کنکور سراسریمشاوره کنکور سراسری

برنامه امتحانات ترمیم معدل خرداد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

برنامه امتحانات ترمیم معدل خرداد ۱۴۰۳ هر ساله در زمان مشخصی منتشر می شود و داوطلبانی که قصد ایجاد سوابق تحصیلی و بهبود معدل خود را دارند، می توانند مطابق با جدول برنامه در آزمون شرکت نمایند. در سال های گذشته ثبت نام ترمیم معدل به صورت حضوری انجام می گرفت اما در حال حاضر این روند به صورت اینترنتی و در سامانه مای مدیو انجام می شود. با توجه به اهمیت امتحانات ترمیم معدل در این مطلب به بررسی برنامه امتحانات ترمیم معدل خرداد پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

برنامه امتحانات ترمیم معدل خرداد ۱۴۰۳

در سال ۱۴۰۲ کنکور سراسری تغییرات بسیار زیادی کرد که یکی از آن ها تاثیر معدل بر رتبه کنکور می باشد. در سال های گذشته معدل به صورت مثبت اعمال اثر می کرد اما در حال حاضر این تاثیر به صورت قطعی می باشد. یعنی در صورت بالا بودن معدل رتبه کنکور نیز بهبود می یابد و در صورت پایین بودن معدل، رتبه کنکور نیز تحت تاثیر منفی قرار می گیرد. 

با توجه به این تغییر لازم است که داوطلبان کنکور معدل امتحانات نهایی و دیپلم خود را جدی بگیرند و در صورت پایین بودن نمرات، در امتحانات ترمیم معدل شرکت کنند. دانش آموزانی که نمره خوبی در امتحانات خرداد کسب نکرده اند و یا افرادی که در گذشته فارغ التحصیل شده اند اما سوابق تحصیلی کاملی ندارند، می توانند در امتحانات ترمیم معدل خرداد شرکت کنند. 

هنوز زمان دقیق امتحانات ترمیم معدل خرداد مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی برنامه امتحانی در سایت مای مدیو، این مطلب بروزرسانی شده و  تاریخ دقیق در همین صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع از جدول زمانبندی امتحانات در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

محل برگزاری امتحانات ترمیم معدل 1403

طبق قوانین جدید تمامی داوطلبان تنها یکبار برای شرکت در آزمون ترمیم معدل فرصت دارند. البته در صورتی که قبل از تصویب این قانون در آزمون ترمیم معدل شرکت کرده باشید، می توانید یکبار دیگر نیز در آزمون شرکت نمایید. در صورت فارغ التحصیلی لازم است که از طریق سامانه دولت من وارد سایت شده و ثبت نام خود را برای ترمیم معدل و ایجاد سوابق تحصیلی انجام دهید. 

برگزاری آزمون ترمیم معدل همزمان با امتحانات نهایی خرداد ماه انجام می شود و داوطلبان باید با توجه به برنامه امتحانات ترمیم معدل خرداد ۱۴۰۳ خود در محل برگزاری درج شده در کارت ورود به جلسه امتحان در آزمون شرکت نمایند.

برنامه امتحانات ترمیم معدل خرداد

 

مشاوره برنامه امتحانات ترمیم معدل خرداد

برای شرکت در ترمیم معدل لازم است که از برنامه امتحانات ترمیم معدل خرداد ۱۴۰۳ اطلاع داشته باشید. برای دریافت برنامه بایستی نمون برگ ثبت نام و انتخاب دروس برای ایجاد سابقه تحصیلی را در سایت مای مدیو تکمیل نمایید. برنامه امتحانات ترمیم معدل خرداد ۱۴۰۳ در زمان تعیین شده از طریق همین سامانه منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از چند بار می توان در ترمیم معدل شرکت کرد؟ کلیک کنید.

داوطلبان کنکور که نمره معدل پایینی دارند، بهتر است که در آزمون ترمیم معدل شرکت کنند تا شانس شان در کنکور برای کسب رتبه عالی افزایش یابد. در غیر این صورت حتی با عملکرد مناسب در کنکور نیز نمی توانند به نتیجه دلخواه خود برسند. لازم به ذکر است که در صورت کسب نمرات پایین در آزمون ترمیم معدل، همان نمره قبلی که بهتر بوده است لحاظ می شود. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه برنامه امتحانات ترمیم معدل خرداد ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.  

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ترمیم معدل با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. برنامه امتحانات ترمیم معدل خرداد ۱۴۰۳ به صورت است؟

    هنوز زمان دقیق ترمیم معدل مشخص نشده است و به محض انتشار برنامه در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

  2. برای ثبت نام ترمیم معدل چه باید کرد؟

    ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سامانه مای مدیو انجام می شود. 

  3. در صورت کمتر شدن نمره آزمون ترمیم معدل چه خواهد شد؟

    در این صورت همان نمره قبلی که بهتر است به عنوان سوابق تحصیلی درج می شوند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره