سایر موضوعات

سامانه جذب امریه وزارت علوم amriye.msrt.ir

کانال تلگرام تحصیلی     

سامانه جذب امریه وزارت علوم amriye.msrt.ir در اختیار تمامی متقاضیان ثبت نام امریه قرار دارد و مشمولانی که قصد نام نویسی این امریه را دارند، باید در زمان اعلام شده به سامانه amriye.msrt.ir مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. نتایج امریه وزارت علوم نیز از طریق همین سامانه اعلام می شود و متقاضیان نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت. در این مطلب به بررسی کامل سامانه جذب امریه وزارت‌علوم amriye.msrt.ir خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.  

 

سامانه جذب امریه وزارت علوم amriye.msrt.ir

وزارت علوم هر ساله از بین مشمولانی که شرایط لازم را دارند، سرباز امریه پذیرش می کند. مشمولانی که متقاضی گذراندن خدمت خود در این امریه می باشند، می توانند در زمان تعیین شده اقدامات لازم برای نام نویسی خود را انجام دهند. 

ثبت نام این امریه به صورت اینترنتی بوده و از طریق سامانه جذب امریه وزارت علوم amriye.msrt.ir انجام می شود. تمامی متقاضیان باید با توجه به زمان اعزام خود در زمان تعیین شده که از طریق فراخوان های وزارت علوم منتشر می شود، به این سایت مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را بارگزاری نمایند. به منظور کسب اطلاع شما مشمولان گرامی در این مطلب به توضیح کامل در مورد سایت amriye.msrt.ir پرداخته ایم.

بخوانید: امریه سربازی

 

نحوه ورود به سامانه جذب امریه وزارت علوم amriye.msrt.ir

به منظور ثبت نام امریه وزارت علوم باید در زمان اعلام شده به سامانه جذب امریه وزارت علوم amriye.msrt.ir مراجعه کرده و مراحل نام نویسی خود را انجام دهید. پس از ورود به سایت می توانید برای خود یک رمز عبور مشخص کنید که از آن می توان برای مراحل بعدی مثل مشاهده نتایج و یا اقداماتی مثل ویرایش اطلاعات استفاده کرد. راهنمای ورود به سایت amriye.msrt.ir به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ آدرس amriye.msrt.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و با انتخاب اولین گزینه وارد سامانه شوید. 

سامانه جذب امریه وزارت علوم amriye.msrt.ir

 

2️⃣ یکی از گزینه های امریه پژوهشی و یا هیات هلمی را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید. 

3️⃣ فراخوان مربوط به ثبت نام را دریافت کرده و آن را مطالعه نمایید. 

4️⃣ در صورتی که برای اولین بار وارد سامانه می شوید باید ثبت نام کنید. اطلاعات خود را به طور کامل وارد کرده و گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید. 

5️⃣ به صفحه اول برگشته و با کلیک بر روی گزینه ورود و درج نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنل شخصی تان شوید. 

6️⃣ مدارک خود را بارگزاری کرده و به صورت نهایی ثبت نام امریه را انجام دهید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

سامانه اعلام نتایج امریه وزارت علوم

در حدود یک هفته پس از پایان مهلت ثبت نام امریه، نتایج اعلام می شود و مشمولان می توانند با مراجعه به سامانه جذب امریه وزارت علوم amriye.msrt.ir از نتایج پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع شوند.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه سامانه جذب امریه وزارت علوم amriye.msrt.ir برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سامانه جذب امریه وزارت علوم می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. آدرس سامانه جذب امریه وزارت علوم چیست؟

    این سامانه با آدرس amriye.msrt.ir در دسترس تمامی متقاضایان قرار دارد. 

  2. برای مشاهده نتایج امریه وزارت علوم چه باید کرد؟

    برای این منظور باید به همان سامانه جذب امریه وزارت علوم amriye.msrt.ir مراجعه نمایید. 

  3. اطلاعات مورد نیاز برای مشاهده نتایج امریه وزارت علوم چیست؟

    افرادی رمز عبور و ایمیل خود در هنگام ثبت نام را در اختیار داشته باشند، می توانند نتایج را مشاهده نمایند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره