سایر موضوعاتسایر آزمون ها

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

چندین سال است که کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده است، بدین معنی که متقاضیان هر دانشگاه بایستی در یک آزمون یکپارچه که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد، ثبت نام و شرکت کنند. اما مرحله انتخاب رشته این دانشگاه ها به صورت مجزا از یکدیگر انجام می شود. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی در دانشگاه آزاد را دارند، بایستی از طریق سایت دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنند و منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد نیز از طریق همین سایت باشند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون نحوه و زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه آزاد 1400 ارائه کرده ایم.

 

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400

همانطور که اشاره کردیم کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت یکپارچه برگزار می شود اما علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه لزاد بایستی که جهت انتخاب رشته به سایت دانشگاه لزاد مراجعه کنند. زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد پس از برگزاری آزمون و همزمان با انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته این دوره از پذیرش دانشگاه ازاد می باشد. پس از اتمام مهلت انتخاب رشته سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد در یک بازه زمانی یک ماهه، فرم انتخاب رشته متقاضیان را بررسی می کند و سپس نتایج را منتشر می نماید.

تا کنون زمان دقیق اعلام نتایج مشخص نشده است. پیش بینی می شود نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ازاد 1400 همانند سال های گذشته در اواخر مهر ماه و یا اوایل آبان ماه اعلام گردد. به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله را بروزرسانی کرده و تاریخ دقیق را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

نحوه دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400

توجه داشته باشید که ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته هم به صورت با آزمون و هم به صورت بدون آزمون امکان پذیر است. کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد فقط برای رشته های گروه پزشکی برگزار می گردد. بنابراین چنانچه در کنکور کاردانی به کارشناسی کد رشته محل های با آزمون را از گروه پزشکی انتخاب کرده اید، می توانید در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی، طبق مراحل زیر پیش رفته و نتایج خود را رویت کنید.

1️⃣  اتبدا به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد” azmoon.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ چنانچه در زمان اعلام نتایج به سایت نامبرده مراجعه کرده باشید، می توانید بر روی لینک فعال ” اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد 1400 ” کلیک کنید.

3️⃣ برای دسترسی شما به کارنامه انتخاب رشته مقطع کارشناسی ناپیوسته، سامانه از شما شماره ملی و شماره داوطلبی می خواهد که بایستی در کادر های مربوطه وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات وارد سامانه می شوید و می تواتید نتایج خود را رویت کنید.

به محض اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی آزاد 1400 در سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، راهنمای تصویری را به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد. 

 

مشاوره کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

بسیاری از متقاضیان پس از دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به نتیجه ای که کسب کرده اند، اعتراض دارند. این دسته از متقاضیان می توانند از طریق سامانه پرسش و پاسخ سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مشکل خود را مطرح کنند. چنانچه پیرامون اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی در دانشگاه های سراسری و آزاد سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد چه تاریخی است؟

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد معمولا اواخر مهر یا اویل آیان ماه می باشد.

نتایج انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ازاد از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

نتایج آزمون از طریق سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد azmoon.org قابل مشاهده است.

آیا متقاضیان می توانند پس از دریافت نتیجه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد، نسبت به نتیجه اعتراض کنند؟

بله، امکان اعتراض به نتایج آزمون وجود دارد و درخواست داوطلبان بررسی می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره