از این طریق از روش های مهاجرت به آمریکا می باشد. هزینه ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2024 رایگان و تاریخ آن از از تاریخ 5 اکتبر آغاز شده است و تا 8 نوامبر ادامه دارد؛ بنابراین متقاضیان می توانند از تاریخ 13 مهرماه تا 17 آبان ماه 1401 برای ثبت‌نام لاتاری اقدام کنند.

مشاوره هزینه ثبت نام لاتاری lottery آمریکا ۲۰۲۴

ثبت‌نام در لاتاری آمریکا 2024 کاملا رایگان است و افرادی که با نحوه ثبت‌نام آشنا هستند می توانند بدون واسطه و بدون نیاز به موسسات واسطه ای که خدمات تکمیل فرم ثبت‌نام را به متقاضیان ارائه می دهند، مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

تکمیل فرم ثبت‌نام lottery نیازمند این است که ثبت نام کنندگان با زبان انگلیسی آشنا باشند تا بتوانند مندرجات فرم را درک کرده و تکمیل نمایند.

در صورتی که در زمان تکمیل فرم ثبت‌نام lottery آمریکا با مشکل مواجه شده اید و یا سوالی دارید، می توانید برای دریافت خدمات مشاوره و همینطور پاسخ سوالاتتان با مشاوران مرکز مشاوره دانتل تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام لاتاری lottery می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

هزینه ثبت نام لاتاری چقدر است؟

ثبت نام در lottery آمریکا 2024 به صورت رایگان انجام می شود.

آیا ثبت نام لاتاری رایگان است؟

بله، جزییات تکمیلی پیرامون این موضوع در متن مقاله فوق آورده شده است.

چرا موسسات مختلف از متقاضیان می خواهند هزینه‌ی ثبت‌نام lottery را بپردازند؟

موسسات واسطه برای ارائه خدمات تکمیل فرم ثبت‌‌نام از متقاضیان مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت می کنند تا ثبت‌نام آن ها را تکمیل کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره