دکتریثبت نام آزمون دکتری

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد درخشان ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است چراکه در صورت از دست دادن زمان ثبت نام، زحمات‌شان از بین خواهد رفت. دانشگاه های سراسری زمان ثبت نام را به صورت اختصاصی از طریق سامانه دانشگاه اطلاع رسانی می‌کنند. علاوه بر دانشگاه های سراسری، داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد نیز اقدام نمایند. در این مطلب به بررسی کامل زمان ثبت نام بدون آزمون دکتری استعداد درخشان 1403 می‌پردازیم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۳

دانشگاه های سراسری هر ساله در بازه های زمانی مختلفی اقدام به ثبت‌نام بدون آزمون دکتری ۱۴۰۳ بر اساس استعداد درخشان می‌نمایند. دانشگاه های سراسری زمان دقیقی برای ثبت نام دکتری بدون آزمون ندارند و هر دانشگاه زمان دقیق را در سایت خود به صورت اختصاصی منتشر خواهد کرد. 

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۳ از سوی هر دانشگاه به صورت جداگانه اعلام می شود. به محض اعلام در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به طور معمول زمان ثبت نام بدون آزمون دکتری استعداد درخشان از ماه دی شروع می‌شود و تا اردیبهشت ماه نیز به طول می‌انجامد. در حال حاضر دانشگاه ها زمان ثبت‌نام دکتری بدون آزمون را منتشر نکرده اند اما برای کسب اطلاع شما عزیزان، زمان ثبت‌نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه های مختلف در سال گذشته را گردآوری کرده ایم. 

 

تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری 1403

به طور معمولا زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد درخشان ۱۴۰۳ بر اساس استعداد درخشان نزدیک به یک ماه به طول می‌انجامد و در این مدت تمامی داوطلبان با پیگیری اطلاعیه های دانشگاه مورد نظر خود می‌توانند در زمان مقرر برای ثبت نام اقدام نمایند. 

زمان ثبت نام بدون آزمون دکتری

در صورت از دست دادن زمان ثبت نام نیز معمولا دانشگاه ها برای چند روز زمان ثبت نام را تمدید خواهند کرد. اما در غیر این صورت داوطلبان باید به دنبال راه های دیگری همچون ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور و دانشگاه آزاد باشند. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد درخشان ۱۴۰۳ در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

زمان ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

علاوه بر دانشگاه های سراسری، دانشگاه آزاد نیز هر ساله اقدام به پذیرش دکتری بدون آزمون و بر اساس استعداد درخشان می‌نماید. داوطلبان باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه برای نام نویسی اقدام نمایند. 

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده است اما سال گذشته تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه داشت. انتظار می‌رود در سال جدید نیز در همین بازه زمانی انجام گیرد. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان دقیق ثبت نام در سال 1403، این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

 

مشاوره زمان ثبت نام دکتری استعداد درخشان ۱۴۰۳

متقاضیانی که قصد ثبت نام دکترا بدون آزمون را دارند، باید اطلاعیه های سایت دانشگاه مورد نظر خود را بررسی کرده و در زمان های اعلام شده اقدامات لازم را انجام دهند. دانشگاه‌های آزاد و پیام نور نیز به صورت بدون آزمون در مقطع دکتری دانشجو پذیرش می‌کنند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۳ برای‌تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی مشاوره تحصیلی تلگرام کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام بدون آزمون دکتری استعداد درخشان 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام بدون بدون آزمون 1403 چه تاریخی است؟

    تاریخ دقیق ثبت نام به دانشگاه بستگی دارد و در اطلاعیه های اختصاصی دانشگاه اعلام می‌گردد.

  2. دانشگاه آزاد نیز به صورت بدون آزمون دانشجو پذیرش می‌کند؟

    بله داوطلبان می‌توانند در زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام نمایند. 

  3. آیا زمان ثبت نام بدون آزمون دکتری استعداد درخشان ۱۴۰۳ تمدید می‌شود؟

    ممکن است برخی از دانشگاه ها زمان ثبت نام را تمدید کنند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره