کارشناسی ارشدکارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در شهریور ماه اعلام می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی و وارد کردن اطلاعات خود، نتایج را مشاهده نمایند. داوطلبان پذیرفته شده باید در زمان تعیین شده اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند. در این زمینه به بررسی کامل نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت پرداخته شده است. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کرده‌اند، مدتی پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه را که شامل رتبه و درصد مکتسبه است، دریافت می‌کنند. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید در بازه زمانی تعیین شده نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد نظر خود اقدام نمایند. 

مدتی پس از انتخاب‌رشته، نتایج نهایی نیز منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی از نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت مطلع شوند. داوطلبان پذیرفته شده باید برای ثبت نام در دانشگاه اقدام کنند. 

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1402

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند بر اساس رتبه و تراز علمی خود و همچنین سهمیه گزینش می‌شوند. ظرفیت پذیرش ارشد وزارت بهداشت بسیار محدود است در نتیجه داوطلبان باید در هنگام انتخاب رشته و اولویت بندی دقت لازم را داشته باشند. 

نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت در زمان معینی اعلام می‌شود و داوطلبان برای اطلاع از نتیجه قبولی خود بایستی به سامانه سنجش پزشکی مراجعه کنند. در حال حاضر تاریخ دقیق اعلام نتایج انتخاب‌رشته ارشد وزارت بهداشت مشخص نشده است اما با توجه به روند سال های گذشته پیش بینی می‌شود که در اواخر شهریور نتایج در سایت سنجش پزشکی قرار گیرد. 

داوطلبان پذیرفته شده باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، در زمان تعیین شده به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند تا ثبت نام به صورت نهایی انجام شود. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع از جدول زمانبندی ارشد وزارت بهداشت می‌توانید در کانال تلگرامی دانتل کو  عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت

همانطور که گفته شد نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت در زمان تعیین شده در سایت سنجش پزشکی با آدرس sanjeshp.org منتشر می‌شود و داوطلبان برای اطلاع از نتایج باید به این سامانه مراجعه نمایند. برای مشاهده نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت می‌توانید طبق مراحل زیر پیش بروید. 

1️⃣آدرس sanjeshp.org را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد سایت سنجش پزشکی شوید. 

2️⃣از منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه کارشناسی ارشد و سپس ارشد کلیک کنید. 

نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت

3️⃣در صفحه جدید باید گزینه مشاهده نتایج نهایی را انتخاب نمایید. 

4️⃣مجددا بر روی گزینه نتایج نهایی کلیک کنید. 

5️⃣کدرهگیری خود را در کادر مربوطه درج کرده و گزینه مشاهده را انتخاب نمایید. 

 

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد وزارت بهداشت 1402

پس از اعلام نتایج، داوطلبان پذیرفته شده باید با توجه به اطلاعیه های دانشگاه محل قبولی خود، در زمان تعیین شده به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را تحویل مسئولین مربوطه دهند.

عدم مراجعه به دانشگاه در زمان تعیین شده به معنای انصراف از ادامه تحصیل است و امکان اعتراض نیز وجود ندارد. پس حتما اطلاعیه های دانشگاه را دنبال کرده و در زمان تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهید. 

 

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت و ثبت نام پذیرفته شدگان، ممکن است دانشگاه همچنان ظرفیت خالی داشته باشد. در این صورت در نیمسال دوم تحصیلی اقدام به پذیرش و تکمیل ظرفیت می‌کنند. داوطلبانی که در مرحله قبلی موفق به قبولی نشده اند و یا داوطلبانی که از رشته قبولی خود رضایت ندارند، می‌توانند شانس خود را در تکمیل ظرفیت نیز امتحان کنند. تکمیل ظرفیت برای نیمسال دوم تحصیلی می‌باشد. 

 

اعتراض به نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت

داوطلبانی که نسبت به نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت اعتراض دارند، می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده به سایت سنجش پزشکی مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند. تنها راه اعتراض به نتایج سایت سنجش پزشکی است پس از مراجعه حضوری خودداری نمایید. برای ثبت اعتراض باید پس از ورود به سامانه گزینه سیستم پاسخگویی و ارسال درخواست را انتخاب نمایید. نتایج اعراض معمولا پس از چند روز اعلام می‌شود. 

 

مشاوره نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت

نتایج انتخاب رشته معمولا در شهریور منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی نتایج را مشاهده نمایند. داوطلبان پذیرفته شده باید به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کنند و سایر داوطلبان نیز می‌توانند شانس خود را در تکمیل ظرفیت امتحان نمایند.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1.  نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می‌شود؟

    زمان اعلام نتایج هنوز مشخص نشده است اما پیش بینی می‌شود که مانند سال های گذشته اواخر شهریور ماه منتشر شود. 

  2. برای مشاهده  نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت چه باید کرد؟

    نتایج نهایی وزارت بهداشت در سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود و داوطلبان با مراجعه به این سامانه می‌توانند نتایج خود را مشاهده کنند. 

  3. آیا امکان اعتراض به نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت وجود دارد؟

    بله داوطلبان معترض می‌توانند در زمان تعیین شده به سیستم پاسخگویی سنجش پزشکی مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره