کارشناسی ارشدانتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 بر اساس سوابق تحصیلی و استعداد تحصیلی در تاریخ های متفاوتی می باشد. داوطلبانی که برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از روش های بدون کنکور شامل ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد بر اساس سهمیه استعداد درخشان اقدام کرده اند، موظف هستند در زمان اعلام نتایج هر کدام، از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع شوند و اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ارائه کرده ایم.

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 | سوابق تحصیلی

از سال گذشته نوع جدیدی از پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد، به آزمون کنکور کارشناسی ارشد اضافه گردید. بدین صورت که تمامی شرکت کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد که پس از اعلام نتایج نهایی این آزمون در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشده باشند و یا از کد رشته محلی که در آن پذیرفته  شده اند، رضایت کافی نداشته باشند می توانند در کد رشته محل هایی از کنکور کارشناسی ارشد که دارای ظرفیت خالی هستند، بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کنند.

پیش بینی می شود در صورت نتایج بدون کنکور ارشد سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 در دی ماه منتشر یود.

تاکنون که اطلاعیه ای پیرامون زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1400 در دانشگاه آزاد از سوی سازمان سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد منتشر نشده است، زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 نیز مشخص نیست.

به محض دریافت اخبار جدید پیرامون زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد از سوی سایت ” azmoon.org ” زمان دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. اما لازم است اشاره کنیم که در سال گذشته این نتایج در اواخر دی ماه اعلام شد که در سال جاری نیز با توجه به تعویق زمان برگزاری کنکور ارشد احتمال دارد نتایج این دوره در بازه زمانی مشابه سال گذشته اعلام شود.

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 | استعداد درخشان

نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد 1400 با سهمیه استعداد درخشان معمولا در شهریور ماه اعلام می شود تا پذیرفته شدگان اقدامات لازم را تا مهرماه انجام دهند. در سال گذشته با تعویق در برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، نتایج در آبان ماه اعلام شد و البته برای کسانی که نقص مدارک داشتند در بازه زمانی دیرتری و در بهمن ماه اعلام شد.

تاکنون زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد استعداد درخشان 1400 مشخص نشده است. به دریافت اخبار جدید در این قسمت اعلام خواهد شد./box]

 در سال جاری نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا، کنکور کارشناسی ارشد با تعویق برگزار خواهد شد، بنابراین برای اطلاع از زمان دقیق زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 با سهمیه استعداد درخشان بایستی منتظر اطلاعیه های سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد باشیم.

 

مشاوره بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400

توجه داشته باشید که پس از اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد، اگر ظرفیتی در این مرحله نیز تکمیل نشود، ظرفیت های خالی در بهمن ماه ارائه می شود و متقاضیان مجدد در این بازه زمانی می توانند شانس خود را امتحان کنند.

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد 1400 جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، مجاز به ثبت نام و تحصیل در کد رشته محل دانشگاهی اعلام شده توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد می باشند و چنانچه جهت ثبت نام حضوری مراجعه نکنند، به منزله انصراف آن ها تلقی خواهد شد.

چنانچه پیرامون اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد 1400 بر اساس سهمیه استعداد درخشان و یا سوابق تحصیلی سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد بر اساس سوابق تحصیلی چه تاریخی می باشد؟

نتایج ارشد بدون کنکور سوابق تحصیلی معمولا در دی ماه منتشر می شود.

نتایج بدون کنکور ارشد استعداد درخشان دانشگاه ازاد چه تاریخی منتشر می شود؟

نتایج استعداد درخشان ارشد دانشگاه ازاد تا قبل از شورع نیمسال اول تحصیلی و در شهریور ماه منتشر می گردد.

نتایج بدون کنکور ارشد دانشگاه ازاد از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir منتشر می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره