انتخاب رشته و مصاحبه دانشگاه آزاددکتری

نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ هر ساله در حدود یک ماه پس از اتمام فرایند مصاحبه دکترا اعلام می شود و داوطلبان می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش نتایج خود را مشاهده نمایند. داوطلبان پذیرفته شده باید با توجه به اطلاعیه های منتشر شده نسبت به نام نویسی در دانشگاه اقدام نمایند. اطلاع از جزییات نتایج مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد بسیار حائز اهمیت است و در غیر این صورت ممکن است داوطلبان مراحل بعدی را از دست بدهند. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

پس از اعلام نتایج اولیه دکترا، داوطلبان دانشگاه آزاد باید از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت مجزا از دانشگاه های سراسری انتخاب رشته کرده و در جلسات مصاحبه شرکت کنند. پس از پایان مصاحبه نتایج نهایی اعلام شده و داوطلبان می توانند از پذیرش یا عدم پذیرش خود در رشته و دانشگاه مورد نظرشان اطلاع یابند. 

ممکن است برخی از داوطلبان فکر کنند که نتایج نهایی از طریق سایت دانشگاه آزاد یا سایت اختصاصی هر واحد منتشر می شود. در حالی که این تصور اشتباه است و نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه با دانشگاه های سراسری منتشر می گردد. با توجه به اهمیت اطلاع از نتایج مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد در این مطلب به بررسی کامل آن پرداخته ایم. 

 

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403

هر ساله سازمان سنجش زمان دقیقی را برای اعلام نتایج مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد مشخص می کند و داوطلبان می توانند به مراجعه به سامانه در زمان تعیین شده از نتایج خود مطلع شوند. در سال گذشته اعلام نتایج در 27 مرداد ماه بود و انتظار می رود که در سال جدید نیز در همین بازه زمانی انجام شود. 

در واقع هر زمان که فرایند مصاحبه به پایان برسد، تقریبا یک ماه بعد نتایج نهایی اعلام می گردد. هنوز زمان دقیق اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع تر از زمان اعلام نتایج در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه دریافت نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد نتایج مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد همزمان با نتایج دکترا دانشگاه سراسری از طریق سایت سنجش منتشر می شود. داوطلبان برای مشاهده نتایج خود باید به سامانه sanjesh.org مراجعه نمایند. راهنمای تصویری دریافت نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403 به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjesh.org وارد سایت سنجش شوید. 

‌2️⃣ بر روی گزینه دکتری تخصصی کلیک کنید. 

نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

3️⃣ از منوی سمت راست گزینه اعلام نتایج را انتخاب نمایید. 

نتایج مصاحبه دکتری

 

‌4️⃣ گزینه نتایج نهایی دکتری سال ۱۴۰۳ را انتخاب نمایید.

اعلام نتایج دکتری

 

5️⃣ یکی از روش های ورود را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید. 

نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

‌6️⃣ با کلیک بر روی گزینه مشاهده نتیجه، اسامی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را دریافت نمایید. 

نکته: چنانچه موفق به کسب قبولی در مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد نشده اید، می توانید منتظر تکمیل ظرفیت مانده و در این زمان شانس خود را برای پذیرش در دانشگاه و رشته مورد نظرتان امتحان کنید. همچنین می توانید برای آزمون سال آینده نیز آماده شوید که در این صورت توصیه می شود حتما با مشاوران تحصیلی دانتل کو مشورت کنید. 

 

پس از اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد چه باید کرد؟

بعد از نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد، داوطلبانی که موفق به کسب قبولی شده اند، باید اقدامات لازم برای ثبت نام در دانشگاه محل پذیرش خود را انجامم دهند. برای ثبت نام باید اطلاعیه های قرار گرفته در سایت دانشگاه آزاد و همچنین سایت اختصاصی واحد محل پذیرش خود را دنبال کنید. جزییات ثبت نام در هر واحد دانشگاهی می تواند متفاوت باشد و به همین دلیل لازم است که دانشجویان به صورت دقیق اطلاعیه ها را پیگیری نمایند. 

در هنگام ثبت نام باید مدارک خود را به طور کامل آماده کرده و ابتدا در سامانه آموزشیار بارگزاری نمایید. پس از آن نیز باید در زمان تعیین شده به دانشگاه مراجعه کرده و مدارک را به صورت حضوری تحویل دهید. در صورت بروز مشکل در روند بارگزاری مدارک یا ثبت نام حضوری می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

مشاوره مصاحبه دکترا

در صورتی که پس از اعلام نتایج نهایی مصاحبه دکترا متوجه عدم قبولی خود در دانشگاه و یا ناراضی بودن از قبولی خود شدید، می توانید برای شرکت در تکمیل ظرفیت نیز اقدام کنید. البته بهتر است قبل از هر اقدامی با متخصصان حوزه تحصیلی مشورت کنید چراکه ممکن است با توجه به شرایط، تکمیل ظرفیت انجام نشود. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می شود؟

    طبق روند سال های گذشته انتظار می رود که نتایج در مرداد ماه منتشر شود. 

  2. برای دریافت نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد چه باید کرد؟

    برای این منظور باید به سامانه سنجش با آدرس sanjesh.org مراجعه نمایید. 

  3. آیا اعلام نتایج دکترا دانشگاه آزاد مجزا از اعلام نتایج دکترا دانشگاه های سراسری است؟

    خیر نتایج مصاحبه آزمون دکترا به صورت یکپارچه و در یک زمان از طریق سایت سنجش منتشر می گردد. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره