دکتریدکتری وزارت بهداشت

اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

اعلام نتایج مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ آخرین مرحله از این آزمون می باشد. داوطلبانی که پس از برگزاری مرحله انتخاب رشته، دعوت به مصاحبه شده و در یک یا چند کد رشته محل در سنجش و ارزیابی علمی و تخصصی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت حضور داشته اند، می توانند از نتیجه نهایی پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع شوند.  در ادامه این مطلب پیرامون زمان و نحوه اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ اطلاعات کاملی ارائه کرده ایم.

 

زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

پس از اتمام مرحله مصاحبه دکتری وزارت بهداشت، سازمان سنجش آموزش پزشکی با کنار هم قرار دادن نمره آزمون کتبی، نمره مصاحبه و همینطور لحاظ سهمیه های موثر در قبولی داوطلبان، نتیجه نهایی را منتشر می نماید.

زمان دقیق اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1400 تا به امروز مشخص نیست اما طبق دفترچه این نتایج در اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد. در بازه زمانی در نظر گرفته شده برای اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت، متقاضیان می توانند به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کنند و از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع گردند.

تاکنون زمان دقیق نتایج اعلام نشده است پیش بینی می شود نتایج نهایی در شهریور ماه منتشر شود.

لازم است اشاره کنیم که که به محض مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتیجه نهایی مصاحبه دکتری، در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. شما می توانید از طریق برقراری تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل نیز از زمان دقیق اعلام نتیجه مطلع شوید. 

 

نحوه دریافت نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1400 از طریق سایت مرکز سنجش آمورش پزشکی کشور، انجام می شود. به منظور راهنمایی شما عزیزان در این قسمت از مقاله مراحل دریافت نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت را آورده ایم.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشود با آدرس ” sanjeshp.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی سمت راست سایت سنجش پزشکی بر روی گزینه  ” دکتری تخصصی ” کلیک کنید.

3️⃣ مجدد بر روی گزینه ” دکتری تخصصی (Ph.D) ” کلیک نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه جدید، بر روی گزینه ” نتیجه نهایی آزمون ” کلیک نمایید.

5️⃣ در صفحه جدید نیز مجددا گزینه ” نتیجه نهایی آزمون ” را انتخاب کنید.

6️⃣ در این مرحله لازم است ” کدملی ” و “ شماره تلفن همراه ” خود را در قسمت های مشخص شده وارد نمایید.

7️⃣ پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده و کلیک بر روی گزینه ” جستجو ” یک پیامک برای شماره تلفن همراهی که وارد کرده اید، ارسال خواهد شد. پیامک شما شامل یک ” رمز یکبار مصرف ” می باشد که بایستی آن را در سامانه وارد کنید تا پس از ورود به پرتال شخصی خود بتوانید نتیجه نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت را مشاهده کنید.

به محض فعال شدن لینک دریافت نتایج دکتری وزارت بهداشت راهنمای تصویری را اضافه خواهیم کرد.

 

مشاوره اعلام نتایج مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

پس اعلام نتیجه مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1400، شرکت کنندگان در مرحله مصاحبه دکتری وزارت بهداشت با توجه به نتیجه ای که کسب کرده اند در دو گروه تقسیم می شوند.

 

داوطلبان پذیرفته شده

دسته اول داوطلبانی هستند که در یکی از کد رشته محل هایی که در آن دعوت به مصاحبه شده اند، پذیرفته شده اند. این متقاضیان بایستی که برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام نهایی در دانشگاه محل قبولی، به سایت همان دانشگاه مراجعه کنند. معمولا دو روز پس از اعلام نتیجه نهایی متقاضیان بایستی با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام اقدام کنند.

چنانچه پذیرفته شدگان در این مرحله جهت ثبت نام حضوری و و یا اینترنتی در دانشگاه محل قبولی شان اقدام نکنند، به منزله انصراف آن ها خواهد بود.

 

داوطلبان مردود شده

دسته دوم داوطلبانی هستند یا به مصاحبه دعوت نشده اند و یا پس از دعوت به مصاحبه موفق به کسب نمره قبولی نشده اند و جزو اسامی مردودین هستند. در سال گذشته مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری برگزار نشد و تا کنون اطلاعیه در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری تکمیل ظرفیت اعلام نشده است. در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت داوطلبان می توانند شانس خود را در این مرحله امتخان کنند و در دوره دکتری تخصصی پذیرفته شوند.

برای این دسته از داوطلبان، چند روز پس از اعلام نتیجه مصاحبه، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت نیز منتشر می گردد که می توانند  در این کارنامه نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل را در مشاهده و بررسی کنند.

چنانچه پیرامون اعلام نتیجه مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1400 سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مصاحبه دکتری وزارت بهداشت می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

اعلام نتایج مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت در چه تاریخی است؟

طبق دفترچه راهنما زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت در اواخر شهریور ماه می باشد.

نحوه دریافت نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت به چه صورت است؟

این نتایج از طریق سایت سنجش پزشکی sanjeshp.ir منتشر می شود که در متن مقاله راهنما مشاهده آن را شرح داده ایم.

متقاضیان برای دریافت نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

به شماره پرونده کد ملی و شماره تلفن همراه نیازمند هستند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره