ثبت نام کنکور کارشناسی ارشدکارشناسی ارشدمشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۳ از ۱۳ شهریور ماه آغاز می شود و پذیرفته شدگان می توانند با توجه به دستورالعمل های مندرج در سایت سنجش نسبت به نام نویسی اقدام نمایند. پذیرفته شدگان در زمان ثبت نام باید مدارکی را تحویل دهند تا پذیرش شان به طور نهایی انجام شود. نقص در مدارک و یا تاخیر در زمان ثبت نام منجر به بروز مشکلات جدی در نام نویسی نهایی خواهد شد. در این مطلب به بررسی کامل ثبت نام پذیرفته‌شدگان ارشد 1403 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۳

داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد 1403 شرکت کرده اند، باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و ضمن درج اطلاعات خود در سامانه از نتایج نهایی آزمون خود مطلع شوند. داوطلبان پذیرفته شده می توانند پس از مطالعه دستورالعمل های ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۳ در سایت سنجش، اقدام به نام نویسی در دانشگاه محل قبولی خود نمایند. 

ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت حضوری انجام می شود اما تمامی جزییات مربوط به نام نویسی در سایت سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با مطالعه آن از تمامی نکات ثبت نام مثل زمان و مدارک مورد نیاز مطلع شوند. 

 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۳

سازمان سنجش در 6 شهریور ماه اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام قبول شدگان ارشد 1403 منتشر کرد. با توجه به اطلاعات مندرج در این اطلاعیه، داوطلبان پذیرفته شده می توانند از 13 شهریور مراجعه به دانشگاه و نام نویسی خود را آغاز کنند. 

زمان پایان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۳ توسط هر دانشگاه به صورت جداگانه اعلام می شود و نمی توان زمان دقیقی برای آن در نظر گرفته است. توصیه می شود که پذیرفته شدگان در همان روزهای اولیه اقدامات خود را انجام دهند تا در صورت پایان مهلت ثبت نام از طرف دانشگاه با مشکلی مواجه نشوند. برای کسب اطلاع از تغییرات زمانبندی ثبت نام ارشد می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۳

در اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در رابطه به ثبت نام قبول شدگان ارشد 1403، در مورد مدارک مورد نیاز برای نام نویسی نیز به طور کامل توضیح داده شده است. مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۳ به شرح موارد زیر می باشند. 

👈 مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت با درج معدل

‌👈 عکس 4*3 گرفته شده در سال جدید

👈 شناسنامه

‌👈 کارت ملی

👈 مدرک پایان خدمت یا معافیت خدمت سربازی برای آقایان

‌👈 موافقت سازمان های دولتی برای کارمندان (یا حکم مرخصی سالانه)

👈 مدارک مربوط به سهمیه برای داوطلبان با سهمیه های مختلف

‌👈 گواهی مربوط به معدل از دانشگاه کارشناسی برای داوطلبان استعداد درخشان

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد

 

مراحل ثبت نام قبول شدگان ارشد ۱۴۰۳

اکثر دانشگاه ها در دو مرحله پذیرش قبول شدگان را انجام می دهند. به این صورت که در مرحله اول باید به صورت اینترنتی به سایت دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و مدارک لازم را بارگزاری نمایید. همچنین در این مرحله باید فرم های مورد نیاز برای ثبت نام نیز تکمیل شوند. 

پس از آن پذیرفته شدگان باید در زمان تعیین شده ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد به صورت حضوری به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه کرده و ضمن تحویل مدارک به صورت فیزیکی، نام نویسی خود را نیز به طور نهایی انجام دهند تا تشکیل پرونده انجام شود. 

دانشجویانی که برای شان پرونده تشکیل شده باشد، کارت دانشجویی شان را پس از مدتی دریافت خواهند کرد. دانشجویان تا زمان دریافت کارت دانشجویی باید فرم های مربوط به سلامت را نیز کامل کنند. در صورتی که در دانشگاه های غیر روزانه پذیرفته شده اید، باید شهریه خود را واریز کنید تا انتخاب واحد برای تان انجام شود. در صورت بروز مشکل در هر یک از این مراحل می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

مشاوره ثبت نام ارشد

داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل نشده بودند، باید برای ثبت نام نهایی ارشد، فرم معدل را تکمیل کرده و به دانشگاه محل قبولی خود ارائه دهند. پذیرفته شدگان با مدرک معادل نیز باید شرایط ثبت نام بر اساس آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیر رسمی در آزمون های ورودی مقاطع بالاتر را داشته باشند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام ارشد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

    قبول شدگان برای ثبت نام باید پس از بارگزاری مدارک به صورت اینترنتی به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نمایند. 

  2. زمان ثبت نام پذیرفته‌شدگان ارشد 1403 چه تاریخی است؟

    زمان ثبت نام از 13 شهریور ماه آغاز خواهد شد و پایان مهلت نیز به هر دانشگاه بستگی دارد. 

  3. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام قبول شدگان ارشد چیست؟

    در متن مقاله به طور کامل در مورد مدارک مورد نیاز ثبت نام توضیح داده شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره