انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزادکارشناسی ارشد

ویرایش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 | زمان و نحوه تصحیح

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و در سایت azmoon.org انجام می‌گیرد و با توجه به اینکه فرایند ثبت نام اینترنتی بوده و ممکن است برخی داوطلبان اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام درج نمایند، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی را جهت ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام را برای متقاضیان درنظر می‌گیرد تا نسبت به اصلاح فرم ثبت نامی خود اقدام نمایند. در ادامه شرح کاملی از زمان و نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 ارائه خواهیم داد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ویرایش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

طبق تجربیات سالهای گذشته، هرسال تعدادی از داوطلبان هستند که متقاضی ویرایش فرم ثبت نام خود هستند، به همین جهت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی معمولا پس از اتمام بازه زمانی درنظر گرفته شده برای ثبت نام، زمان دیگری را نیز به ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام اختصاص می‌دهد و طی اطلاعیه‌هایی زمان دقیق ویرایش ثبت نام را به اطلاع داوطلبان می‌رساند.

در سال گذشته براساس درخواست بسیار زیاد داوطلبان، پس از پایان مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد یک فرصت دو روزه نیز برای ویرایش فرم درنظر گرفته شد و احتمال داده می‌شود امسال هم این فرصت فراهم شود.

با توجه به اینکه زمان اولیه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه ازاد در رشته های غیرعلوم پزشکی اوایل مردادماه آغاز می‌شود و تا هفته سوم همین ماه نیز ادامه دارد، پیش بینی می‌شود فرصت درنظر گرفته شده برای ویرایش اطلاعات طی دهه آخر مردادماه باشد. البته داوطلبانی که ثبت نام کرده اند، تا آخرین روزی که برای نام نویسی درنظر گرفته شده است فرصت دارند به سایت مراجعه و فرم ثبت نام خود را دریافت و اصلاحات لازم را اعمال نمایند.

درحال حاضر زمان دقیق ویرایش اطلاعات مشخص نشده است اما به محض اعلام از سوی دانشگاه ازاد، در این مطلب اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه ویرایش ثبت نام 

متقاضیان برای ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام باید در زمان اعلام شده به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه و پس از دریافت فرم ثبت نام خود، اطلاعات اشتباه را اصلاح نمایند.

ویرایش ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد بدون پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری است، اما داوطلب باید اطلاعات ثبت نامی خود را مثل کد پیگیری در دسترس داشته باشد تا بتواند فرم ثبت نام و انتخاب رشته را دریافت نماید.

برای ویرایش ثبت نام و انتخاب رشته امکان حذف، جابجایی و اضافه کردن رشته محل های جدید فراهم است و داوطلب باید پس از اعمال تغییرات حتما گزینه ثبت نهایی را بزند تا اطلاعات وارد شده در فرم، ذخیره شوند.

به داوطلبان توصیه می‌شود که پیش از اقدام به ویرایش فرم ثبت نام، حتما اگر دفترچه اصلاحیه ای منتشر شده بود آن را بررسی نمایند زیرا ممکن است کدرشته های جدید اضافه و یا بعضی کد رشته ها حذف شده باشند که لازم است داوطلب از تمام این تغییرات اطلاع یابد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ویرایش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره