سایر آزمون هاسایر موضوعات

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ از ۱۵ مهر ماه آغاز شده و تا ۱۷ مهر نیز ادامه خواهد یافت. قبول شدگان باید در این زمان به سایت مربوطه مراجعه کرده و ضمن بارگزاری مدارک خود، ثبت نام نهایی شان را انجام دهند. عدم مراجعه در زمان تعیین شده به معنای انصراف از تحصیل می باشد و دیگر امکان ثبت نام مجدد وجود نخواهد داشت. در این مطلب به بررسی کامل جزییات مربوط به ثبت نام پذیرفته‌شدگان خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳

طبق اطلاعیه های منتشر شده زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ می توانند از ۱۵ مهر ماه تا ۱۷ مهر ماه برای ثبت نام در دانشگاه اقدام کنند. ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان باید از طریق سامانه sipad.tums.ac.ir/stdnew نام نویسی خود را انجام دهند. 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان تاریخ ۱۵ تا ۱۷ مهر ۱۴۰۳ می باشد.

پس از ورود به سامانه باید کد ملی خود را به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه خود را به عنوان رمز عبور وارد نمایید. پس از ورود به سایت می توانید مدارک خود را بارگزاری کنید. داوطلبان باید از زمانبندی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی اطلاع دقیق داشته و در تاریخ معین نام نویسی خود را انجام دهند چراکه در غیر این صورت دیگر امکان ثبت نام نخواهند داشت.

در صورت تمدید مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان لیسانس به پزشکی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

اسامی پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی 

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی و سایر مراحل آن مثل نتایج دعوت به مصاحبه و اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی از طریق سامانه معاونت دانشگاه علوم پزشکی تهران با آدرس education.tums.ac.ir اعلام می شود.

داوطلبان پذیرفته شده پس از مراجعه به این سامانه می توانند نتایج قبولی یا عدم قبولی خود را مشاهده نمایند. پذیرفته شدگان باید با توجه به اطلاعیه های ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ اقدامات لازم برای نام نویسی نهایی خود را انجام دهند. 

 

مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شده لیسانس به پزشکی 1403 

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون لیسانس به پزشکی باید در زمان تعیین شده به سایت sipad.tums.ac.ir/stdnew مراجعه کرده و مدارک خود را بارگزاری نمایند. لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ به شرح موارد زیر می باشد. 

👈 عکس تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

‌👈 عکس ۴*۳

👈 مدرک کارشناسی یا مدرک موقت

‌👈 مدرک پایان طرح نیروی انسانی

👈 کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان

‌👈 مدرک زبان انگلیسی

نکته: داوطلبانی که واجد استفاده از سهمیه ایثارگران هستند، باید در روزهای شنبه و یکشنبه در تاریخ ۲۱ و ۲۲ مهر ماه با به همراه داشتن شناسنامه و مدارک مربوط به سهمیه به ستاد دانشجویان شاهد در خیابان ایتالیا مراجعه کنند. 

 

مدارک زبان برای ثبت نام

یکی از مداک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی 1403 مدرک زبان انگلیسی می باشد. داوطلبان می توانند یکی از مدارک زبان مورد تایید را برای ثبت نام ارائه دهند. این مدارک در صورتی مورد قبول واقع خواهد شد که جز موارد تایید شده باشد و داوطلب نمره حد نصاب را نیز به دست آورده باشد. مدارک زبان انگلیسی مورد تایید برای ثبت نام لیسانس به پزشکی به شرح موارد زیر هستند. 

مدرک نمره حد نصاب
IELTS 6
TOEFL 500
MHLE 50
MSRT 50

برای اسکن مدارک فوق باید توجه داشته باشید که فرمت تمامی مدارک JPEG بوده و حجم آن نیز بیشتر از 500 کیلوبایت نشود. دقت داشته باشید که وضح تصاویر بالا بوده و خوانا باشد.

 

مشاوره آزمون لیسانس به پزشکی

افرادی که در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کرده اند، باید پس از پذیرش در آزمون کتبی، در مصاحبه اختصاصی این آزمون نیز شرکت نمایند. داوطلبانی که موفق به پذیرش در آزمون و مصاحبه لیسانس به پزشکی شده باشند، به صورت نهایی در این دانشگاه پذیرش می شوند و می توانند در دانشگاه ثبت نام نمایند. 

داوطلبان پذیرفته شده پس از بارگزاری مدارک خود برای اطمینان از کامل بودن و تایید مدارک باید دوباره به سامانه مراجعه کرده و عنوان ثبت و تایید مارک را مشاهده کنند. در صورتی که نقصی در مدارک وجود داشته باشد، پیام نقص در مدارک برای داوطلب مشخص می شود. در این صورت داوطلبان باید تا پایان زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی نقص مدارک خود را اصلاح نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

    داوطلبان می توانند از ۱۵ تا ۱۷ مهر ماه برای ثبت نام اقدام نمایند. 

  2. برای ثبت نام پذیرفته‌شدگان چه باید کرد؟

    داوطلبان برای ثبت نام باید به آدرس sipad.tums.ac.ir/stdnew مراجعه کرده و مدارک خود را بارگزاری نمایند. 

  3. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان چیست؟

    در متن مقاله لیست مدارک مورد نیاز ثبت نام آورده شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره