ثبت نام کنکور کارشناسی ارشدکارشناسی ارشد

معدل 0-4 در ثبت نام ارشد چیست؟

کانال تلگرام تحصیلی     

معدل 0-4 در ثبت نام ارشد چیست؟ این یکی از سوالات پرتکرار داوطلبان کنکور ارشد است که با این بند در فرم ثبت نام آزمون مواجه شده و دچار ابهام می شوند. این نوع معدل مربوط به داوطلبانی است که در دیگر کشورها فارغ التحصیل شده و معدل 0 تا 4 دارند. در واقع تکمیل این بخش برای تمامی داوطلبان الزامی نیست. در این مطلب به بررسی کامل معدل ۰-۴ در ثبت‌نام ارشد خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

معدل 0-4 در ثبت نام ارشد چیست؟

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های با آزمون کارشناسی ارشد را دارند، باید ثبت نام آزمون را انجام داده و اطلاعات مورد نیاز برای نام نویسی را نیز تکمیل نمایند. درج معدل در فرم ثبت نام ارشد یکی از مهم ترین موارد است که اهمیت بسیار زیادی نیز در فرایند قبولی آزمون دارد. 

داوطلبان در هنگام نام نویسی با معدل 0-4 در ثبت نام ارشد مواجه می شوند که ممکن ابهاماتی را برای آنان به وجود آورد. داوطلبان باید توجه داشته باشند که درج این معدل برای همه داوطلبان الزامی نیست. در واقع داوطلبان برخی از کشورها ملزم به تکمیل این بخش می باشند. 

اکثر داوطلبان کنکور معدل 0 تا 20 دارند و در نتیجه باید معدل مربوطه در بند 23 فرم را کامل کنند. داوطلبان کشورهایی که معدل 0 تا 4 دارند نیز می توانند معدل مربوط به خود در بند 25 را تکمیل نمایند. 

معدل 0-4 در ثبت نام ارشد

 

نحوه درج معدل ۰-۴ در ثبت نام ارشد

بند 25 فرم ثبت نام کنکور مربوط به داوطلبانی است که معدل 0 تا 4 دارند. این بند از چند مورد تشکیل شده است که قسمت الف به معدل و سایر قسمت ها به حافظان قرآن کریم اختصاص دارد. نحوه درج معدل 0-4 در ثبت نام ارشد به صورت زیر می باشد. 

👈 در صورت داشتن معدل 0 تا 4 تیک این بخش را وارد کرده و معدل خود را همراه با اعشار آن به صورت دقیق در کادر وارد کنید. 

‌👈 چنانچه فارغ التحصیل هستید، باید معدل خود را در بند 23 درج نمایید. 

👈 در صورت فارغ التحصیلی تا آخر شهریور سال جاری باید معدل بند 25 را تکمیل نمایید. 

‌👈 اگر جز داوطلبان حافظ قرآن کریم هستید و مدرک کمتر از دیپلم دارید، می توانید در بند 25 گزینه اخذ مدرک کارشناسی را تیک بزنید. 

👈 در صورتی که حافظ قرآن کریم بوده و مدرک کارشناسی علون قرآنی دارید، باید تیک گزینه حافظ قرآن تحصیل در مقطع ارشد را فعال نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

داوطلبانی که معدل 0 تا 4 دارند ملزم به تکمیل بند 25 در فرم ثبت نام کنکور ارشد هستند اما اگر معدل داوطلب 0 تا 20 است نیازی به تکمیل این بخش نخواهد داشت. درج درست معدل و تاریخ دریافت مدرک کارشناسی از مهم ترین موارد در ثبت نام کنکور است چراکه در صورت درج اشتباه این دو مورد، قبولی داوطلبان در کنکور لغو خواهد شد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه معدل ۰-۴ در ثبت نام ارشد برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام ارشد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. معدل ۰-۴ در ثبت نام ارشد چیست؟

    این معدل برای داوطلبان کشورهایی است که معدل آن ها از 0 تا 4 در نظر گرفته می شود.

  2. چگونه باید معدل در ثبت‌نام ارشد را وارد کرد؟

    برای این منظور باید قسمت صحیح را در سمت چپ و قسمت اعشار را در سمت راست درج نمایید. 

  3. آیا درج معدل 0تا4 برای همه داوطلبان الزامی است؟

    خیر داوطلبانی که معدل 0 تا 20 دارند نیازی به تکمیل این بخش نخواهند داشت. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره