انتخاب رشته و مصاحبه دانشگاه آزاددکتری

اسامی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

اسامی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد هر ساله در زمان تعیین شده اعلام شده و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش آن را مشاهده نمایند. در صورت پذیرش در دانشگاه می توانید نسبت به ثبت نام نهایی خود در دانشگاه اقدام نمایید. نتایج نهایی دکترا دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری به صورت یکپارچه و در زمان واحد اعلام می گردد. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه اسامی پذیرفته شدگان دکترا دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

اسامی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

پس از انتخاب رشته دانشگاه آزاد و شرکت در مصاحبه دکترا این دانشگاه، نمرات داوطلبان از طرف دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته و برای سازمان سنجش ارسال می شود. داوطلبان با توجه به نمرات کسب کرده در مصاحبه، نمره آزمون کتبی، سهمیه و اولویت بندی انتخاب رشته در دانشگاه پذیرفته خواهند شد. 

در صورتی که داوطلب در مصاحبه شرکت کرده و اطلاعات ثبت نامی داشته باشد، باید در زمان اعلام نتایج برای اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد 1403 وارد سامانه شده و نتیجه خود را مشاهده کنند. داوطلبان پذیرفته شده می توانند نسبت به ثبت نام نهایی در دانشگاه محل پذیرش خود اقدام نمایند. 

 

زمان اسامی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

پس از اتمام مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد، داوطلبان باید اطلاعیه های سازمان سنجش را پیگیری نمایند تا از این طریق از زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان دکترا دانشگاه آزاد اطلاع پیدا کنند. زمان اعلام اسامی در سال جاری هنوز مشخص نشده است اما سال گذشته در اواخر مرداد این نتایج منتشر شد. 

با توجه به روند سال های گذشته پیش بینی می شود که در سال جدید نیز اعلام اسامی در همین بازه زمانی انجام شود. به محض اطلاع رسانی سازمان سنجش در مورد اسامی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در همین صفحه قرار خواهد گرفت. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان اعلام نتایج در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

راهنمای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

هر ساله نتایج نهایی دکترا دانشگاه آزاد به صورت همزمان و یکپارچه با نتایج دکترا دانشگاه های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان برای مشاهده نتایج و اسامی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ باید مراحلی را طی نمایند که به صورت کلی به شرح موارد زیر می باشد. 

👈 ورود به سایت سنجش

‌👈 انتخاب گزینه دکترا تخصصی

👈 کلیک بر روی گزینه مشاهده نتایج دکترا

👈 انتخاب روش ورود به صفحه اعلام نتایج

 

راهنمای تصویری مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دکترا

1️⃣ با جستجو آدرس sanjesh.org وارد سایت سنجش شوید. 

‌2️⃣ بر روی گزینه دکتری تخصصی کلیک کنید. 

 

3️⃣ از منوی سمت راست گزینه اعلام نتایج را انتخاب نمایید. 

اعلام نتایج دکترا

 

‌4️⃣ گزینه نتایج نهایی دکتری سال ۱۴۰۳ را انتخاب نمایید.

 

5️⃣ یکی از روش های ورود را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید. 

اسامی پذیرفته شدگان دکتری

 

‌6️⃣ با کلیک بر روی گزینه مشاهده نتیجه، اسامی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را دریافت نمایید. 

نکته: در صورت عدم قبولی در دکترا دانشگاه آزاد می توانید در زمان تکمیل ظرفیت مجددا برای پذیرش در رشته و دانشگاه مورد نظر خود اقدام نمایید. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت دکترا دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

مشاوره دکترا دانشگاه آزاد

داوطلبانی که در دکترا دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند، می توانند با توجه به اطلاعیه های منتشر شده از طرف هر واحد دانشگاهی، نسبت به ثبت نام نهایی در دانشگاه محل پذیرش خود اقدام نمایند. در صورت عدم قبولی نیز می توانید در تکمیل ظرفیت مجددا برای پذیرش اقدام نمایید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه اسامی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. تاریخ دقیق اعلام نتایج هنوز مشخص نشده است اما انتظار می رود که مانند سال گذشته در مرداد ماه باشد. 

    آیا اعلام نتایج دکترا دانشگاه آزاد مجزا از دانشگاه سراسری است؟

  2. خیر نتایج نهایی دکترا دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه منتشر می گردد. 

    خیر نتایج نهایی دکترا دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه منتشر می گردد. 

  3. برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد چه باید کرد؟

    برای این منظور باید وارد سایت سنجش شده و اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره