انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزادکارشناسی ارشد

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از دهم شهریور ماه شروع می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند. در زمان ثبت نام اینترنتی باید مدارک مورد نیاز به طور کامل بارگزاری شود. عدم ثبت نام به منزله انصراف از تحصیلی می باشد. با توجه به اهمیت نحوه ثبت نام قبول شدگان ارشد دانشگاه آزاد در این مطلب به بررسی کامل جزییات مربوط به آن پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبان کنکور در ززمان انتخاب رشته، کد رشته محل های مربوط به دانشگاه آزاد را نیز ثبت کرده اند، می توانند در زمان اعلام نتایج، کارنامه خود را از سایت سنجش دریافت نمایند. در صورت پذیرش در دانشگاه آزاد، داوطلبان باید اقدامات لازم برای ثبت نام نهایی در دانشگاه را انجام دهند.

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد 1403 باید در زمان تعیین شده انجام شود و در غیر این صورت عدم ثبت نام به معنای انصراف از تحصیل تلقی می شود. داوطلبان باید با اطلاع از دستورالعمل های منتشر شده اقدامات لازم برای نام نویسی در دانشگاه محل قبولی خود را انجام دهند. در این مطلب به توضیح کامل جزییات ثبت نام قبول شدگان دانشگاه آزاد می پردازیم. 

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد

 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

نتایج نهایی کنکور در دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت همزمان از طریق سایت سنجش اعلام می شود و داوطلبان پس از مشاهده نتیجه باید به توجه به دستورالعمل ها برای ثبت نام در دانشگاه مورد نظر خود اقدام کنند. داوطلبان پذیرفته شده دانشگاه آزاد باید مراحل بعدی ثبت نام خود را از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد لنجلم دهند. 

زمان دقیق ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد 1403 مشخص شده است و داوطلبان باید از 10 شهریور برای ثبت نام از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند. برای کسب اطلاع سریع از زمانبندی ثبت نام ارشد آزاد می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام قبول شدگان ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد باید مدارک خود را ابتدا در سامانه بارگزاری کرده و سپس در مراجعه حضوری به دانشگاه نیز این مدارک را تحویل دهید. نقص در مدارک منجر به بروز مشکل در ثبت نام خواهد شد. مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد 1403 به شرح موارد زیر می باشد. 

👈 مدرک فارغ التحصیلی از مقطع ارشد (یا گواهی موقت فارغ التحصیلی)

‌👈 ریز نمرات

👈 شش قطعه عکس 4*3

‌👈 شناسنامه و کپی از تمامی صفحات آن

👈 کارت ملی و کپی از آن

‌👈 مدرک مربوط به وضعیت خدمت سربازی برای آقایان 

👈 فرم های قرار گرفته در سایت آموزشیار به صورت کامل شده

‌👈 پرداخت شهریه ترم اول و سایر هزینه های آموزشی 

 

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه آزاد باید در زمان تعیین شده به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و مدارک خود را بارگزاری کنند. پس از آن نوبت به مراجعه حضوری می رسد که زمان آن توسط هر واحد دانشگاهی اعلام می شود. 

برای ورود به سایت آموزشیار و ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد 1403 به کد دانشجویی موقت نیاز خواهید داشت که این کد از طریق درج کدملی در سایت azmoon.iau.ac.ir قابل دریافت می باشد. پس از آن با استفاده از کد دانشجویی موقت وارد سایت آموزشیار شده و مدارک خود را بارگزاری کنید. 

داوطلبانی که مدارک خود را بارگزاری کرده باشند، می توانند در زمان تعیین شده از طرف دانشگاه محل پذیرش خود به دانشکده مراجعه کرده و پس از تحویل مدارک، شماره دانشجویی اصلی خود را دریافت نمایند. در صورت بروز مشکل در هر یک از مراحل ثبت نام می توانید از مشاوران تحصیلی دانتل کو کمک بگیرید. 

 

مشاوره ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد

داوطلبان پذیرفته شده در مقطع ارشد دانشگاه آزاد باید با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند و سپس با مراجعه حضوری به دانشگاه، ثبت نام نهایی خود را انجام دهند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد و یا در هر یک از مراحل ثبت نام با مشکلی مواجه شده اید، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

    نام نویسی پذیرفته شدگان ارشد آزاد از ۱۰ شهریور ماه شروع می شود. 

  2. کد دانشجویی موقت دانشگاه آزاد را چگونه باید دریافت کرد؟

    این کد در سایت azmoon.iau.ac.ir قرار گرفته و دانشجویان پس از درج کد ملی خود می توانند این شماره را دریافت کنند. 

  3. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد 1403 کدامند؟

    مدارک لازم برای پذیرش قبول شدگان در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره